2013-08-09, 18:15
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TravezHilton
Det är bra! Nu återstår bara att nån granskar JO!

Jag råkar nämligen ha tagit del av i vart fall 20 identiska JO-anmälningar där polisen endast gripit folk pga deras kroppsliga utseende! Samtliga av dessa JO-anmälningar lades ner utan vidare åtgärder med motiveringen "inget fel har begåtts från polisens sida"

Nu helt plötsligt gör JO en 360 i sin bedömning mot tidigare!

Så jag vill gärna veta vafan det är för lotteri när man anmäler till JO?

Upp till granskning där med tack!

Håller med. JO granskas tyvärr för lite för att han helt enkelt inte gör något viktigt. Det avskaffade man på 80-talet.
Citera
2013-08-11, 10:38
Medlem
Jag vill uppmana alla AAS-brukare i form av seriösa gymtränande individer som brinner för sin sport att ta debatten om varför just polisen ska jaga oss och inte resten av alla idrottsmän i landet?

Jag menar att det nu kan tolkas som om det endast är kriminellt att bruka doping om man tränar på gym.
Tränar man slalom eller innebandy kan man dopa sig utan att lagföras av polis.

https://www.flashback.org/t2180666

Ni som känner att ni har något att tillföra, skriv av er, kom igen nu, det är slut på att vi ska vara tysta nu!

Riktigt skrämmande blir det när pundarna dyker upp i tråden och ska jämföra sig med oss!
Som om narkotika och doping kunde likställas
Citera
2013-08-13, 18:56
Medlem
Samaelssons avatar
Har säkra källor på att de kommer bli razzior på gym i Göteborgstrakten med omnejd den närmsta tiden(jävligt diffust men de e va han sa).
Bl.a Borås, Alingsås m.m.
Citera
2013-08-13, 22:33
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Har säkra källor på att de kommer bli razzior på gym i Göteborgstrakten med omnejd den närmsta tiden(jävligt diffust men de e va han sa).
Bl.a Borås, Alingsås m.m.

Tack för varningen.
Citera
2013-08-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thefoxiestfox
Tänkte bara upplysa folk om att det pågår dopingtester i dom flesta gym i Umeå just nu. Blev själv testad på USM igår och har vänner som blivit testade på bl.a Sensia24...

Citat:
Ursprungligen postat av jalle22
Var fem civilpoliser på IKSU gym i torsdags.

Och så här brev resultatet:

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...-dopade-i-umea

Att folk aldrig lär sig!!!

Har sagt det förr, säger det igen och kommer garanterat att få upprepa mig igen och igen och igen!

MAN HAR INTE GREJER HEMMA ALLS, FATTA DET!!!!!!!!!!!!!

För 10 år sedan ja, men inte idag!!! Inte ens dagsdosen!!!

Va inte så jävla lata era rövhål, ni kan gott ha det jävla nötter , man blir så förbannad eftersom detta alltid påpekas och ändå lyssnar inte folk för det "händer inte dem"

Gräv ner det i skogen, docka det hos en grön polare, men ha det för i helvete inte hemma!

Kan säga så här! Hade exakt denna diskussionen med en IRL-polare 2 veckor innan han fick husis för inte så längesedan, vi pratar Juli månad! Vad tror ni fanskapet klämde ur sig till mig efteråt?

-"Fan hade grejer hemma, skulle lyssnat på dig"

Vi tar reglerna igen!

1. Ha inget hemma!

2. Neka alltid oavsett bevisning, säg inget i polisförhören alls, läs FUP först innan ni säger ett ord, då vet ni med 100% vad dom har och inte har, man behöver inte prata i förhör alls! utifrån FUP kan ni sedan bygga en historia.

3. Överklaga alltid till hovrätten vid fällande dom i tingsrätten.

4. Har ni vart utomlands inom tidsramen för spåren i provet? Ja då har ni tagit grejerna där och nekar bruk i Sverige, att ha spår i kroppen enbart är inte straffbart i sig, bara bruk och innehav, kom ihåg det!

5. Det ska göras så dyrt som möjligt för staten att bedriva utredningar och rättegångar mot er så att det i slutändan kostar dom 1000-tals % mer pengar att ge er böter än vad böterna drar in! Fattar ni?

Det kommer att inte hålla i längden för staten att jaga vanliga arbetande Svenssons med familj och barn för ickebrott utan offer om det kostar mer pengar än dom får in för att bötfälla er endast för ringa dopingbrott!

/ Travez
Citera
2013-08-26, 16:49
Medlem
sedans avatar
Rensat upp i tråden. Inlägg skall behandla faktiska tillslag, läs TS.

/MOD
Citera
2013-09-01, 14:28
Medlem
Highrollerss avatar
http://hd.se/inrikes/2013/09/01/fler...pare-gar-fria/

Vilken härva talar vi om här? SA och VS?
Citera
2013-09-01, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
http://hd.se/inrikes/2013/09/01/fler...pare-gar-fria/

Vilken härva talar vi om här? SA och VS?

Är det SA och VS härvan så kan man ju börja undra om deras säkerhet.
Trolgitvis gamla operation Liquid? Det är väl inte helt uppnystat än?
Citera
2013-09-01, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikstelefon
Är det SA och VS härvan så kan man ju börja undra om deras säkerhet.
Trolgitvis gamla operation Liquid? Det är väl inte helt uppnystat än?

Det är inte OL fanns inga 5000 köpare där ,det är nog VS och SA härva då dom fick fram all deras mail trafik.
Citera
2013-09-01, 21:07
Medlem
Highrollerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titans
Det är inte OL fanns inga 5000 köpare där ,det är nog VS och SA härva då dom fick fram all deras mail trafik.

Läst förundersökningen OL? Måste väll finnas 5000 köpare där sammanlagt..
Citera
2013-09-01, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
Läst förundersökningen OL? Måste väll finnas 5000 köpare där sammanlagt..

Nej det finns inte 5000st i OL det är jag säker på. Det är inte ens 2000st i OL.

Känner flera som var med i OL. och har förundersökningen med

Men det gäller nog VS och SA, då där har dom all info om allt dom gjorde.
Då hushmail hjälpte polisen med all mail.
Citera
2013-09-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikstelefon
Den FU som låg ute inehöll inte någon information om att HM, CM eller liknande har plockat fram borttagna mail.

Tidningarna skrev miljoner mail hade dom fått tag på.
Sen hörde jag det från en i OL som hade hört det från sin advokat som har en av dom åtalade i den härvan. Men har även hört det från flera men sen om det stämmer det kan jag inte säga 100%
Men det tror jag det gör, Tror inte man spar miljoner mail.
Och hushmail går ej att lita på, CM ska man använda bara.

Men jag kan säga att det gäller inte OL till 100%

Det är snart 4 års sen dom greps och hela rättegången är ett stort fiasko från början till slut.
Dom har ju redan jagat köparna dom senaste åren.

Den ända härvan efter OL är SA och VS, där dom har sålt för 50miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in