Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-06, 12:07
  #1609
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begbie
HR fastställer livstidsdomen:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....for-gangledare

Citat:
Ursprungligen postat av Roces
Hovrätten fastställde idag domen på den åtalade till livstids fängelse.
Härligt!! Skönt att blatteäcklet är borta från gatorna för lång tid framöver!!
Citera
2014-08-09, 16:25
  #1610
Medlem
Minimois avatar
Länkar inlägg från OG-tråden för att inte åka på korspostning. Hovrättsdomen är aktuell i Bergsjö, OG och denna tråden samtidigt. Kan någon annan lägga domen i Bergsjö-tråd?

(FB) Original Gangsters-tråden, allt om OG och Dano Acar
Citera
2015-01-14, 19:17
  #1611
Medlem
Calidriss avatar
Jag läser journalistlinjen på en folkhögskola. Just nu är ämnet kriminologi. Vi har gått igenom detta fallet ett tag. Läst förhörsprotokollen m.m. Imorgon 15/1 kommer en av utredarna för att diskutera polisens arbete med fallet.

Jag undrar om det är några tankar eller funderingar som jag skulle kunna lyfta imorgon på begäran utav Flashback?
Citera
2015-12-05, 06:21
  #1612
Medlem
Den här blattejävelen kommer inte kunna göra mer illa på vanligt folk på länge!!! Hitman??????? sure.... då skjuter man fel folk på fel adress....... jävla klåpare! Sänder en tanke till offren och anhöriga..... måtte jävulen ta ivanovic.
Citera
2015-12-05, 06:28
  #1613
Medlem
Detta gäller även Tom som har skrytit om morden men blev polisens hora efter morden! för jävligt att han gick fri och får betalt resten avlivet från staten. Han skulle suttit där också enligt mig!
Citera
2015-12-05, 13:09
  #1614
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Den här blattejävelen kommer inte kunna göra mer illa på vanligt folk på länge!!! Hitman??????? sure.... då skjuter man fel folk på fel adress....... jävla klåpare! Sänder en tanke till offren och anhöriga..... måtte jävulen ta ivanovic.
Jag håller med dig till 100%. Någon större idiot och klåpare till blatte får man leta efter.
Citera
2020-12-06, 21:42
  #1615
Medlem
Expressen 2020-12-06: Dubbelmördaren begär resning i HD, anser sig vara oskyldig. Sex år efter att domarna vunnit laga kraft ansöker GM via sin stjärnadvokat om resning i Högsta Domstolen. Domen var inte ´rättssäker´ och pekar på en annan man som gärningsman. Alexander Ivanovic har tidigare begärt resning men nekats. Han avtjänar sitt straff på anstalten Kumla.
Citera
2022-05-16, 17:18
  #1616
Medlem
Apfejsets avatar
Någon som sitter på fupen till det här?
Citera
2022-05-18, 17:06
  #1617
Medlem
666nomads avatar
Ingen permission för GM.

https://www.smalandsdagblad.se/2022-...mission--nekas
Citera
2022-07-16, 21:17
  #1618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666nomad
Ingen permission för GM.

https://www.smalandsdagblad.se/2022-...mission--nekas

"Den livstidsdömde gängledaren nekas permission för att ”dricka en Red Bull”. "

Har man inte läsk på anstaltens kiosk?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback