Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-30, 16:16
  #1
Medlem
Jag bor stora delar av året utomlands och är gift med en utomeuropeisk kvinna som nu har sökt om uppehållstillstånd för att vi ska kunna leva tillsammans även i Sverige. En komplett och noggrant ifylld ansökan, jobb som väntar henne i Sverige, en vilja att lära sig svenska och integreras, ja, hon kommer inte sätta sig och parasitera på andra hårt arbetande svenskar med andra ord.

Hennes ansökan blir slängd åt sidan då det är så många asylsökande just nu, så vi/hon får glatt vänta, ovetandes om vad som händer då det aldrig går att få tag på migrationsverkets support medan massor stackars "flyktingbarn (LÄS: skäggiga medelålders män)" , "på flykt", som aldrig kommer göra något annat än att parasitera på samhället får företräde.

Den kraftigt ökade väntetiden kostar tiotusentals kr för mig och min fru i förlorade inkomster och andra extra utgifter och jag är så förbannat trött på att dessa avskrädesmänniskor ska få företräde överallt och alltid. Vad det än gäller så ska det alltid daltas och gullas och det är vi andra som får betala/ta smällen.

Citera
2013-01-30, 16:42
  #2
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerbsandInk


Jaja...du får finna dig i att flyktingar med skyddsbehov kan komma att prioriteras framför ditt behov
av importerad fitta.
Citera
2013-01-30, 18:08
  #3
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Jaja...du får finna dig i att flyktingar med skyddsbehov kan komma att prioriteras framför ditt behov
av importerad fitta.

"Flyktingar med skyddsbehov"

Den var bra Mihailovic....
Citera
2013-01-30, 18:22
  #4
Medlem
kakburks avatar
Jaså, TS. Du har köpt loss en thailändska.

Hon parasiterar också på det svenska samhället även om hon kommer att jobba och sköta sig.
Om hon får jobb så betyder det att en svensk får stå tillbaka. Vi har ju faktiskt redan arbetslöshet och det tanke-error du ägnar dig åt i din stupidifierade bubbla är löjeväckande.

Varför ska vi konkurrera om jobben med fru-importer?

Det enda rimliga är att du försörjer henne livet ut och ger fan i att avla hybrider.
Citera
2013-01-30, 18:30
  #5
Medlem
Maowdigs avatar
Gratulerar till en thailändska... Verkar ju skeppas hit regelbundet.


Var 2a på den.
Citera
2013-01-30, 20:22
  #6
Medlem
Din thailändska kanske inte är svartmuskig nog för att få super-behandlingen av migrationsverket. Kanske be henne gro en mustash och kalla sig ensamkommande barn så går det nog fortare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback