Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-06, 17:32
  #1
Medlem
Nån som testat att svälja nåt i en kondom nån gång?Har inga planer på att testa,mest nyfiken.Hur gick ni tillväga,kom det ut eller va ni väck en vecka,kanske blev det till och med en runda till akuten.
Citera
2005-05-06, 17:56
  #2
Awaiting Email Confirmation
Gjorde det en gång och aldrig mer har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Svalde kondomen med ~3gram kabbe i när jag skulle till tyskland för något år sen och först blev jag rädd att den skulle spricka tänkte på det hela tiden sen vid flygplatsen var det ännu värre svetten rann och jag skakade men det gick bra tog 3 eller 4 dagar innan den kom ut, det var en lättnad kan jag lova
Citera
2005-05-06, 17:59
  #3
Medlem
Bråkmakarns avatar
Borde det inte vara jävligt farligt? Magsyran borde väl ha sönder kondomen?
Citera
2005-05-06, 18:21
  #4
Medlem
zhypers avatar
nope.. men spricker den så äre inte lika skojj längre, en fin fin överdos som man inte kan kontrollera á la död
Citera
2005-05-06, 18:29
  #5
Medlem
amfolyts avatar
kan man inte köra dubbla kondomer eller till och med tre kondomer då? Borde väl hålla??
Citera
2005-05-06, 19:11
  #6
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfolyt
kan man inte köra dubbla kondomer eller till och med tre kondomer då? Borde väl hålla??

Det borde funka
Citera
2005-05-06, 20:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amfolyt
kan man inte köra dubbla kondomer eller till och med tre kondomer då? Borde väl hålla??
Ja hade då kört med flera kondomer iallafall.Kan ju inte vara svårare att svälja och förstår inte varför det inte skulle funka.


Trizz använde du bara en kondom eller?
klarar en kondom sig så vorde det ju vara ganska riskfritt om man kör med några till.
Citera
2005-05-06, 21:45
  #8
Medlem
FoXxs avatar
Fyfan va obehagligt de verkar att svälja en kodis
Citera
2005-05-06, 22:45
  #9
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush


Trizz använde du bara en kondom eller?
klarar en kondom sig så vorde det ju vara ganska riskfritt om man kör med några till.

Körde med 5st, var mest en nödlösning. Det gick lätt att svälja oså, men var fan inte värt rädslan följande dagar .
Citera
2005-05-10, 22:08
  #10
Medlem
borde det inte vara smartare att spy upp grejerna istället för att vänta i 4 dagar,+ att man skulle slippa rota i bajs.
Citera
2005-05-11, 01:19
  #11
Banned
DnOWiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papillion
borde det inte vara smartare att spy upp grejerna istället för att vänta i 4 dagar,+ att man skulle slippa rota i bajs.

*Trött som satan*......
Får mig att tänka på Gone in 60 seconds, rota i hundbajs
Citera
2005-05-12, 22:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papillion
borde det inte vara smartare att spy upp grejerna istället för att vänta i 4 dagar,+ att man skulle slippa rota i bajs.
Vore ju faktiskt en ide.. äter man en rejäl måltid med saker som tar lång tid o smälta så vorde ju det gå bra.Fast kanske lite riskfyllt o ha kondomen i magen för länge
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback