2013-01-28, 19:38
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Vi ska börja att mobba andra. Vi ska trycka ner och reta andra. Vi ska trycka ner tjejer. Vi ska manipulera och ljuga. Vi ska baktala andra. Vi ska skada andra på alla sätt som vi kan komma på. Desto större skada vi kan inflika andra desto bättre. Har du mobbat någon skriv då det här och berätta hur du gjorde. Dela med dig av alla sviniga saker du gjort och delge alla andra snälla killar hur din transformation till ett svin fortskrider.

jag hoppas ni tar detta seriöst, för om ni gör det kommer ni få så duktig med stryk att ni knappt kommer kunna stå rakt. Förhoppningsvis slås de in lite vett i er. Har erfarenhet av personer som du beskriver. Fegisar som pratar bakom ryggen, och sedan ligger blödandes och snyftandes efter någon att hjälpa en upp. Men vad vet jag, de finns nog tjejer som gillar grinande kärringar med.

håller tummarna för dig SamMelo!
Senast redigerad av Hoyler 2013-01-28 kl. 19:43.
Citera
2013-01-28, 20:45
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Jag behandlar brudar som skit, för skit är de. Jag har noll respekt för kvinnor, brukar t.ex. alltid se till att en dörr jag går igenom stängs om jag ser en kvinna komma efter så att slynan får öppna den själv. Men jag tror det är nåt annat som fattas, rikedom eller kriminellt bagage.

Aha, där var du! Ser såna som du på stan. Vi andra, friska människor, håller upp dörrarna för varandra, ler, tackar, och byter ett vänligt ord. Det är trevligt att vara vänlig mot sin omgivning, och världen blir en lite vackrare plats.
Citera
2013-01-28, 21:32
Medlem
PrinceCharmings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Aha, där var du! Ser såna som du på stan. Vi andra, friska människor, håller upp dörrarna för varandra, ler, tackar, och byter ett vänligt ord. Det är trevligt att vara vänlig mot sin omgivning, och världen blir en lite vackrare plats.

Jag håller alltid upp dörren för killar. Det är som du säger en trevlig gest mot sina medmänniskor. För tjejer slänger jag snarare dörren i ansiktet på dom. Finns ingen anledning att vara snäll mot tjejer. Risken är för stor att sådan snällhet feltolkas som mesighet och alla vet att tjejer fullkommligen spyr på mesiga killar. Better safe than sorry.
Citera
2013-01-28, 21:45
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceCharming
Jag håller alltid upp dörren för killar. Det är som du säger en trevlig gest mot sina medmänniskor. För tjejer slänger jag snarare dörren i ansiktet på dom. Finns ingen anledning att vara snäll mot tjejer. Risken är för stor att sådan snällhet feltolkas som mesighet och alla vet att tjejer fullkommligen spyr på mesiga killar. Better safe than sorry.

Jag håller upp dörren för både tjejer och killar, så se upp så att du inte blir vänligt behandlad av någon som mig utan att du är med på det - du kan riskera tjejbaciller!!!
Citera
2013-01-28, 21:47
Medlem
Hoylers avatar
Citat:

Sådant "feltolkas" inte, och skulle någon göra det beror det på hur du speglar dig själv med kroppsspråket.
Citera
2013-01-28, 22:15
Medlem
PrinceCharmings avatar
Citat:
Jag håller upp dörren för både tjejer och killar, så se upp så att du inte blir vänligt behandlad av någon som mig utan att du är med på det - du kan riskera tjejbaciller!!!

Det är schysst av dig. Jag uppskattar både killar och tjejer som håller upp dörren för mig men förvänta dig inte att jag gör detsamma för dig. Som kille har jag för lite att tjäna på att vara snäll eftersom fallet blir stort om jag uppfattas som mesig.

Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Sådant "feltolkas" inte, och skulle någon göra det beror det på hur du speglar dig själv med kroppsspråket.

Precis. Någon skulle kunna göra det. Därför är det dumt att chansa. Det finns inget att vinna. Lättare och säkrare att inte vara så snäll helt enkelt. Som kille bör man göra allt man kan för att undvika att associeras med mesighet. Betydligt bättre att vara egoistisk och ta för sig istället. Det har gett mig betydligt mer på kvinnofronten än att försöka var snäll.
Citera
2013-01-28, 22:39
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Som kille bör man göra allt man kan för att undvika att associeras med mesighet. Betydligt bättre att vara egoistisk och ta för sig istället. Det har gett mig betydligt mer på kvinnofronten än att försöka var snäll.
Precis. Kvinnor behöver en man som kan tukta dem, annars går det åt helvete. Mesiga killar spottar och trampar de på. En kvinna i koppel är en lycklig kvinna.
Citera
2013-01-28, 22:41
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Precis. Någon skulle kunna göra det. Därför är det dumt att chansa. Det finns inget att vinna. Lättare och säkrare att inte vara så snäll helt enkelt. Som kille bör man göra allt man kan för att undvika att associeras med mesighet. Betydligt bättre att vara egoistisk och ta för sig istället. Det har gett mig betydligt mer på kvinnofronten än att försöka var snäll.

Minsann. Du får alltså många ragg när du slänger dörren i ansiktet på tjejer?

Själv brukar jag bara stilla tänka att det är en störd jävel med vanföreställningar, som jag har råkat få framför mig.
Citera
2013-01-28, 23:07
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Minsann. Du får alltså många ragg när du slänger dörren i ansiktet på tjejer?

Själv brukar jag bara stilla tänka att det är en störd jävel med vanföreställningar, som jag har råkat få framför mig.

Vill minnas att jag läste att igenslängda dörrar är direkt korrelerade med mängd könsligt umgänge med det täcka könet.

Det är kanske rent av därifrån uttrycket att "få in en fot i dörren" kommer ifrån.

Men i ärlighetens namn undrar jag faktiskt en sak. Hur kan man med att förändra sig själv, och hela sin personlighet till något man värderingsmässigt finner uppenbart sämre enbart på grund av tjejer? För att få fler tjejer. Snacka om att vara den som är ordentligt undergiven tjejernas önskan. Hade nog själv hellre inte legat alls än att ligga med folk som tänder på att jag är en fitta mot dem. Som tur är så är ju inte det valet aktuellt.

Men det är ju jag det.
Citera
2013-01-28, 23:34
Medlem
PrinceCharmings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Precis. Kvinnor behöver en man som kan tukta dem, annars går det åt helvete. Mesiga killar spottar och trampar de på.

Precis. Skillnaden mellan snäll och mesig är hårklyverier så därför är det bäst att hålla sig långt borta från att vara snäll mot dem.

Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Men i ärlighetens namn undrar jag faktiskt en sak. Hur kan man med att förändra sig själv, och hela sin personlighet till något man värderingsmässigt finner uppenbart sämre enbart på grund av tjejer? För att få fler tjejer.

Det kanske man kan undra men sanningen är den att de allra flesta killar gör det i någon mån. Det mesta en kille gör handlar om att förbättra chanserna för att få ligga. Även om dem flesta killarna är för mesiga för att erkänna detta.
Citera
2013-01-28, 23:40
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Ni vill bara ha allting serverat och göra minimalt arbete och förväntar er därefter att bli matade med fitta och vindruvor för att ni är "snälla". Det är fan inte svårt att vara snäll.

Märk väl att jag aldrig kallat mig "snäll", det är ditt epitet.
Citera
2013-01-28, 23:42
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Enkelt! Du förgriper dig på dem.

Men hur gör man det utan att de anmäler en? Berätta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in