2013-01-27, 13:30
Medlem
Snäll o Svin är fan två sidor av samma mynt.
Citera
2013-01-27, 13:32
Medlem
Katzyns avatar
Lol, ja en kille som känner eufori av att skratta åt tjockisar är ju EXAKT vad alla kvinnor drömmer om. Fan vad kåt jag blev av den tanken!
Citera
2013-01-27, 16:05
Medlem
Wheeler88s avatar
För att få alla tjejer måste man vara anpassningsbar. eftersom långt ifrån alla tjejer gillar en och samma typ av kille. Dessutom kan man vara svin på en miljon sätt. Jag kör min egna väg och står för vad jag tycker. Jag kan gärna säga till om jag inte tycker något är rätt men jag är aldrig brutal ärlig eller vädrar mina åsikter allt för ofta, man måste hitta en balans. Detta fungerar för mig. Jag får långt ifrån alla tjejer men de jag får tycker om mig för den jag är och inte någon falsk fasad som man absolut inte kommer orka bibehålla en längre tid. Detta gäller för förhållande.

Om du vill ha Ons kan du vara vem du vill, för du bryr dig inte om henne vilket fall även om hon skulle syna din bluff.
Senast redigerad av Wheeler88 2013-01-27 kl. 16:09.
Citera
2013-01-27, 16:15
Medlem
Hoylers avatar
hahahaha, varför vill man bli ett svin?! så otroligt tragiskt det här att man inte vet varken om man ska gråta eller skratta åt det. "aj, har otur med tjejer, så därför ska jag göra mig till en sämre person!"

Citat:
Ursprungligen postat av persevere
Anledningen att man blir svin som kille är just för att släppa på de moraliska spärrarna. Man får ett helt nytt sätt att agera och det kan ge mycket självförtroende. Att inte få några tjejer och sedan gå runt och inte kunna förändra sin situation är något som håller självförtroendet nere.

Vad som generellt är ganska vanligt dock hos dessa svin, är ju att deras självförtroende är värdelöst. Att släppa på de moraliska spärrarna tycker jag absolut man bör göra för att lära sig våga ta för sig, men jag tycker de måste komma ur någonting annat än att man börjar göra sig sämre i andras ögon.
Citera
2013-01-27, 16:29
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
... Man måste bli ett svin för att lyckas.

För min egen del finner jag det mycket svårt men jag tar små steg.mot det för varje.dag. Just nu jobbar jag på att få bort min ånger då jag kränkt någon. Rent praktiskt så kan jag t.ex göra som så att ser jag någon ful eller tjock på gatan så skrattar jag lite hånfult mot den personen så den märker det och blir ledsen. I samma stund som jag märke det känner jag lycka för att jag sårat denne men samtidigt lite ånger som jag vill ha bort. Jag vill enbart känna eufori och välmående. Jag vill bli likt ett svin som paratiserar på andras olycka för att själv.känna lycka och bli stärkt av det. När jag kan gra det vet jag att jag är på rätt väg. Då ska jag gå vidare med andra steg.

... Skadeglädje är en ren naturlig känsla liksom medlidande men för att bli ett svin gäller det att kunna föratärka signalerna som bl.a leder till skadeglädje och få det förknippat med välbehag. Och på så sätt kunna utveckla.ett beteende som hjärnan vill utföra för att återuppleva de signalerna man har kommit att förknippa med med välmående och i det här fallet.skadeglädje. Alltså lära sig att må bra av trycka ner andra och se att det går dåligt för dem och på sätt hela tiden bete sig på sätt som väcker välbehag. Detta tror jag är något som svin har utvecklat ofta medvetet och i de fall där det inte skett medvetet pga traumatiska händelser i barndomen.
Jag tror vi just knäckt "gåtan" varför du har sådan otur med det täcka könet (tråd på tråd på tråd). Du är nog inte riktigt frisk helt enkelt!

Sluta obsessa kring det här och gör iordning ditt liv utan nöjen/hobbys som måste eskalera till bump-and-grind. Sätt upp ett mål för dig själv (jag ska kunna spela piano innan 2015, jag ska vinna minst en match i MMA, jag ska skriva och få en bok publicerad, jag ska bli superbra på att hoppa double dutch och vara med i en turnering).

Kanske en vända terapi i konjunktion med detta, så kommer du må så mycket bättre.

Ser du vad snäll jag är som vill hjälpa en medmänniska? Och då drunknar jag i pussy, så din teori är härmed omkullkastad.
Citera
2013-01-27, 18:31
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Förut var jag snäll, respektfull o allt sånt dära Numera är jag fortfarande snäll, men jag ser inte tjejer som respektfulla, värdefulla eller något sånt längre. De är endast ett knull, en fitta att stoppa kuk i kväva deras hals med att trycka ner kuk o hålla dem fast. OCh jag lovar, det funkar jätte bra Får ligga hur mycket som helst nu. 3 tjejer bara denna helg.

Kul för dig kanske, men vem vill egentligen ha såna tjejer ?
Citera
2013-01-27, 20:02
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zapporius
Snäll o Svin är fan två sidor av samma mynt.

Hat och kärlek med, vart vill du komma?
Citera
2013-01-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hat och kärlek med, vart vill du komma?

Kanske dags o växa upp o bli en man istället för en pojke?
Citera
2013-01-27, 21:29
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zapporius
Kanske dags o växa upp o bli en man istället för en pojke?
Liv och död är också två sidor av samma mynt. Nu får du allt förklara din ståndpunkt grundligt. Min tid kostar pengar och just nu tickar taxametern bara för dig.

Rappa på.
Citera
2013-01-27, 21:49
Medlem
DingBoxs avatar
Man får väl glädjas lite över att SamMelo faktiskt bestämt sig för att ändra på sig.

Tyvärr kan jag säga dig redan nu att ändra ditt beteende inte kommer hjälpa dig särskilt mycket om du inte tänker ändra din inställning, du måste sluta sätta etiketter på människor till att börja med, som zapporius tidigare skrev så är det inte särskilt stor skillnad på en som säger skit och en som tycker skit utan att säga det.

Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Liv och död är också två sidor av samma mynt. Nu får du allt förklara din ståndpunkt grundligt. Min tid kostar pengar och just nu tickar taxametern bara för dig.

Rappa på.

Vad jag tror Zapporius menar är att "snälla killar" i själva verket är precis lika illa människor som "svin" eftersom "snälla killar" inte vågar säga det "svin" vågar säga.
Citera
2013-01-27, 22:27
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DingBox
Vad jag tror Zapporius menar är att "snälla killar" i själva verket är precis lika illa människor som "svin" eftersom "snälla killar" inte vågar säga det "svin" vågar säga.
Ett svin är alltså en snäll människa som är för svinig för att vara snäll.

Det här känns mer som en återvändsgränd än en upptäckt.
Citera
2013-01-27, 22:30
Bannlyst
Vart är Montanat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här