Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Måste man få 100 points för att bli promotad? Det står att om jag vinner 3 av fem blir jag guld jag har vunnit 2 av 3 hittills så om jag vinner denna så blir jag guld? Fattar ej..
Vad jag förstår det som så när du har fått 100 poäng så har du sedan 3 matcher på dig att vinna 2 utav 3, eller 3 utav 5 (beroende på vilken league man är i så att säga, antar att det blir mer ju högre man stigit). Sedan stiger du till nästa division.
Så kan jag utläsa det iallafall. Jag har bara spelat en match idag och den fick jag 23 poäng för när jag vann.
Ligger för övrigt på Silver II och är i Katarina's Phantoms..