2013-02-01, 18:36
  #829
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartt92
Jaså, kul att du tycker det iaf.


Kollade just på Perfects stream (han junglar bara Shaco som du kanske vet?) och han hade samma upplevelse som jag - att nerfen inte påverkade så mycket.

Gäller bara att vara lite mer nogrann...typ...
Citera
2013-02-01, 18:49
  #830
Medlem
Skruvadskruvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruvadskruv
Har inte spelat lol på typ 2 månader, vad har jag missat?
Såg att det var ett nytt rankningssystem någon vänlig själ som kan förklara ungefär hur det fungerar?
Edit: främst nerfs, vore kul att veta vad som fortfarande är spelbart fortfarande.
Nvm

skitspel, avinstallerat skiten nu. Värdelöst community.
Citera
2013-02-01, 18:57
  #831
Medlem
Kartt92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antinomos
Kollade just på Perfects stream (han junglar bara Shaco som du kanske vet?) och han hade samma upplevelse som jag - att nerfen inte påverkade så mycket.

Gäller bara att vara lite mer nogrann...typ...

Jo, blir nog van det. Ja jag använder smartcast, men jag är nog bara för van att lägga decieve lite innan väggen om jag är jagad.
Citera
2013-02-01, 19:05
  #832
Medlem
nicken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesopojken
Riven's Thieves.. come at me
Singed's Artillery bitchez =)
Citera
2013-02-01, 19:09
  #833
Medlem
Tjena grabbar!

Lirade nyss mitt första ranked för idag. Varför fick jag 0 Leauge points eller vad det heter? Där det stod vad man brukade få för ELO förut stod det nått annat och sen inom parantes 0?
Någon som upplevt liknande?
Citera
2013-02-01, 19:14
  #834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filipsrbin
Tjena grabbar!

Lirade nyss mitt första ranked för idag. Varför fick jag 0 Leauge points eller vad det heter? Där det stod vad man brukade få för ELO förut stod det nått annat och sen inom parantes 0?
Någon som upplevt liknande?

Fick också 0 när jag förlorade, men även motståndarna fick 0 i min första ranked. Man kanske måste spela några stycken?
Citera
2013-02-01, 19:21
  #835
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinthAvenue
Guld Div 1 på både smurfen och mainkontot. Någon annan som hamnade i Xerath's Allies eller Anivia's Soldiers?
Jag är också Anivias Soldiers förfan, också guld 1, nickar HejAnton!
Citera
2013-02-01, 19:27
  #836
Medlem
Anpassads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filipsrbin
Tjena grabbar!

Lirade nyss mitt första ranked för idag. Varför fick jag 0 Leauge points eller vad det heter? Där det stod vad man brukade få för ELO förut stod det nått annat och sen inom parantes 0?
Någon som upplevt liknande?


Gå in under fliken ''League'' i din profil så ser du dina points som du fått. Vet inte om det är en bugg eller varför det står 0 efter matchen, har haft samma sak för mig hela dagen.
Citera
2013-02-01, 19:38
  #837
Medlem
TheReefs avatar
Måste man få 100 points för att bli promotad? Det står att om jag vinner 3 av fem blir jag guld jag har vunnit 2 av 3 hittills så om jag vinner denna så blir jag guld? Fattar ej..
Citera
2013-02-01, 19:42
  #838
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Måste man få 100 points för att bli promotad? Det står att om jag vinner 3 av fem blir jag guld jag har vunnit 2 av 3 hittills så om jag vinner denna så blir jag guld? Fattar ej..

Vad jag förstår det som så när du har fått 100 poäng så har du sedan 3 matcher på dig att vinna 2 utav 3, eller 3 utav 5 (beroende på vilken league man är i så att säga, antar att det blir mer ju högre man stigit). Sedan stiger du till nästa division.
Så kan jag utläsa det iallafall. Jag har bara spelat en match idag och den fick jag 23 poäng för när jag vann.

Ligger för övrigt på Silver II och är i Katarina's Phantoms..
Citera
2013-02-01, 19:44
  #839
Medlem
vvad händer om man förlorar sina placementmatcher, dvs dem matcher man har för att gå upp i nästa division ? får man börja om från början?
Citera
2013-02-01, 19:45
  #840
Medlem
Zippis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Hur fungerar rankat nu?

vann precis en match (första i nya rankat)

0 LP (0) vad betyder det?

Det är väl förändringen i "League Points", ungefär som du kunde se förändring i ELO tidigare.

Det verkar inte funka, fick samma rad som du efter första matchen och matcherna efter det har det bara stått något om "Waiting for League Points".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in