2013-02-01, 19:58
Medlem
Vilka tycker är de bästa junglarna enligt er?

Älskar Master Yi som jungler. Men borde finnas roligare och bättre alternativ?
Citera
2013-02-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Questforanswer
vvad händer om man förlorar sina placementmatcher, dvs dem matcher man har för att gå upp i nästa division ? får man börja om från början?
Man tappar poäng beroende på hur man spelat. Inte säker på vad det betyder i praktiken men det stod så i FAQ:n.
Citera
2013-02-01, 20:03
Medlem
ShadeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zippi
Det är väl förändringen i "League Points", ungefär som du kunde se förändring i ELO tidigare.

Det verkar inte funka, fick samma rad som du efter första matchen och matcherna efter det har det bara stått något om "Waiting for League Points".

Det står att man får 0(lp) men om du går in på din profil så ser du att du har fått 20-30 lp
Citera
2013-02-01, 20:05
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadeN
Det står att man får 0(lp) men om du går in på din profil så ser du att du har fått 20-30 lp

Jo men det borde ju stå i matchhistory +/- Xp ... jag vet att man kan kolla i profilen men då är det en bug då
Citera
2013-02-01, 20:11
Medlem
Vilka champs är att föredra på toplane?
Citera
2013-02-01, 20:14
Medlem
åkte ned till div 2 från 1. visste inte at tman kunde det. whatever, förlorat 4 i rad. Har inte direkt klagat påp mina medspelare förut, men efter nya ranking systemet har det bara knasat. Aldrig hamnat med såna här människor förut...hoppas det blir bättre Men nu måste jag alltså kötta upp mig en ny division, palla...
Citera
2013-02-01, 20:54
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaldiN
Kan ju funka så länga man har Nautilus som junglare, man vill ju inte riskera att ha för lite CC.

Varför skulle du behöva nautilus, den botlanen är en av de botlanes som har absolut mest cc i spelet just nu.
Citera
2013-02-01, 20:59
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threecool

Master Yi jungle...hmm...

Vi - bra solid junglare med bra gank när hon får ulten. bra transition till late-game som bruiser.
Shaco - OP early-game som counterjunglare och gankare.
Lee Sinn - solid med snabb clearingtime
Olaf - snabb clearingtime med bra transition till late-game. Dock just blivit nerfad.

Jag mainar Shaco och Vi. Tycker de är roliga att spela - främst Shaco då!
Citera
2013-02-01, 21:02
Medlem
Neuschwansteins avatar
http://www.youtube.com/watch?v=4Vy2zT47yLk
trailer/hype video för League of legends champions series.
Citera
2013-02-01, 21:02
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threecool

Master Yi med ghost är nog den roligaste junglaren som finns, dock inte så viable just nu.

De jag anser vara starka: Xin, mundo, Amumu, Kha, malphite (dock kassa ganks innan lvl 6), Vi, Lee Sin (min favorit), Cho, mao, Noc och olaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Zer0x
Vilka champs är att föredra på toplane?

I princip alla bruisers + ap gubbar som Vlad/kennen (inte så populära i dagens meta då bruisers krossar allt)
Irelia, Xin, Kha, Shen, Malph, Vi, Cho, darius, elise, fiora, jax, jayce, nida, olaf, Panth, renekton (kan vara riktigt beast ifall du kan lira) Riven, Singed.

Blev en jävla massa gubbar på båda kommentarerna men frågorna ni ställde var så breda.
Citera
2013-02-01, 21:14
Medlem
Trevligt, vinner 3 första matcherna, förlorar 2. Stannar kvar på 0 poäng.
Citera
2013-02-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antinomos
Master Yi jungle...hmm...

Vi - bra solid junglare med bra gank när hon får ulten. bra transition till late-game som bruiser.
Shaco - OP early-game som counterjunglare och gankare.
Lee Sinn - solid med snabb clearingtime
Olaf - snabb clearingtime med bra transition till late-game. Dock just blivit nerfad.

Jag mainar Shaco och Vi. Tycker de är roliga att spela - främst Shaco då!

Är inte i level 30 än så kör inte ranked. Verkar funka i vanliga PvP:s iaf.. Kör ultin rushar in bakom och drar en Alpha Strike, oftast premade med han som kör solo top. Sjukt kul är det!

Tack för tipsen! Började lira i höstas, så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in