Haha måste bara säga att det nya systemet är skitkul på ett sätt, det känns mer meningsfullt (som var riots idé) att försöka vinna och klättra i ranked.
Igår gick jag upp från div II till div I genom att torska ett, vinna ett och sista gejmet jag kör tog 70 min att finisha. Vi ägde hela tiden men fick aldrig chans att finisha pga dålig "push". Våran tank DC'ar efter cirka 50~ min och dom kör på stenhårt, det slutar med att i 68e minuten har båda lagen sina två torn kvar vid nexusen, allt annat är nere förutom några enstaka inhibs. Det var verkligen vinna eller försvinna och har inte haft ett så roligt game på väääldigt länge! Nu ska jag upp från Div I och måste alltså vinna 3 av 5, tänkte jag skulle sova innan och kunna prestera max innan alla greker, ryssar, polacker och rumäner kommer hem på EUNE.
Förresten tycker inte ni att det verkar otroligt lättare att vinna och gå upp i elo/leaguepoints?
Såg att det diskuterades skin, mitt personliga favorit skin är Pulsfire Ezreal, värt varenda krona defenetivt. Annars skulle det nog vara Heartseeker Vayne, Zombie Brand, det nya blitz-skinnet! (
http://www.lolking.net/news/new-skins-jayce-blitzcrank) Även ett jayce skin med där, men det verkar inte så aktuellt för mig då jag aldrig lirar champen.
Btw, några tips när man lirar just blitz? Jag har faktiskt fått lira honom 3 ggr idag i ranked, han bannas ALLTid annars och jag har lyckats carrya i stortsett med honom varje gång men känner att jag har en del att lära mig.