2013-02-01, 16:29
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Spelar väll roll vilka det är? När jag kör premade bot så vinner jag och min support oftast botlane, för vi är samspelta. Men det är vi.
Quotar dig här istället för att bläddra tillbaka, självklart har du rätt om att 1850 är plat, jag var hundra elo fel ute.
Citera
2013-02-01, 16:30
Medlem
BaldiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Thresh + blitz, brukar alltid resultera i en ragequit bot. Ni kan ju alltid testa det, dock mycket roligare i blindpick där folk brukar skriva "Lol two support", efter thresh har 10/0 brukar det bli en annan visa.

Kan ju funka så länga man har Nautilus som junglare, man vill ju inte riskera att ha för lite CC.
Citera
2013-02-01, 16:35
Medlem
Khorneflakess avatar
Själv tillhör jag Silver II, Jax's Chosen! Hook me up om du befinner dig i division II.
Citera
2013-02-01, 16:36
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLoL
Man kan inte gå ner i ligor om man inte har varit inaktiv ett bra tag nej. Men man går däremot ner i sin gömda MMR och man kan t.ex köra med silver spelare om man är platinum. Men det kommer ta mycket längre att komma upp sedan.
Men jag tror fortfarande det inte stämmer. I så fall kommer guld bli överbefolkad eftersom alla andra som är silver går upp för dem möter sämre spelare. Det kommer tillslut finnas massvis med guldligor, och nästan inga silver för alla är i guld, eller högre.

Går man ner i sin MMR och är plat divison IV, och får möta spelare som är i silver 1 så borde man teoretiskt sätt också bli nedgraderad till guld först, och sen till silver.
Typ ligger jag i gränsen vid guld/plat, har tur att jag vinner 3 av mina fem matcher och går upp så kan jag aldrig gå ner igen, hur dålig jag än blir så är jag fortfarande plat och bättre än alla som är guld, även om dem äger ut mig totalt. Det blir rätt så dumt om man ska "Jämföra". Jag är i plat IV, spelar mot silver spelare, mitt account blev boostad till plat, men jag är fortfarande bättre än en massa guldspelare enligt ikonen, även om jag förlorar emot dem.

Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Quotar dig här istället för att bläddra tillbaka, självklart har du rätt om att 1850 är plat, jag var hundra elo fel ute.
Sen har dem höjt elo gränserna också tror jag. Ligger man precis vid gränsen imellan siliver/gold eller gold/plat så blir man placerad i den lägre också. Det verkar vara en hel del spelare som låg runt 1550 som är i Silver 1, så.
Citera
2013-02-01, 16:39
Medlem
LaZZi3s avatar
Bronze Division III, Orianna's Pumas. Spelat 3 matcher o har 30 points Får se om man kan lyckas klättra något framöver!
Citera
2013-02-01, 16:41
Medlem
GODisTrollings avatar
Nu är det så att jag han "bara" spela 9/10 placement matcher innan det nya ranked systemet startade.
På dessa 9 matcher gick jag 7/2.
Vet någon om jag kommer få lova att spela om alla 10 placement matcherna eller om jag bara behöver spela 1 match till?
Citera
2013-02-01, 16:46
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Själv tillhör jag Silver II, Jax's Chosen! Hook me up om du befinner dig i division II.

Hey you.
Själv är det Talon's Necromancers som gäller, förmodligen ett av de snyggare namnen på en league.
Citera
2013-02-01, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Hey you.
Själv är det Talon's Necromancers som gäller, förmodligen ett av de snyggare namnen på en league.

Riven's Thieves.. come at me
Citera
2013-02-01, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Men jag tror fortfarande det inte stämmer. I så fall kommer guld bli överbefolkad eftersom alla andra som är silver går upp för dem möter sämre spelare. Det kommer tillslut finnas massvis med guldligor, och nästan inga silver för alla är i guld, eller högre.

Går man ner i sin MMR och är plat divison IV, och får möta spelare som är i silver 1 så borde man teoretiskt sätt också bli nedgraderad till guld först, och sen till silver.
Typ ligger jag i gränsen vid guld/plat, har tur att jag vinner 3 av mina fem matcher och går upp så kan jag aldrig gå ner igen, hur dålig jag än blir så är jag fortfarande plat och bättre än alla som är guld, även om dem äger ut mig totalt. Det blir rätt så dumt om man ska "Jämföra". Jag är i plat IV, spelar mot silver spelare, mitt account blev boostad till plat, men jag är fortfarande bättre än en massa guldspelare enligt ikonen, även om jag förlorar emot dem.

Jag håller med om att det är ganska efterblivet ^^

Citat:
Ursprungligen postat av GODisTrolling
Nu är det så att jag han "bara" spela 9/10 placement matcher innan det nya ranked systemet startade.
På dessa 9 matcher gick jag 7/2.
Vet någon om jag kommer få lova att spela om alla 10 placement matcherna eller om jag bara behöver spela 1 match till?

Om jag kommer ihåg rätt så är det bara 5 matcher man kör i placement nu. Jag tror dock att du kommer behöva köra om alla.
Citera
2013-02-01, 17:07
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Hey you.

Helt ologiskt dock, hahaha. Vad är Talons koppling till necromancers? I princip ingen, hahahaha.
Citera
2013-02-01, 17:07
Medlem
Cizts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes

Jag lirar i Jax's Hunters också Silver II
Citera
2013-02-01, 17:15
Medlem
CommanderShepards avatar
Jag hamnade i Rengar's guild Silver div 3. =) Var faktiskt en av mina polare som hamnade i samma fast div 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in