Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Intressant buff på Nunu och en balansering av Akali vilket är nice, dessutom skön nerf på Caitlyn medan Zed kommer att bli underpowered efter ytterligare den här nerfen. Gillar det dem gjorde med Mikael Crucible! Intressant att det inte kommer någon nerf på Kha, känner att han är väldigt överlägsen Zed på nästan allt redan nu innan patchen.
Verkligen, buffen npå nunu gör han väldigt Unik så det ska bli skojj av att se hur det kommer användas.
Nerfen på Caitlyn tycker jag personligen är välidigt korkad, men det är kanske för jag inte har några problem med att lira emot henne. Zed's nerf känns väldigt hård, och det känns som dem kommer behöva buffa honom i senare patcher, jag är lite osäker.
Att det inte kom en nerf medans det kom en nerf på zed var välidgt konstigt håller jag med om, nerfa båda eller buffa båda.
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Lite nerfs på ADC är skönt, kanske blir mer viable att lira ashe snart! Att diana fick en nerf var underbart. Varför göra det där med jarvan dock? Jävligt onödigt.
Bra TF nerf, hur kan de inte nerfa lissandra?
Ifall jag inte ser fel så är det väl en buff på akali? Hennes ult cd är lägre nu?
Fast ashe är ju redan Viable att lira? Handlar ju bara om hur bara om hur bra man kan farma och "hålla" sig undan knipa tills lategame.
Jaa, undrar jag också. Lissandra är just nu en av dem värsta champsen imo, i en teamfight så kan hon döda en adc huuur enkelt som helst..
Akali blev buffad, nu tar det 30 sekunder för att få en "essence" istället för 35 sekunder.
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
sjukt med nerfen på Elise... visst är hon stark men ta bort armor och mr i spindelform va lite att ta i :/
Nerfen på elise va ju rätt behövlig dock, och nu fick hon ju lite bättre ap ratio så hon healar upp sig lite mera.