2013-05-16, 01:21
  #6853
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Patch 3.7 notes är ute!
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1187510

Många nerfs, och många buffs, vad tycker ni?
Gillar buffen på Nunu, nerfen på både TF & Rumble känns OK då dem är väääldigt starka.

nerfsen på cait, varus & MF känns väll lite si sådär, känns som dem vill få att man ska spela mera "hypercarrys" mera, dvs vayne, kog, trist eller Twitch..

Intressant buff på Nunu och en balansering av Akali vilket är nice, dessutom skön nerf på Caitlyn medan Zed kommer att bli underpowered efter ytterligare den här nerfen. Gillar det dem gjorde med Mikael Crucible! Intressant att det inte kommer någon nerf på Kha, känner att han är väldigt överlägsen Zed på nästan allt redan nu innan patchen.
Citera
2013-05-16, 01:21
  #6854
Bannlyst
Riktigt sköna nerfs haha.
Ska bli kul att se vart detta för sig nu. Gillar att Diana blev stenad !!

Lite lik talon nu..
Citera
2013-05-16, 01:24
  #6855
Medlem
AIKDaniels avatar
Lite nerfs på ADC är skönt, kanske blir mer viable att lira ashe snart! Att diana fick en nerf var underbart. Varför göra det där med jarvan dock? Jävligt onödigt.
Bra TF nerf, hur kan de inte nerfa lissandra?


Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Intressant buff på Nunu och en balansering av Akali vilket är nice, dessutom skön nerf på Caitlyn medan Zed kommer att bli underpowered efter ytterligare den här nerfen. Gillar det dem gjorde med Mikael Crucible! Intressant att det inte kommer någon nerf på Kha, känner att han är väldigt överlägsen Zed på nästan allt redan nu innan patchen.

Ifall jag inte ser fel så är det väl en buff på akali? Hennes ult cd är lägre nu?
__________________
Senast redigerad av AIKDaniel 2013-05-16 kl. 01:27.
Citera
2013-05-16, 01:36
  #6856
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Intressant buff på Nunu och en balansering av Akali vilket är nice, dessutom skön nerf på Caitlyn medan Zed kommer att bli underpowered efter ytterligare den här nerfen. Gillar det dem gjorde med Mikael Crucible! Intressant att det inte kommer någon nerf på Kha, känner att han är väldigt överlägsen Zed på nästan allt redan nu innan patchen.
Verkligen, buffen npå nunu gör han väldigt Unik så det ska bli skojj av att se hur det kommer användas.
Nerfen på Caitlyn tycker jag personligen är välidigt korkad, men det är kanske för jag inte har några problem med att lira emot henne. Zed's nerf känns väldigt hård, och det känns som dem kommer behöva buffa honom i senare patcher, jag är lite osäker.
Att det inte kom en nerf medans det kom en nerf på zed var välidgt konstigt håller jag med om, nerfa båda eller buffa båda.


Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Lite nerfs på ADC är skönt, kanske blir mer viable att lira ashe snart! Att diana fick en nerf var underbart. Varför göra det där med jarvan dock? Jävligt onödigt.
Bra TF nerf, hur kan de inte nerfa lissandra?




Ifall jag inte ser fel så är det väl en buff på akali? Hennes ult cd är lägre nu?

Fast ashe är ju redan Viable att lira? Handlar ju bara om hur bara om hur bra man kan farma och "hålla" sig undan knipa tills lategame.

Jaa, undrar jag också. Lissandra är just nu en av dem värsta champsen imo, i en teamfight så kan hon döda en adc huuur enkelt som helst..

Akali blev buffad, nu tar det 30 sekunder för att få en "essence" istället för 35 sekunder.


Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
sjukt med nerfen på Elise... visst är hon stark men ta bort armor och mr i spindelform va lite att ta i :/
Nerfen på elise va ju rätt behövlig dock, och nu fick hon ju lite bättre ap ratio så hon healar upp sig lite mera.
Citera
2013-05-16, 06:59
  #6857
Medlem
SwAxXs avatar
"Players who fail to connect to the game will now be granted the same bonus Magic Resistance/Armor that disconnected players receive"

GG vilket övertag man får i lanephase om någons client crashar och man kommer tillbaka efter ett par minuter.
Citera
2013-05-16, 07:21
  #6858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
"Players who fail to connect to the game will now be granted the same bonus Magic Resistance/Armor that disconnected players receive"

GG vilket övertag man får i lanephase om någons client crashar och man kommer tillbaka efter ett par minuter.
Du förstår väl att det försvinner när man loggar in igen?
Citera
2013-05-16, 08:41
  #6859
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Haha, du är rolig du. Så du menar att det är sant att det tar 4 veckor (1 månad) att få tillbaka sitt konto från support?

Ja det menar jag att det KAN göra. Beroende på fall och uppgifter, jag har i min närmaste krets både personer som fått tillbaka det på 1-2 månader och de som fått tillbaka kontot inom 5 dagar.

Jag säger också att man inte skall modda sin ticket då det räknas som att den är ny och således ställer dig längre bak i kön. Detta har det även länkats meddelanden från riotanställda om.

Angående Cait "nerfen", är inte det egentligen en lategamebuff?, Hon har ju bättre scaling på sin AS nu och bara något lägre attackspeed som grund. Dock tycker jag bara att det var broken att hon stackade på torn, så det är ju inte mer än rätt.
__________________
Senast redigerad av N3ss3 2013-05-16 kl. 09:01.
Citera
2013-05-16, 09:51
  #6860
Medlem
patchen verkar inte vara live?
Citera
2013-05-16, 10:39
  #6861
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
sjukt med nerfen på Elise... visst är hon stark men ta bort armor och mr i spindelform va lite att ta i :/
De gjorde exakt samma sak på Nidalee för ~2-3 patcher sedan, så det är rätt logiskt enligt mig.
Elise har lite samma problem som Gangplank tidigare, hennes kit är så bra att hon kan spelas i nästan alla roller och alltid vara användbar.
Citera
2013-05-16, 10:55
  #6862
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Questforanswer
patchen verkar inte vara live?
framskjuten pga problem.
Citera
2013-05-16, 11:12
  #6863
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Du förstår väl att det försvinner när man loggar in igen?

Självklart. Men säg att du hinner lira två minuter i lane innan någon reconnectar, är du i lvl2/3 så vinner du nästan alla trades (beroende på vilken du spelar självklart) och lanen kan ha vunnits pga det.
Citera
2013-05-16, 11:28
  #6864
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Självklart. Men säg att du hinner lira två minuter i lane innan någon reconnectar, är du i lvl2/3 så vinner du nästan alla trades (beroende på vilken du spelar självklart) och lanen kan ha vunnits pga det.

Det är ju bara personen som disconnectar som får buffen? De kan ju inte göra någonting ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in