Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Precis börjat försöka lära mig spela Ez någorlunda bra. Hur bör jag gå tillväga när jag väljer att bygga blåa vs röda builden?
Är du före i guld så är den blåa builden mycket bättre då den tillåter dig att stanna före i guld, annars är det bara köra på den "vanliga". Går ju givetis att köra blå build om man är efter och möter motståndare som behöver kiteas, men det är ju upp till dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Jag tror problemen är väldigt relativa. På en dator kan det funka utmärkt men på en annan väldigt mycket sämre. Men varför är det så då?
När jag skriver att klienten är dålig så menar jag på att den inte har stöd för något vilt urval av annan mjukvara.
Så att varken jag, eller någon annan person som jag spelar med har problem med att spelet fryser sig spelar ingen roll? Jag kan spela lol på tre datorer utan problem, på en fjärde har jag problem med att det är segt men det beror snarare på datorn då den är väldigt gammal och dem tre andra inte är det.
Som du själv förstår så beror det snarare på datorn kvalite än hurvida klienten är dålig då det är precis samma klient i alla datorer.
Du skrev att riot skulle uppgradera klienten, vilket jag håller med om måste också göras, men att fokusera på att göra den användbar för folk med Linux & mac också vidare tror jag inte man ska satsa på först då det knappast är 50-60% som spelar lol på just Linux & mac.