2013-05-09, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Haha samma här!

Någon som vet hur lång tid man kan vara borta från ranked? Tappar man LP eller åker man ner direkt?
What happens if I stop playing ranked for a while?
After 28 days of inactivity in a particular ranked queue, a couple things will happen. First, you’ll be hidden from the standings in your League, and you may lose League Points depending on your current tier. Every seven days thereafter, you’ll lose League Points again until you play a match in that queue.

The number of League Points lost following each period of decay is as follows:

Diamond: 50
Platinum: 35
Gold: 25
Silver: 10
Bronze: 0
Citera
2013-05-09, 13:39
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Så ser det ju ut i alla divisioner, någon är bättre än nån annan och någon gör en bättre play och snowballar på det. Folk kommer ha 0-5-0 i Diamond 1 efter 5 minuter ibland också.
Visst är det så, men hans (AIKDANIEL's) stora problem är ju att han inte klarar av att carrya i guld ett och inte hör hemma i en högre division då för han carryar inte speciellt många games där, utan är mera 50/50 om han vinner eller förlorar. Självklart kan det bero på många andra faktorer, men jag har då vunnit games då jag spelat riktigt dåligt och jag har lyckats "komma" igen och vinna ändå, även om jag är 0-5-0 i lane till exempel, eller att jag har carryat andra riktigt dåliga spelare som det gått meh i lane phase.
Att säga att man slutar spela lol för man får mentalt efterblivna är ju bara konstigt, då alla personer omöjligt kan vara på samma sida, bättre spela ranked 5's om man klagar på sånt.
Citera
2013-05-09, 14:21
Medlem
Jawwas avatar
Kan inte sluta skratta! Lite off topic här men grymt kul! http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1dy7x6/karthuss_splash_art_is_just_horrible/
Citera
2013-05-09, 14:23
Medlem
BistroVagnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jawwa
Kan inte sluta skratta! Lite off topic här men grymt kul! http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1dy7x6/karthuss_splash_art_is_just_horrible/

Hahhahaha, har du sett vad som står i karthus mun på hans trollversion av karthus . Skön kille som gjorde de dära
Citera
2013-05-09, 14:57
Medlem
Skruvadskruvs avatar
Har haft världens längsta losing streak känns det som, är helt demoraliserad. Jag som var på väg upp men nu har jag tappat två divisioner istället.
Citera
2013-05-09, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruvadskruv
Har haft världens längsta losing streak känns det som, är helt demoraliserad. Jag som var på väg upp men nu har jag tappat två divisioner istället.

Vart ligger du nu?
Citera
2013-05-09, 16:40
Medlem
Såjaaa. Levererade ett sjuhelvetes jävla Hecarimgame. Det var uppbyggt för vinst då motståndarna tycktes trolla och körde Fizz, Akali, Yi, Brand och Katarina.
Dunkade på med Merc treads, Lizard, GA, Spirit Visage, Frozen fist och Banshee's. Slutade på 18-5-19 och vinst.

Nu promotionseries i den högst eminenta Bronze II. Ska försöka ta mig ur Bronze II snarast, silver vore kul att vara i.
Citera
2013-05-09, 16:44
Medlem
On hit effekter som teemos e, warwicks passiva och wits end´s magic dmg. Påverkas de med life steal eller spell vamp?
Citera
2013-05-09, 16:50
Medlem
LaZZi3s avatar
Precis tagit mig upp till silver, tog typ 1 vecka från bronz4 känns som att jag kommer klättra lite till de närmsta veckorna, men undrar om jag kan droppa från silver till bronz?
Citera
2013-05-09, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaZZi3
Precis tagit mig upp till silver, tog typ 1 vecka från bronz4 känns som att jag kommer klättra lite till de närmsta veckorna, men undrar om jag kan droppa från silver till bronz?
En vecka från B4 till Silver?
Du kan endast droppa om du är inaktiv från spelet. Sålänge du spelar ett game /28 dagar så är det lugnt.
Citera
2013-05-09, 17:12
Medlem
Jag gissar på att Kennen blir nästa FotM.
Han har varit stark länge imo, och nu har streamarna tydligen börjat köra honom oftare.

Hoppas dock att det inte leder till att han nerfas...
Citera
2013-05-09, 17:16
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Jag gissar på att Kennen blir nästa FotM.
Han har varit stark länge imo, och nu har streamarna tydligen börjat köra honom oftare.

Hoppas dock att det inte leder till att han nerfas...
E inte kennen ganska nerfad redan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in