2013-04-26, 21:10
Medlem
niikoos avatar
Bara för mig ranked är nere? Isf någon som vet när det är möjligt att spela ranked igen? Tacksam för svar.
Citera
2013-04-26, 21:11
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Har du satsat riktiga pengar på ett lag i LoL?

Finns ju bland annat Digibet som Ocelote promotar emellanåt. Är ju som att betta pengar på valfri lagsport, lär ju dock vara extremt mycket svårare att få in system!
Citera
2013-04-27, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Finns ju bland annat Digibet som Ocelote promotar emellanåt. Är ju som att betta pengar på valfri lagsport, lär ju dock vara extremt mycket svårare att få in system!

Mjo, visst. Tycker bara tanken är så knäpp men man vänjer sig väl!

Såhär dags efter att våra champinjoner har blivit belysta börjar spelare redan riva efter läckor. Det går rykten om nästa hjälte och det sägs att den återfinns bland molnen till vänster om Nunu på denna bild. Detta är då den nya profilbilden för Nunu i kommande patch.
Bild:
http://1.bp.blogspot.com/-4_4AAVqVF4w/UXDFIdmhfxI/AAAAAAAAD-M/7v_-co19eP8/s1600/Nunu_Splash_0.jpg

Jag ser inte den men om ni kan hitta den så får ni gärna ringa in den i paint.
Citera
2013-04-27, 01:13
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Mjo, visst. Tycker bara tanken är så knäpp men man vänjer sig väl!

Såhär dags efter att våra champinjoner har blivit belysta börjar spelare redan riva efter läckor. Det går rykten om nästa hjälte och det sägs att den återfinns bland molnen till vänster om Nunu på denna bild. Detta är då den nya profilbilden för Nunu i kommande patch.
Bild:
http://1.bp.blogspot.com/-4_4AAVqVF4w/UXDFIdmhfxI/AAAAAAAAD-M/7v_-co19eP8/s1600/Nunu_Splash_0.jpg

Jag ser inte den men om ni kan hitta den så får ni gärna ringa in den i paint.

Om du kollar ovanför den spetsiga klippan i höjd med yetins axel så ser man något som ser ut som två ögon.
Ser den lilla röda draken i Mulan framför mig...
Citera
2013-04-27, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Om du kollar ovanför den spetsiga klippan i höjd med yetins axel så ser man något som ser ut som två ögon.

Ahh där. Hade fan aldrig sett den om jag inte frågat, haha.
Tack. Ser ut att vara något djurliknande spektakel.
Citera
2013-04-27, 01:34
Medlem
AIKDaniels avatar
Är det något bug eller brukar det vara så här? Kör lite på mitt trollacc med polare och möter bots, kog'maw har skin, något vi verkligen reagerade över.
http://i40.tinypic.com/1z2ozva.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av smokypok
Om det nu är ett sånt skitspel, så sluta spela? Så slipper vi ditt jävla gnäll!

Ställde även frågor i mitt inlägg men tydligen blev den borttagen ändå.
Citera
2013-04-27, 01:45
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Är det något bug eller brukar det vara så här? Kör lite på mitt trollacc med polare och möter bots, kog'maw har skin, något vi verkligen reagerade över.
http://i40.tinypic.com/1z2ozva.jpg

Nej, det är ingen bug. Riot lade till att bottar kan ha randomskins vid vissa tillfällen tillsammans med patchen för Thresh (kan det ha varit så sent?).
Citera
2013-04-27, 02:44
Medlem
Jafan89s avatar
Jag och en vänn körde lite igår och förlorade en match, min kompis blev förbannad som in i helvete för tydligen så hade den han mötte haft mycket högre AD + armor + magic resist änn vad som var möjligt att ha, och efter att ha kollat youtube så verkar hacks i lol inte vara så värst ovanligt, så hur utspritt tror ni det är med folk som fuskar?

I min näst senaste match så jagade jag och resten av laget en cho gath som måste fan ha sprungit i 460ms konstant i säkert en minut, och som lyckades fortfarande springa ifrån mig även om jag hade kayle med speedboost...
Citera
2013-04-27, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Jag och en vänn körde lite igår och förlorade en match, min kompis blev förbannad som in i helvete för tydligen så hade den han mötte haft mycket högre AD + armor + magic resist änn vad som var möjligt att ha, och efter att ha kollat youtube så verkar hacks i lol inte vara så värst ovanligt, så hur utspritt tror ni det är med folk som fuskar?

I min näst senaste match så jagade jag och resten av laget en cho gath som måste fan ha sprungit i 460ms konstant i säkert en minut, och som lyckades fortfarande springa ifrån mig även om jag hade kayle med speedboost...
En bra idé kan ju vara att berätta adn,armorn,mr:n.................................

En cho med 460 är ju inte helt otrloligt gröna boots +mov quints? Känns som du överdriver stort.
Citera
2013-04-27, 03:00
Medlem
irkens avatar
Håller verkligen med Captain teemo. 460 MS som Cho GÅR att få, MS quints & boots så.
Sen kan du ju också berätta vilken ADC snubben spelade, och vad för runor/masterys han körde, och vad han började med att köpa? Går inte säga "Nä, det går inte att ha så mycket" Utan vi MÅSTE veta vilken champion det handlar om.
Citera
2013-04-27, 03:03
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
En bra idé kan ju vara att berätta adn,armorn,mr:n.................................

En cho med 460 är ju inte helt otrloligt gröna boots +mov quints? Känns som du överdriver stort.

Vanliga t2 boots variant merc treds, inte en chans i världen att den kan ha fortsatt springa konstant i den hastigheten, utan att ens ha ghost.

Sedan tror jag min vänn hävdade att den Fioran han mötte hade 92 armor , 129 ad, 67 MR på lvl1 och inte hade köpt någonting alls förutom pots, flaska och wards.

Stämmer detta så är det fusk inblandat.
Citera
2013-04-27, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang

Ser mest ut som en Häst med flames på ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in