2013-04-14, 23:04
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Den killen är ju nog inte ens vettig psykiskt. När jag kollar på hans stream är jag rädd att han ska börja prata om att göra en skolskjutning eller dylikt.

BotRK är väl ändå bra på Nocturne i dagsläget för damage?

Ye, asbra som tredje item efter typ locket+randuins
Citera
2013-04-14, 23:15
Medlem
AIKDaniels avatar
Draven eller Graves? Har väldigt svårt att bestämma mig.. lirar alla andra AD's förutom dessa, mestadels premade.

Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Alltså, att carrya ett game som support måste vara det bästa som finns. That feel!

Alltså så här? http://tinypic.com/view.php?pic=29ldb39&s=6
Citera
2013-04-14, 23:21
Medlem
Om du nu spelar alla andra daniel, så testa draven riktigt skön o lite annorlunda spelstil. funkar sjukt bra i premade comps.
Citera
2013-04-14, 23:24
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idomin
Om du nu spelar alla andra daniel, så testa draven riktigt skön o lite annorlunda spelstil. funkar sjukt bra i premade comps.

Det lutar åt det hållet. Det är kul med ADs som man behöver lägga ner mycket tid för att lära sig, det är stor skillnad på en bra och en dålig draven spelare.
Citera
2013-04-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eptk
Tjenare.

Har tänkt lära mig någon ny mid champ som är grym att carrya med som inte blir bannat i varje game.
Är i Silver 1 just nu och skiftar mellan den och Divsion 2. Jag är stark på alla övriga lanes men just mid behöver jag hjälp att upptäcka någon champ att bli bättre med.

Jag har testat champs som Lux och Akali tidigare och Akali blir ju bannad väldigt ofta nu medan Lux är ett väldigt vanligt pick även för support. Jag har dock spanat in lite på Twisted Fate. Vad jag förstår så är han svår att bemästra. Är han en bra champ att köra med? Tycker han är jävligt rolig men behöver ju mer träning givet. Om han fungerar bra så ge gärna lite tips på hur man kör honom bättre.

När jag ändå är igång. Sett många kör Elise support. Är det något vidare eller?

Skulle rekommendera dig Ryze.

Riktigt stark champion och får du första killen i mid så kan du nästan inte förlora din lane eftersom han snowballar hårt.
Citera
2013-04-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Snubben som är permabannad, haha.

Sen när är han det?
Citera
2013-04-14, 23:43
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Draven eller Graves? Har väldigt svårt att bestämma mig.. lirar alla andra AD's förutom dessa, mestadels premade.

Alltså så här? http://tinypic.com/view.php?pic=29ldb39&s=6

Typ så, ja!
Fan vad HoG var skön för övrigt.
Citera
2013-04-14, 23:43
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Sen när är han det?
Nån dag sen. Titta hans twitch stream.
Citera
2013-04-14, 23:47
Medlem
Citat:

Amen lol. Va fan fick han permaban för? Brukar aldrig se honom ragea eller nått sånt.
Han brukar ju vara hur lugn som helst och i sin egen sjuka värld med sin sjuka röst.

Ett är säkert. Han kan jungla som ingen annan.
Citera
2013-04-14, 23:57
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Sen när är han det?

Citat:

dock har han 40 smurfs, och acc på thaiwanese servern och sånt,

hur som haver så är han en grymt duktig lol spelare, och antagligen den bästa junglaren i solo Q (inte sett han spela i lag, lär ju fått många invites?)
Citera
2013-04-15, 00:08
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker

hur som haver så är han en grymt duktig lol spelare, och antagligen den bästa junglaren i solo Q (inte sett han spela i lag, lär ju fått många invites?)

Han spelade väl med TRM & CO? Lär väl fått kicken därifrån nu men.
Citera
2013-04-15, 00:08
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker

Spela roll om man har 5000000 smurf accounts om man blir bannat på sitt main account?

Angående bästa junglaren i soloq så spelar det väll ingen roll? Han beter ju som .. ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in