2013-04-15, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
dock har han 40 smurfs, och acc på thaiwanese servern och sånt,

hur som haver så är han en grymt duktig lol spelare, och antagligen den bästa junglaren i solo Q (inte sett han spela i lag, lär ju fått många invites?)
Blev han inte bannlyst på livstid? Isåfall spelar det ingen roll hur många nya konton han gör.
Citera
2013-04-15, 00:12
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
Finns väl inte en enda vettig människa som bygger ren damage på Nocturne?

Har jag någonsin påstått att jag är vettig?

lol ska spelas på ett roligt sätt, inte nörvändigtvis det mest optimala (pratar inte om ranked nu).
Citera
2013-04-15, 00:14
Medlem
StandardKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Vilka jävla retards jag får som teamates idag. Folk kan inte ens lanea för 5 min utan att dö. Saknar skills att dodge ganks och deras overall beslut tagande är en fkin disgrace.

Och kom inte o säg att man kan carrya ett helt gäng med sopor som failar allt det de gör.

Fkin disgrace man.

Vart vill du komma med ditt inlägg egentligen? Att alla är kassa förutom du i hela soloQ?
Det du kan göra för att förbättra din chanser till att vinna är att inte flamea, måste säga att det osar flamer om dig på mils avstånd.
Senast redigerad av StandardKamelen 2013-04-15 kl. 00:15. Anledning: stavfel
Citera
2013-04-15, 00:35
Medlem
Har en fråga. Lirar duo med en polare. Han är silver 5 och jag är silver 3. Hur kommer det sig att han pickar FÖRE mig?
Citera
2013-04-15, 00:54
Bannlyst
Ni som undrar lite över honören.

Citat:
Lyte on Honor
Responding to comments that the honor system is starting to grow flaccid, Lyte commented on the system, noted a few of it's complications, and shared some future plans.
"One of the major issues with the system is that players often compare it to the launch of the Honor Initiative. Every feature launches with huge spikes in usage; in fact, some people can model these spikes in usage with impulse functions. But, launch behavior isn't normal behavior--Honor was being handed out like candy, and we had to put a lot of restrictions in place to make sure Honor Badges didn't flood the ecosystem.

Nowadays, there's a lot of Honor being handed out on every server; admittedly, there's less Honor handed out at high MMR and Ranked Modes and this could be considered a problem. Honor, in its current form, is just the foundation for what we want to do with positive feedback in the game. RoamingNumeral is a designer on the player behavior team that is going to expand the Honor Initiative and add more features and functionality to it--he has quite a few research tasks going on to explore the potential upgrades, and I'm sure players have some ideas that could be valuable as well.
For example, we've talked in the past about the potential of small prizes for players that are accurate at identifying sportsmanlike players. Most of the player behavior team is focusing on Champ Select right now, but we look forward to continue adding to Honor."
He elaborated further, saying:
"The key to getting a badge is consistently getting Honor, and not necessarily the total number of Honor you have received.

RoamingNumeral did make changes recently to the decay speed of Honor, so the rate of consistency necessary to unlock a badge is a bit easier now."
Reiterating a bit, he continued:
"This is what we're seeing--positive players are still getting Honor every other game or so, and we believe this is decently healthy. There's certainly pockets of the game where Honor is more rare, such as high MMR or Ranked Mode.

We're in the process of figuring out next steps for Honor given all the data we've collected so far though"

Lyte then commented on why Honor decay was implemented in the first place.
"Allowing players to lose Honor was an intentional design decision to avoid potential abuse cases; for example, we want to avoid players showing positive behavior just enough to get a badge, then go back to negative behavior. We want to encourage players to maintain sportsmanlike behavior throughout their time playing League of Legends.
However, right now it's a pretty poor experience to not really know when you lost your badge. This is something we had to cut in the feature, but recognize is a poor experience right now."

When a summoner asked if there is a possibility of lowering the requirements, compared to what it takes to actually acquire them, to keep a ribbon once you've earned it, Lyte responded:
"We've talked about this as an option, and it's not too bad."

Responding to a summoner idea, he then shared his thoughts on why IP or some other in game resource isn't awarded for honoring your fellow players.
"The goal of Honor is to have a foundation system that we can use to reinforce positive behaviors throughout League of Legends. If we rewarded currency when players give Honor, we're providing the wrong incentive and we would visibly see an increase in the number of Honors going to random people or being used in trades to bump each other's currency up.

We have to figure out rewards that are meaningful to both the players giving and receiving Honor, and provide the right incentive to nudge players to all exhibit more sportsmanlike behavior. It's a difficult problem, but one I think can be done in the future."

Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Har jag någonsin påstått att jag är vettig?

haha.
Citera
2013-04-15, 01:00
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Spela roll om man har 5000000 smurf accounts om man blir bannat på sitt main account?

Angående bästa junglaren i soloq så spelar det väll ingen roll? Han beter ju som .. ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Blev han inte bannlyst på livstid? Isåfall spelar det ingen roll hur många nya konton han gör.

det hade jag ingen aning om, dock spelar han på den taiwanska klienten mest nu?

och vad har hans beteende med att göra hur bra han är? han blir väl knappast sämre/bättre för det?
Citera
2013-04-15, 01:04
Medlem
Törs jag fråga utan att vara för offtopic varför XJ9 beter sig så dåligt? (Gärna en video.)
De gånger jag kikat på hans stream har han aldrig varit där, så här missat honom helt.
Citera
2013-04-15, 01:12
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Törs jag fråga utan att vara för offtopic varför XJ9 beter sig så dåligt? (Gärna en video.)
De gånger jag kikat på hans stream har han aldrig varit där, så här missat honom helt.
Läs det här; http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2955271
För att sammanfatta, han spelade på sitt ex-eGirlfriends acocunt och feedade 10 rankade matcher med flit, spenderade massor av hennes RP och sen hotade att ta självmord.
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
det hade jag ingen aning om, dock spelar han på den taiwanska klienten mest nu?

och vad har hans beteende med att göra hur bra han är? han blir väl knappast sämre/bättre för det?
Spelar fortfarande ingen roll vart man spelar, så som han beter sig så verkar han ju bara dum i huvet.
Läs det här så kanske du fattar hur jävla dum i huvet han är, och för den delen så är han inte bästa soloq junglaren. Får han inte jungla börjar han grina på sin stream, och stannar i basen och köper wards bara, vilken normal person gör så? Herregud. Eller ett annat exempel, han spelar på NA klienten och så fort det går dåligt ragequitar han och loggar in på sitt TW account, lixom?
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2955271

För övrigt så har han Elo-boostat också, och han har blivit bannad förut också. Bara bra att Lol community's slipper honom imo.
Senast redigerad av irken 2013-04-15 kl. 01:16.
Citera
2013-04-15, 01:26
Medlem
Citat:
För att sammanfatta, han spelade på sitt ex-eGirlfriends acocunt och feedade 10 rankade matcher med flit, spenderade massor av hennes RP och sen hotade att ta självmord.

Spelar fortfarande ingen roll vart man spelar, så som han beter sig så verkar han ju bara dum i huvet.
Läs det här så kanske du fattar hur jävla dum i huvet han är, och för den delen så är han inte bästa soloq junglaren. Får han inte jungla börjar han grina på sin stream, och stannar i basen och köper wards bara, vilken normal person gör så? Herregud. Eller ett annat exempel, han spelar på NA klienten och så fort det går dåligt ragequitar han och loggar in på sitt TW account, lixom?

För övrigt så har han Elo-boostat också, och han har blivit bannad förut också. Bara bra att Lol community's slipper honom imo.

Haha vilken cp. Fyfan. Visst fick man intrycket av att killen var skum när man kolla på hans stream men att han skulle vara ett sånt stort stolskott vete fan.

Men va vet jag. Spenderar man 10timmar på lol varje dag så utvecklas man inte socialt. Så dum blir du.
Citera
2013-04-15, 01:26
Medlem
Citat:

Åhfan, hört mycket gott om honom från rainman. Skönt att en sådan idiot är borta från communityn.
Citera
2013-04-15, 01:39
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Haha vilken cp. Fyfan. Visst fick man intrycket av att killen var skum när man kolla på hans stream men att han skulle vara ett sånt stort stolskott vete fan.

Men va vet jag. Spenderar man 10timmar på lol varje dag så utvecklas man inte socialt. Så dum blir du.
Handlar nog inte om hur många timmar han spenderar på lol eller inte, han har nog någon sjukdum eller liknande. Frisk är han iaf inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Åhfan, hört mycket gott om honom från rainman. Skönt att en sådan idiot är borta från communityn.
I och med att dem skulle göra ett lag tillsammans (?) så är det klart han pratar gott om honom, dock så är ju TRM också lite speciell.
Citera
2013-04-15, 01:45
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:

fast hans beteende påverkar inte hans spelstil, när han väl spelar junglel är han den bästa junglaren i solo-q, oavsett hur fucked up i huvudet han är

edit: Han spelade senast för 10 timmar sedan på NA...

jag har då aldrig sett allden skiten med att han gråter när det går dåligt, finns ju sjukt mycket värre människor, och visst han är fucked up men han är ju fortfarande bra när han spelar...

Haters gonna hate bronzeee scrubssss xj9 <333333
Senast redigerad av Skywallker 2013-04-15 kl. 01:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in