Citat:
Ursprungligen postat av
colabulle
Alltså alla ni som tjatar om detta med trolls och shit, jag må inte spela league men i vanlig 5 vs 5 stöter jag extremt sällan på trols, kanske 1 troll på 100 mather inte mera om ens det. Så antingen har ni någon extrem otur med detta eller så håller alla troll hus på brons silver guld platinum dion league.
Ju lägre elo man har desto fler troll. Låg guld är det värsta jag sett. Spelar ingen roll vad man gör när så många av spelarna har attityden att de inte ens bryr sig om att vinna.
Någon kritiserar min build eller mitt spelsätt? "STFU or i AFK!!!!!"
Någon tar min buff/raptorcamp/minionvåg "Ok I troool!!!!!"
Någon flamar "I troool now, you flame and now I will make us loose the game ahahahahaha"
Någon tar din favoritposition i champion select. "ok duo mid IDC

"
Jag förlorar lane fast alla andra lanes vinner. "end fast pls noob team wont surr"
Har du bara ett troll på 100 matcher har du en extrem tur eller så är du i Challenger elo. När jag spelar normals så har man troll i var tredje match minst och kanske var fjärde eller var femte i ranked.