2015-03-03, 15:47
  #21121
Medlem
Vad tycker ni om Hecarim och Sejuani just nu?
Hur är de jämfört med t.ex Vi?
Citera
2015-03-03, 16:18
  #21122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LMSmaster
Vad tycker ni om Hecarim och Sejuani just nu?
Hur är de jämfört med t.ex Vi?

Kollade när Nightblu3 lirade Sejuani. Han ansåg att hon är ganska op aoe men kräver ett lag som kan följa upp skadan. Sejuani är bra för aoe medan Vi är bra 1vs1 så att fightsen blir 5vs4. Allt beror på line up.
Citera
2015-03-03, 17:09
  #21123
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Kollade när Nightblu3 lirade Sejuani. Han ansåg att hon är ganska op aoe men kräver ett lag som kan följa upp skadan. Sejuani är bra för aoe medan Vi är bra 1vs1 så att fightsen blir 5vs4. Allt beror på line up.
Beror väl också lite på hur man har tänkt spela ut matchen, spelar man enbart soloq så skulle jag nog säga Vi är lite bättre än Sejuani & Hecarim, då Vi är bättre i 1v1 fighter och klarar av mera att "Locka" en target (Typ motståndarnas stora AD carry) gentemot Sejuani som bygger mera på att alla är på ungefär samma nivå och vet vad dom ska göra när Sejuani går in - vilket är mycket svårare i soloq.
Citera
2015-03-03, 17:50
  #21124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Beror väl också lite på hur man har tänkt spela ut matchen, spelar man enbart soloq så skulle jag nog säga Vi är lite bättre än Sejuani & Hecarim, då Vi är bättre i 1v1 fighter och klarar av mera att "Locka" en target (Typ motståndarnas stora AD carry) gentemot Sejuani som bygger mera på att alla är på ungefär samma nivå och vet vad dom ska göra när Sejuani går in - vilket är mycket svårare i soloq.

Precis det jag menade med "kräver ett lag som kan följa upp skadan" vad det gäller Sejuani. Sen är det klart att Vi förmodligen är bättre för soloq om man inte är i platinum + då man är mindre beroende av laget för enskilda kills.
Citera
2015-03-03, 23:44
  #21125
Medlem
Vad tycker folket om Fizz jungle ? Sett han en hel del på olika streams.
Citera
2015-03-04, 10:55
  #21126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Vad tycker folket om Fizz jungle ? Sett han en hel del på olika streams.

Har spelat honom ca 30 matcher på typ 3 veckor.... han är cp om man inte vet hur man ska hantera honom... snowballar så galet hårt och kan 1v1 nästan vem som helst med röda smiten...
Citera
2015-03-04, 21:49
  #21127
Medlem
Har kollat på lite Nicktron på sista tiden, han påstår att han är master. Men han feeder nästan varje
game jag har sett han spelat, och alla dessa games är i bronze V-IV

Då är det väl så att han feedar med flit för att stanna i låg elo, eller så är inte master

Vad tror ni?
Citera
2015-03-04, 22:09
  #21128
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJURLOCK
Har kollat på lite Nicktron på sista tiden, han påstår att han är master. Men han feeder nästan varje
game jag har sett han spelat, och alla dessa games är i bronze V-IV

Då är det väl så att han feedar med flit för att stanna i låg elo, eller så är inte master

Vad tror ni?
Tro inte på allt du ser på internet
Citera
2015-03-05, 01:56
  #21129
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BJURLOCK
Har kollat på lite Nicktron på sista tiden, han påstår att han är master. Men han feeder nästan varje
game jag har sett han spelat, och alla dessa games är i bronze V-IV

Då är det väl så att han feedar med flit för att stanna i låg elo, eller så är inte master

Vad tror ni?

Han är största trollet som finns på twitch. Allt är bara uppgjort för att få cash från dom som kollar.
Citera
2015-03-05, 11:05
  #21130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Han är största trollet som finns på twitch. Allt är bara uppgjort för att få cash från dom som kollar.

Vem kom först ? Kaceytron eller Nicktron?
Citera
2015-03-05, 13:21
  #21131
Medlem
4-Gotts avatar
Ere bara för mig det inte går att skriva "^^" i lol chatten längre medans man gejmar?
Citera
2015-03-05, 17:59
  #21132
Medlem
Låg i Guld IV förra säsongen, nu ser det ut som jag kommer sluta på typ 5 vinster 5 förluster i mina första 10. Var tror ni man hamnar då? Har endast lirat solo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in