2013-02-14, 11:41
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsAlex
Någon som har några frågor angående Elo etc?

http://i.imgur.com/DAUhwKb.png

Citera.

Tror tyvärr inte att det är du, det ska vara något proffs som är helt ruskigt bra med just rumble, är det du så är det väldigt coolt men tyvärr så litar jag inte på dig.
Citera
2013-02-14, 11:50
Medlem
Jahauuss avatar
Är det någon som vet om man kan söka upp tribunal cases? Kan inte hitta det nånstans så antar att man inte kan, men frågar ändå

Och nej, detä r inte jag, jag spelade bara med den drygaste personen nånsin igår, och det skulle vara kul och se hans tribunalcase
Citera
2013-02-14, 12:03
Medlem
Incipios avatar
Tror inte du kan söka upp specifika personers case men du kan däremot dela med dig av andra case, men dom är ju anonyma.
Citera
2013-02-14, 12:04
Medlem
Busstations avatar
Har haft några dåliga matcher i rad nu och är nere på 0 league points. Hur många behöver jag förlora i rad för att åka ner en divison då?
Citera
2013-02-14, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Har haft några dåliga matcher i rad nu och är nere på 0 league points. Hur många behöver jag förlora i rad för att åka ner en divison då?

torskade 4 när jag stod på 0 points och då skickade de ner mig..
Senast redigerad av tjenatjabo 2013-02-14 kl. 12:10.
Citera
2013-02-14, 12:14
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation

Jag vet att när man går upp en division har man en nådetid på runt 5 matcher (ungefär)...förlorar man efter det åker man ned så det kanske ligger där ikring, som tjenatjabo säger.
Citera
2013-02-14, 12:15
Medlem
runes på akali efter patchen?
Citera
2013-02-14, 12:16
Medlem
Skywallkers avatar
Spelade en ranked match, vann, såg den inte i historik, reloggar... nu har jag en match att reconnecta till... :S

Edit: Pheeeew..... där kom den... Var en riktigt nice match med Vi... sjukt stark och rolig champ, rekommenderas
Citera
2013-02-14, 12:34
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddfk
runes på akali efter patchen?

Skulle chansa på att man kör:
Röda, magic pen
Gula, armor
Blåa mRes
quint AP
Citera
2013-02-14, 12:46
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Ni som recordar, använder ni alla fraps? Testade ladda ner hypercam men då jag recordade började skärmen blinka å vara jobbig. Då jag försökte starta starta replayen med fraps på så sa den emot, kan tas i PM så slipper vi det snacket här, hjälp uppskattas.

Lolreplay använder samma inställningar som vanliga clienten. Ställ in borderless istället för fullscreen så borde det inte flimmra
Citera
2013-02-14, 12:55
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Skulle chansa på att man kör:
Röda, magic pen
Gula, armor
Blåa mRes
quint AP
Dem flesta kör väll med flat AD röda på Akali för att trigga hennes Passiva? Krävs väll att man visserligen har en run sida åt henne, men spelar man henne ofta så..
--
Älskar btw att dem gjorde om Ohmwrecker, så man faktiskt KAN köpa den.
Ohmwrecker

While Ohmwrecker was originally designed for tanks, the tank role has a lot of other tools that effectively divert turret damage. These changes reposition the item as an aggressive option for supports and casters.

Recipe Changed: Ruby Crystal + Blasting Wand + Philosopher's Stone + 800 gold = 2850 gold
+350 health
+50 ability power
+15 health regen per 5 seconds
+15 mana regen per 5 seconds
Retains the same UNIQUE active
Senast redigerad av irken 2013-02-14 kl. 13:24.
Citera
2013-02-14, 13:31
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Dem flesta kör väll med flat AD röda på Akali för att trigga hennes Passiva? Krävs väll att man visserligen har en run sida åt henne, men spelar man henne ofta så..
--
Älskar btw att dem gjorde om Ohmwrecker, så man faktiskt KAN köpa den.
Ohmwrecker

While Ohmwrecker was originally designed for tanks, the tank role has a lot of other tools that effectively divert turret damage. These changes reposition the item as an aggressive option for supports and casters.

Recipe Changed: Ruby Crystal + Blasting Wand + Philosopher's Stone + 800 gold = 2850 gold
+350 health
+50 ability power
+15 health regen per 5 seconds
+15 mana regen per 5 seconds
Retains the same UNIQUE active
Wat nu verkar ju Ohmwrecker bara vara sämre, vem behöver AP och Philostone? Ger för dåliga tankstats för att köpas på någon som Maokai, och är för dyrt för att köpas av en Support, har man Philostone bygger man ju Shurelyas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in