2014-08-27, 21:19
  #19429
Bannlyst
Asså hurfan tänkte dom med klientens nya UI? Ser ju fan ut som grisbajs. Fy-fan, kan inte spela spelet mer om jag ska se detta varje gång jag loggar in.
Citera
2014-08-27, 21:34
  #19430
Medlem
Kombinations avatar
Azirs passive är så jävla CP...

Citat:
Ursprungligen postat av GattsuBeruseruku
Asså hurfan tänkte dom med klientens nya UI? Ser ju fan ut som grisbajs. Fy-fan, kan inte spela spelet mer om jag ska se detta varje gång jag loggar in.
Tycker inte det är så illa. Känns som när man gick från Win 7 till Win 8.
Citera
2014-08-27, 21:48
  #19431
Medlem
Mayess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Azirs passive är så jävla CP...


Tycker inte det är så illa. Känns som när man gick från Win 7 till Win 8.
Mitt största klagomål är att grupp chatterna är jätte små i den nya clienten. Riktig BS, typ 10 rader hög bara nu.
Citera
2014-08-27, 22:54
  #19432
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor

Citat:
Ursprungligen postat av irken
.


Körde ignite + ghost och försökte göra ganska många all-ins på han. Ska köra mer passivt nästa gång.
Citera
2014-08-28, 01:54
  #19433
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayes
det är ju redan confirmed för morgana till och med. Lite tråkigt imo, hade hällre velat haft någon som är lite roligare att spela. yasuo,khazix,leona eller thresh?
Äsch, dem verkar göra Victoruis skinsen utifrån champs som haft stor impact på säsongen och då är ju Morgana verkligen inte ett dåligt val. Yasuo får ju ett nytt skin ändå (PROJECT Yasuo) och Thresh fick ju Championship Thresh ifjol.. Leona har ju inte spelats så mycket men Kha'Zix tycker jag verkligen förtjänar ett nytt skin, dock väldigt svårt att göra ett i "bra" prisklass kan jag tänka mig.

Citat:
Ursprungligen postat av GattsuBeruseruku
Asså hurfan tänkte dom med klientens nya UI? Ser ju fan ut som grisbajs. Fy-fan, kan inte spela spelet mer om jag ska se detta varje gång jag loggar in.
Jag tycker det ser bra ut - visst kanske lite grötigt nu i början men det vänjer man sig nog vid.

Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Körde ignite + ghost och försökte göra ganska många all-ins på han. Ska köra mer passivt nästa gång.
Ah, är nog bättre köra typ flash/ghost & TP om du möter malphite nästa gång i och med att du inte har någon direkt kill-potential i lane.
Citera
2014-08-28, 01:59
  #19434
Medlem
Khorneflakess avatar
UI:n ser okej ut men den känns sjukt jävla ofärdig, som att de har kämpat stenhårt för att göra allt snyggt, kommit halvvägs och tänkt "äsch" och sen släppt det.
Citera
2014-08-28, 02:37
  #19435
Medlem
Mayess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Kha'Zix tycker jag verkligen förtjänar ett nytt skin, dock väldigt svårt att göra ett i "bra" prisklass kan jag tänka mig.
http://i.imgur.com/p7XDhd4.png
Citera
2014-08-28, 08:49
  #19436
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
UI:n ser okej ut men den känns sjukt jävla ofärdig, som att de har kämpat stenhårt för att göra allt snyggt, kommit halvvägs och tänkt "äsch" och sen släppt det.

Tycker nya UI ser futuristiskt ut och spännande


På tal om nåt helt annat: Körde Vi igår och motståndarlaget hade en sjukt feeded Ahri och Tristana (deras Rengar var inte fed men han smalt vår ADC på 3 röda). Jag insåg att om jag skulle kunna ta och initiata fights så behövde jag va lite tanky då de snipade ner folk på några sekunder med bra fokus. Jag gick följande items > Lizzard, Merc boots, Omen, Thorn och Banshee.

Några sa "omg look at Vi build so shit". I lobbyn så frågade jag vad de hellre hade velat se och då sa några att jag borde byggt > lizz, trinity, maw of malmortious, merc och sen omen + GA. De hade 3st AD i laget och 2 AP.

Känner mig lite lost i itemdjunglen ibland. Feedback uppskattas. Jag vet att jag frågade här om dan om en tank behövdes men grejen e om alla e glass cannons så vågar ingen riktigt initiate.
Citera
2014-08-28, 10:51
  #19437
Medlem
Skruvdobbsmoerdarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Tycker nya UI ser futuristiskt ut och spännande


På tal om nåt helt annat: Körde Vi igår och motståndarlaget hade en sjukt feeded Ahri och Tristana (deras Rengar var inte fed men han smalt vår ADC på 3 röda). Jag insåg att om jag skulle kunna ta och initiata fights så behövde jag va lite tanky då de snipade ner folk på några sekunder med bra fokus. Jag gick följande items > Lizzard, Merc boots, Omen, Thorn och Banshee.

Några sa "omg look at Vi build so shit". I lobbyn så frågade jag vad de hellre hade velat se och då sa några att jag borde byggt > lizz, trinity, maw of malmortious, merc och sen omen + GA. De hade 3st AD i laget och 2 AP.

Känner mig lite lost i itemdjunglen ibland. Feedback uppskattas. Jag vet att jag frågade här om dan om en tank behövdes men grejen e om alla e glass cannons så vågar ingen riktigt initiate.

Har märkt att många kör väldigt märkliga builds på just Vi. Jag håller nog inte med om dina lagkamraters förslag på build.

Själv har jag Vi som most played och jag kör nästan identisk build varje game med vissa modifieringar beroende på hur gamet spelar ut sig. Men standard build jag kör som fungerar väldigt bra är: Lizard > Brutalizer > Mercs > Randuins > Banshees > Last whisper/GA. Är de riktigt heavy AD kör jag thornmail.

Brutalizer är gudomlig för CD på spellsen plus ger riktigt bra dmg. Kan även byggas på till en Black Cleaver. Trinity force skulle jag bara bygga om jag blir riktigt fed, annars tar det för lång tid/kostar för mycket.

Går det riktigt knackigt så går jag full tank direkt efter jag fått Lizard.
Citera
2014-08-28, 18:13
  #19438
Medlem
Aviarts avatar
Hur är Pantheon i junglen? kör honom en del top och gillar honom men jag har funderat på om det håller med honom fortfarande i junglen.

OT; Hade en kille i mitt senaste lag från Syrien, hans kusiner hade flyttat till Sverige vilket också var hans mål. Han berättade att dom var här olagligt och att han hade flera kompisar som skulle hit. Han undrade om jag kunde smuggla in honom från Danmark
Citera
2014-08-28, 18:19
  #19439
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Hur är Pantheon i junglen? kör honom en del top och gillar honom men jag har funderat på om det håller med honom fortfarande i junglen.

OT; Hade en kille i mitt senaste lag från Syrien, hans kusiner hade flyttat till Sverige vilket också var hans mål. Han berättade att dom var här olagligt och att han hade flera kompisar som skulle hit. Han undrade om jag kunde smuggla in honom från Danmark

Han fungerar jättebra i låga nivåer i Solo Q vad jag vet.
Citera
2014-08-28, 18:24
  #19440
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Han fungerar jättebra i låga nivåer i Solo Q vad jag vet.

Känns som att hans ult har rätt bra gank-potential men det gäller nog att träna in det. Jag har själv skitsvårt för att sätta den rätt i lane. I en teamfight använder jag den för att skingra fiendelaget och på så sätt ge mina lagkamrater chansen att picka deras ADC osv. Rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in