Citat:
Ursprungligen postat av
Jafan89
Så vilken champ tror ni victorius skinnet blir för denna sesong? Läst att deflesta verkar gissa på Morgana.
Finns ju jarvan,Elise och Janna. Så känns kanske mest troligt att det blir en ADC eller en mid.
Hade velat sett graves eller som du säger här, Morgana.
Väntar förövrigt på att dom ska göra någon sorts remake på urgot eller ta bort han från spelet.
Är aldrig någon som spelar den jäveln nu för tiden.