2014-10-25, 23:32
  #20017
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Enligt er bästa solo-q champen?

För mig är det Corki. Bannemej så är han superb early och midgame, med ett dugligt lategame. Gör sjukligt mycket dmg efter bara trinity force!


Allt beror lagkamrater, spelar ingenroll om du anser corki är en bra champ... svårt att carrya själv m han tror jag nog.

Jag skulle nog kunna säga katarina, om man inte väljer det mot ett lag fullt med CC.

annars kanske Master yi, Sion, Annie.

Dessa champs tycker jag funkar riktigt bra.




Tycker Lux/annie + en ADC botlane funkar riktigt bra. Man får bra kontroll över sin lane. Duo is the shit
Citera
2014-10-26, 11:31
  #20018
Medlem
Vad tycker ni om Sion remaken? Har inte prövat honom än.
Citera
2014-10-26, 11:53
  #20019
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Allt beror lagkamrater, spelar ingenroll om du anser corki är en bra champ... svårt att carrya själv m han tror jag nog.

Jag skulle nog kunna säga katarina, om man inte väljer det mot ett lag fullt med CC.

annars kanske Master yi, Sion, Annie.

Dessa champs tycker jag funkar riktigt bra.




Tycker Lux/annie + en ADC botlane funkar riktigt bra. Man får bra kontroll över sin lane. Duo is the shit
Fast om vi ska hålla på så där så är ju varken Katarina, Master Yi, Nya sion eller Annie speciellt bra heller. Skulle nog hellre spela Tryndamere än Yi om jag ska försöka 1v5:a och hellre syndra än Annie & Katarina.
Både Yi & Katarina kräver någon sorts backup för att faktiskt kunna gå ham i en teamfight och Annie har bara burst att döda en spelare med DFG.
__________________
Senast redigerad av irken 2014-10-26 kl. 11:55.
Citera
2014-10-26, 13:39
  #20020
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Vad tycker ni om Sion remaken? Har inte prövat honom än.
Meh. Han känns klumpig, speciellt hans ult. Däremot är hans passive sjukt bra
Citera
2014-10-26, 14:00
  #20021
Medlem
HunkiDunkens avatar
Hej jag slutade spela i vintras någon gång och jag var då rank guld 1, jag har nu funderat på att börja spela igen. Jag undrar bara ungefär vilken rank jag kan tänkas få efter placement. Om jag ens har en chans att komma i närheten av guld
Citera
2014-10-26, 21:59
  #20022
Medlem
Spelas yi något i rankat längre? Drog nyss ett hexakill-game med honom, han skadar ju ganska rejält.. Är det top/mid/jungle som gäller för honom?
Citera
2014-10-26, 22:24
  #20023
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Spelas yi något i rankat längre? Drog nyss ett hexakill-game med honom, han skadar ju ganska rejält.. Är det top/mid/jungle som gäller för honom?
I gold ser jag honom nästan aldrig iaf...
Citera
2014-10-26, 22:28
  #20024
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
I gold ser jag honom nästan aldrig iaf...

Jag spelar ofta yi, och ligger i gold. I lategame är han sjuk. Lite som en katarina som får feed. går inte att stoppa
Citera
2014-10-26, 22:46
  #20025
Medlem
julagranars avatar
Är det värt att börja spela LOL? är inte säker om jag vill gå in i en sån bubbla igen som jag gjort med andra spel...
Citera
2014-10-27, 00:12
  #20026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julagranar
Är det värt att börja spela LOL? är inte säker om jag vill gå in i en sån bubbla igen som jag gjort med andra spel...
Den bubblan är fan förjävlig..
Citera
2014-10-27, 04:11
  #20027
Medlem
GregerMoeks avatar
Du kan väl inte ens sjunka från Gold 5 så länge du är aktiv?

lol
Citera
2014-10-27, 05:29
  #20028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMoek
Du kan väl inte ens sjunka från Gold 5 så länge du är aktiv?

lol
Jo det kan du, de ändrade det till säsong 4, men du måste förlora en hel del matcher på 0 LP för att du ska droppa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in