Citat:
Ursprungligen postat av
gurka5OO
Enligt er bästa solo-q champen?
För mig är det Corki. Bannemej så är han superb early och midgame, med ett dugligt lategame. Gör sjukligt mycket dmg efter bara trinity force!

Allt beror lagkamrater, spelar ingenroll om du anser corki är en bra champ... svårt att carrya själv m han tror jag nog.
Jag skulle nog kunna säga katarina, om man inte väljer det mot ett lag fullt med CC.
annars kanske Master yi, Sion, Annie.
Dessa champs tycker jag funkar riktigt bra.
Tycker Lux/annie + en ADC botlane funkar riktigt bra. Man får bra kontroll över sin lane. Duo is the shit