Citat:
Ursprungligen postat av
Vasskniv
Nerfen ändrar inte mycket, hon äter upp en ADC på en combo. Lär fortfarande bli bannad hela tiden. Dock gillade jag den senaste updaten, ska ska roligt att se

Hon kommer att förlora en hel del matchups utan sin silence. Och sin laning phase är typ det enda Leblanc har. Att snowballa och få picks. Nästan samtliga midlaners är mycket bättre teamfighters.
Sedan det faktum att Leblanc har en av de lägsta win ratsen i spelet(44-45%), i alla divisioner inklusive Challenger gör den här nerfen ännu underligare. Nerfad för pro-scenen. Tråkigt.