2014-06-17, 23:14
  #18217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Den är väl okej om du får några early-game kills men CDR-tank builden är nog den lite bättre om man inte lyckas snowbolla jättehårt. Går ju bygga relativt tidiga Sorc-shoes om man vill få ut lite mera damage early-game. Sen är det nog också mycket beroende på din spelstil, vilka runor & vilka masteries du spelar med.
Ok, det låter vettigt.

Kör 15 AS, 25 AP, 9 armor just nu. Med de runorna lär magic pen vara extremt värt. Ska testa med CDR blåa och köra en mer tankig build sen också. Uppdaterar med min ödmjuka åsikt när jag hunnit testa.
Citera
2014-06-18, 00:42
  #18218
Medlem
Kombinations avatar
Jävlar vad de har fokuserat hårt på ADCs i den nyaste patchen... För noobs som mig har det alltid vara lätt att skaffa BT-zerks-PD/trinity-LW-Inf.edge-GA/BV men nu måste man ju fan börja tänka själv också.
Citera
2014-06-18, 01:37
  #18219
Medlem
Otroligt besviken på hur Riot hanterar LB. De har alltså försökt balansera/nerfa LB ett tag nu och funderat på vad de ska göra och bara nu så tar de bort hennes silence bara sådär? Nää. Det fanns bättre alternativt. Nerfen känns onödig IMO.
Citera
2014-06-18, 01:46
  #18220
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Otroligt besviken på hur Riot hanterar LB. De har alltså försökt balansera/nerfa LB ett tag nu och funderat på vad de ska göra och bara nu så tar de bort hennes silence bara sådär? Nää. Det fanns bättre alternativt. Nerfen känns onödig IMO.

Nerfen ändrar inte mycket, hon äter upp en ADC på en combo. Lär fortfarande bli bannad hela tiden. Dock gillade jag den senaste updaten, ska ska roligt att se
Citera
2014-06-18, 01:58
  #18221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Nerfen ändrar inte mycket, hon äter upp en ADC på en combo. Lär fortfarande bli bannad hela tiden. Dock gillade jag den senaste updaten, ska ska roligt att se
Hon kommer att förlora en hel del matchups utan sin silence. Och sin laning phase är typ det enda Leblanc har. Att snowballa och få picks. Nästan samtliga midlaners är mycket bättre teamfighters.

Sedan det faktum att Leblanc har en av de lägsta win ratsen i spelet(44-45%), i alla divisioner inklusive Challenger gör den här nerfen ännu underligare. Nerfad för pro-scenen. Tråkigt.
Citera
2014-06-18, 02:01
  #18222
Medlem
Vassknivs avatar
Märke nyss den nya support item, helt op ju. 25% attack speed i 6 sekunder, tänk Karmas sköld på hela teamet lol.
Citera
2014-06-18, 03:29
  #18223
Medlem
Reverentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Hon kommer att förlora en hel del matchups utan sin silence. Och sin laning phase är typ det enda Leblanc har. Att snowballa och få picks. Nästan samtliga midlaners är mycket bättre teamfighters.

Sedan det faktum att Leblanc har en av de lägsta win ratsen i spelet(44-45%), i alla divisioner inklusive Challenger gör den här nerfen ännu underligare. Nerfad för pro-scenen. Tråkigt.

Tror att många som inte spelar mid tar just LeBlanc när dom är tvungna att gå mid för att hon är ''OP'' därav den låga winraten. Är lite som Kassadin också, om han är öppen tar man honom, även om man suger.
Citera
2014-06-18, 07:35
  #18224
Medlem
Lajvaiskogens avatar
Uppdaterade summoners rift är nu live på PBE!

Vad tycker ni alla om den nya grafiska uppdateringen? Själv så tycker jag det är helt underbart! Jag tycker spelet i sig blir fruktansvärt mycket mer attraktivt att spela, tycker ju spelet är fruktansvärt roligt att köra nu också men.. På något sätt lockar häftiga splasharts, coola spell animationer och snygg artwork ingame mig bara till att spela mer. Kommer ju framför allt att bli goare att kolla på.

Såg en tråd på reddit i veckan där dom disskuterade om det var lite för mörka toner på kartan, vilket dom gjort för att sjävla gameplayet skall stå ut starkare ifrån miljön - tror ej det kommer vara något problem.
__________________
Senast redigerad av Lajvaiskogen 2014-06-18 kl. 07:38.
Citera
2014-06-18, 08:13
  #18225
Medlem
CCCowboy1s avatar
Nån som vet när Eu west kommer igång igen?
Citera
2014-06-18, 08:31
  #18226
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lajvaiskogen
Uppdaterade summoners rift är nu live på PBE!

Vad tycker ni alla om den nya grafiska uppdateringen? Själv så tycker jag det är helt underbart! Jag tycker spelet i sig blir fruktansvärt mycket mer attraktivt att spela, tycker ju spelet är fruktansvärt roligt att köra nu också men.. På något sätt lockar häftiga splasharts, coola spell animationer och snygg artwork ingame mig bara till att spela mer. Kommer ju framför allt att bli goare att kolla på.

Såg en tråd på reddit i veckan där dom disskuterade om det var lite för mörka toner på kartan, vilket dom gjort för att sjävla gameplayet skall stå ut starkare ifrån miljön - tror ej det kommer vara något problem.

Dom gör spelet ännu mer barnsligare? Jag är inte förvånad faktiskt. Det var mycket mer moget i beta/s1. Sen har det bara gått utför.
Citera
2014-06-18, 08:53
  #18227
Medlem
Ralphie-Cifarettos avatar
Jag blir fan galen. Detta är 3e gången på 3 veckor servern ligger nere, vad exakt är det för problem den här gången med euw?
Citera
2014-06-18, 09:01
  #18228
Medlem
VinnieLaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphie-Cifaretto
Jag blir fan galen. Detta är 3e gången på 3 veckor servern ligger nere, vad exakt är det för problem den här gången med euw?

Ställde du klockan för att gå upp att spela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in