2014-02-12, 15:59
  #15817
Medlem
Profetpalles avatar
Hjälp!

Senaste patchen vägrar funka...

Den stannar på 99%. Startat om ett flertal gånger men samma sak händer varje gång.

Snälla är det någon som vet en lösning?
Citera
2014-02-12, 16:39
  #15818
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profetpalle
Hjälp!

Senaste patchen vägrar funka...

Den stannar på 99%. Startat om ett flertal gånger men samma sak händer varje gång.

Snälla är det någon som vet en lösning?

Dra en repair från ledladdningsbrowsern så kanske det löser problemet.
Citera
2014-02-12, 16:42
  #15819
Medlem
Tjockstarks avatar
Skarner to stronk!

Testade ett game med skorpionen nyss, alltid lika roligt

Fattar inte folk att man ska köpa QS eller köra med cleanse
Citera
2014-02-12, 16:47
  #15820
Medlem
Jag är så jäääääääävla förbannad! Så förbannad att jag skulle kunna knivhugga nästa person som yttrar sig kaxigt mot mig, verkligen! Helvetes horfitta!


Jag har kämpat i ranked i SJU jävla månader, konstant, varje dag, slått sönder saker, skrikit, kämpat och förra säsongen lyckades jag ta mig till Silver 1 efter 1000 games och försök att nå guld. Nya säsongen resettade min rank, började i Bronze 3, och kämpade som fan, fastnade i Silver 5 i typ 100 games... För några dagar sen drog jag en sjuk streak med Master Yi och gick från Silver 5 till Silver 1 (guld promo igår) och jag mådde så jävla bra, jag var så SJUKT nära efter alla utbrott, all tid och all investering...


Gick på en loss-streak, idag är jag Silver 2, och det enda jag fruktar är att när jag kommer tillbaka till Silver 1 kommer det blir clamping (dvs att jag bara får ca 5 LP per game), kan någon bekräfta om detta kommer hända?

Isådanafall slutar jag med LoL, är så otroligt less, nästan så man vill börja gråta när man insett all tid man slösat. Just därför kan jag inte lägga av innan jag nått Gold...
Citera
2014-02-12, 16:54
  #15821
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Jag är så jäääääääävla förbannad! Så förbannad att jag skulle kunna knivhugga nästa person som yttrar sig kaxigt mot mig, verkligen! Helvetes horfitta!


Jag har kämpat i ranked i SJU jävla månader, konstant, varje dag, slått sönder saker, skrikit, kämpat och förra säsongen lyckades jag ta mig till Silver 1 efter 1000 games och försök att nå guld. Nya säsongen resettade min rank, började i Bronze 3, och kämpade som fan, fastnade i Silver 5 i typ 100 games... För några dagar sen drog jag en sjuk streak med Master Yi och gick från Silver 5 till Silver 1 (guld promo igår) och jag mådde så jävla bra, jag var så SJUKT nära efter alla utbrott, all tid och all investering...


Gick på en loss-streak, idag är jag Silver 2, och det enda jag fruktar är att när jag kommer tillbaka till Silver 1 kommer det blir clamping (dvs att jag bara får ca 5 LP per game), kan någon bekräfta om detta kommer hända?

Isådanafall slutar jag med LoL, är så otroligt less, nästan så man vill börja gråta när man insett all tid man slösat. Just därför kan jag inte lägga av innan jag nått Gold...

Du borde gå till en psykolog angående din ilska. Blir du så förbannad som du säger så .. tror jag nog det är bäst att du slutar spela lol, för din och dina framtida lagkamraters skull.
Citera
2014-02-12, 16:58
  #15822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Du borde gå till en psykolog angående din ilska. Blir du så förbannad som du säger så .. tror jag nog det är bäst att du slutar spela lol, för din och dina framtida lagkamraters skull.


Det anser jag också, men det var inte det jag ville ha svar på.
Citera
2014-02-12, 17:04
  #15823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Det anser jag också, men det var inte det jag ville ha svar på.

Dom har tagit bort lp-clamping iaf. Så oroa dig inte.
Citera
2014-02-12, 17:04
  #15824
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Jag är så jäääääääävla förbannad! Så förbannad att jag skulle kunna knivhugga nästa person som yttrar sig kaxigt mot mig, verkligen! Helvetes horfitta!


Jag har kämpat i ranked i SJU jävla månader, konstant, varje dag, slått sönder saker, skrikit, kämpat och förra säsongen lyckades jag ta mig till Silver 1 efter 1000 games och försök att nå guld. Nya säsongen resettade min rank, började i Bronze 3, och kämpade som fan, fastnade i Silver 5 i typ 100 games... För några dagar sen drog jag en sjuk streak med Master Yi och gick från Silver 5 till Silver 1 (guld promo igår) och jag mådde så jävla bra, jag var så SJUKT nära efter alla utbrott, all tid och all investering...


Gick på en loss-streak, idag är jag Silver 2, och det enda jag fruktar är att när jag kommer tillbaka till Silver 1 kommer det blir clamping (dvs att jag bara får ca 5 LP per game), kan någon bekräfta om detta kommer hända?

Isådanafall slutar jag med LoL, är så otroligt less, nästan så man vill börja gråta när man insett all tid man slösat. Just därför kan jag inte lägga av innan jag nått Gold...
verkar ganska uppenbart att du inte hör hemma i guld, så jag ser inte problemet....
Citera
2014-02-12, 17:20
  #15825
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purpurgul
Dom har tagit bort lp-clamping iaf. Så oroa dig inte.


Säker? Källa?
Citera
2014-02-12, 18:04
  #15826
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Du bryr dig för mycket, spela för att det är roligt istället för att bli sur/irriterad/förbannad/må dåligt pga förluster. Alla förlorar, alla vinner. Sist jag spela upp ett nytt konto gick jag till diamond V på ~150 matcher genom att spela Support och Mid så man kan ha tur, jag hade sjukt tur som hade bra lag, inga serverproblem eller något under mina placement så hamnade i Silver I med 9-1.

Fortsätt ha bra attityd, muta folk du stör dig på, spela champs du tycker om att spela, läs guider och titta på streams på champs du är osäkra på (Andra också, man kan alltid lära sig något nytt).

Har du en losingstreak som du stör dig på, spela några normal eller kör ranked 5s.

Och ha kul! Viktigast av allt!

Men om jag kliver in i en match så har jag ju som mål att vinna. Jag blir inte arg eller ledsen över att jag förlorar, jag blir irriterad att varje match så känns det som att jag har nötter omkring mig.

Jag brukar inte muta, men kanske ska börja göra det så man slipper störa sig på andra. Jag följer LSC med nöje och tittar mer än gärna på olika streams. Guider läser jag varje dag i stort sett, för att se om det skett några förändringar eller något som är bättre än hur jag gör det.

Roligt har jag, annars skulle jag inte spela. Men det är fortfarande ett grymt irritationsmoment att jag får dessa nötter.
Att folk inte är bra kan jag ta, jag är inte bäst, och långt ifrån felfri. Men när en del kliver in i ett game för att feeda, instalocka eller annat skit, enbart för att jävlas så blir man lite dyster.


Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Jag är själv i guld 4 är inte så bra ställen hjälper dig gärna, skicka ett pm.
Tack för erbjudandet, men drar ogärna ner dig i skiten

Citat:
Ursprungligen postat av ElectricNurse
Lider med dig. Lyckades klättra från b4 till b3 på ett par timmar. Sen fick jag bara pl's & fransmän, då vart det 3 loss på raken.
Kör duo med någon, brukar bli bäst då.

Duo har jag kört otroligt mycket, men det hjälper inte riktigt, lite bättre blir det men vi har fortfarande nötter. Vi vinner våran lane (oftast kör vi adc och support) utan problem, men åker på stryk av feedad mid/top/jungler.

Och till alla. Jag vet att detta problem finns överallt i alla divisioner och i alla lag. Men det känns som att jag råkar ut för det hela tiden.
För att förtydliga, jag är inte bäst och utgår inte från att alla runt om mig ska vara bäst. Utan bara spela med sunt förnuft utan att få för sig en jävla massa snorunge idéer.
Citera
2014-02-12, 18:17
  #15827
Medlem
pozies avatar
vad är det för problem med west nu då? kommer inte in :/(/(((( ( (( (
Citera
2014-02-12, 18:21
  #15828
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vad är det för problem med west nu då? kommer inte in :/(/(((( ( (( (

Ddosad av DERP...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in