Citat:
Ursprungligen postat av
MrSweeneyTodd
Du bryr dig för mycket, spela för att det är roligt istället för att bli sur/irriterad/förbannad/må dåligt pga förluster. Alla förlorar, alla vinner. Sist jag spela upp ett nytt konto gick jag till diamond V på ~150 matcher genom att spela Support och Mid så man kan ha tur, jag hade sjukt tur som hade bra lag, inga serverproblem eller något under mina placement så hamnade i Silver I med 9-1.
Fortsätt ha bra attityd, muta folk du stör dig på, spela champs du tycker om att spela, läs guider och titta på streams på champs du är osäkra på (Andra också, man kan alltid lära sig något nytt).
Har du en losingstreak som du stör dig på, spela några normal eller kör ranked 5s.
Och ha kul! Viktigast av allt!
Men om jag kliver in i en match så har jag ju som mål att vinna. Jag blir inte arg eller ledsen över att jag förlorar, jag blir irriterad att varje match så känns det som att jag har nötter omkring mig.
Jag brukar inte muta, men kanske ska börja göra det så man slipper störa sig på andra. Jag följer LSC med nöje och tittar mer än gärna på olika streams. Guider läser jag varje dag i stort sett, för att se om det skett några förändringar eller något som är bättre än hur jag gör det.
Roligt har jag, annars skulle jag inte spela. Men det är fortfarande ett grymt irritationsmoment att jag får dessa nötter.
Att folk inte är bra kan jag ta, jag är inte bäst, och långt ifrån felfri. Men när en del kliver in i ett game för att feeda, instalocka eller annat skit, enbart för att jävlas så blir man lite dyster.
Citat:
Ursprungligen postat av
allstars
Jag är själv i guld 4 är inte så bra ställen hjälper dig gärna, skicka ett pm.
Tack för erbjudandet, men drar ogärna ner dig i skiten
Citat:
Ursprungligen postat av
ElectricNurse
Lider med dig. Lyckades klättra från b4 till b3 på ett par timmar. Sen fick jag bara pl's & fransmän, då vart det 3 loss på raken.
Kör duo med någon, brukar bli bäst då.
Duo har jag kört otroligt mycket, men det hjälper inte riktigt, lite bättre blir det men vi har fortfarande nötter. Vi vinner våran lane (oftast kör vi adc och support) utan problem, men åker på stryk av feedad mid/top/jungler.
Och till alla. Jag vet att detta problem finns överallt i alla divisioner och i alla lag. Men det känns som att jag råkar ut för det hela tiden.
För att förtydliga, jag är inte bäst och utgår inte från att alla runt om mig ska vara bäst. Utan bara spela med sunt förnuft utan att få för sig en jävla massa snorunge idéer.