2013-10-17, 18:04
  #12253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
http://tinypic.com/view.php?pic=2mhed78&s=5

Har nött Nautilus i ranked kan man säga!
Hade inte så stora förväntningar på honom men han är grym, svag dueller visst, verkligen bra.
Pröva honom!

rating?
Citera
2013-10-17, 18:56
  #12254
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza
rating?

Guld 4!
Citera
2013-10-17, 19:26
  #12255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Guld 4!

Okok, sällan jag ser Nauts men när de väl spelas så går det jävligt bra
Citera
2013-10-17, 20:44
  #12256
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Detta vet jag inte om jag tror på, jag har duat med folk som ligger 10 divisioner under mig och fått +20, vilket jag får vanligt också.
Källa på ditt påstående?

Jag går bara på empiri. Detta gäller givetvis vid ett stort antal matcher (frekvent) mot sämre spelare och det är också därför så kallat "clamping" uppstår för många.
Citera
2013-10-17, 20:49
  #12257
Medlem
Skruvadskruvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotaxz
kör på NA server, mycket shysstare folk. dock kan det lagga ibland. Finns de något man kan göra åt det? Öppna portar i routern eller dylikt?? 80/40 mbit
Hur hög ms har du?

Blir så jävla lack på West servrarna, går ju inte att spela mellan klockan 17-21.
Citera
2013-10-17, 22:20
  #12258
Medlem
Varför är tamigfan varje Nasus tysk? Allvarligt talat. Alla, om inte minst 95% av de Nasus jag möter/spelar med ÄR tyska. Sjukaste
Citera
2013-10-17, 22:28
  #12259
Medlem
Hörni! jag har en liten fråga här
Jag mainar Aatrox, verkligen mycket! alltså jag kör mesta dels alla mina ranked med Aatrox (solotop) och jag kan väll säga att det går bra, jag vinner det mesta! Men nu på senare tid när jag börjat komma upp i högre elo så har det gått lite sämre, alltså mer förluster
Men det är några saker ja undrar över:
1. I hög ELO är det fortfarande bra med PhantomDancer?
2. AP Aatrox? hur bra är det?
3. Nån som kan skriva en bra build till Aatrox (solotop)

Jag brukar oftast rusha Ruined King och sedan PhantomDancer och sedan gå över till SpiritVisage om det går dåligt annars Maw Of M.
Citera
2013-10-17, 22:32
  #12260
Medlem
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1432904

"The Future of EUW"

Season 3 rewards blir även framflyttat 2 extra veckor om ingen sagt det här innan.
Citera
2013-10-17, 23:10
  #12261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1432904

"The Future of EUW"

Season 3 rewards blir även framflyttat 2 extra veckor om ingen sagt det här innan.
YES. Fad härligt, diamond here we go!
Citera
2013-10-17, 23:26
  #12262
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1432904

"The Future of EUW"

Season 3 rewards blir även framflyttat 2 extra veckor om ingen sagt det här innan.

Tänkte precis komma in för o säga detta - fett iaf. Kommer hur det är blir förmodligen ta en paus efter S3 slutet en stund, men vi får la se...
Citera
2013-10-18, 00:07
  #12263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexFantaMer
Hörni! jag har en liten fråga här
Jag mainar Aatrox, verkligen mycket! alltså jag kör mesta dels alla mina ranked med Aatrox (solotop) och jag kan väll säga att det går bra, jag vinner det mesta! Men nu på senare tid när jag börjat komma upp i högre elo så har det gått lite sämre, alltså mer förluster
Men det är några saker ja undrar över:
1. I hög ELO är det fortfarande bra med PhantomDancer?
2. AP Aatrox? hur bra är det?
3. Nån som kan skriva en bra build till Aatrox (solotop)

Jag brukar oftast rusha Ruined King och sedan PhantomDancer och sedan gå över till SpiritVisage om det går dåligt annars Maw Of M.


Jag spelar inte Aatrox personligen men jag har en Dia 1 kompis som spelar han mycket i toplane och hans build brukar vara Botrk > Randuins > Spirit visage/någat annat om han inte behöver mr.

Ser aldrig PD eller AP Aatrox på hög nivå.
Citera
2013-10-18, 00:21
  #12264
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Tänkte precis komma in för o säga detta - fett iaf. Kommer hur det är blir förmodligen ta en paus efter S3 slutet en stund, men vi får la se...
Det är ju pre-season så paus går ju att ta, men kom ihåg att spela för roligt och inte för att du ska vara x tier så blir du mindre stressad.

Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid
Jag spelar inte Aatrox personligen men jag har en Dia 1 kompis som spelar han mycket i toplane och hans build brukar vara Botrk > Randuins > Spirit visage/någat annat om han inte behöver mr.

Ser aldrig PD eller AP Aatrox på hög nivå.
Beror väll lite på matchen, men Botrk, randuins & spirit är ju alla tre riktigt core items på aatrox och dem hjälper honom väldigt mycket.

Jag förstår dock inte varför man ska bygga PD på honom.. Sure, det går väll om man snowbollar jätte, jättemycket men det finns ju mycket bättre items på honom..

AP aatrox är meh, och inte ens värt att spela så.

För övrigt så AlexFantaMer, så borde du skita i vad som spelas på högre nivå, fungerar det för dig så är det bra. Det va ju som till exempel AP Tryndamere, hur många trodde verkligen att det skulle "fungera"? Kör på AP aatrox om du vill det - men det är ju absolut ingeting jag rekomenderar att göra, eller något jag skulle göra personligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in