Citat:
Ursprungligen postat av
Cap.teemo
Hur bygger ni ez efter tri nerfen? Känns som tri fortfarande är bäst på han, men bt+lw ger ju rätt mkt flat stats dock.
Känner att jag carryar bättre med bt+lw, men tri låter bättre i huvudet. Hjälp.

Ja kör typ
Triforce -> BT -> LW -> IE/BotRK/GA/Banshie.
Fast Triforce -> LW -> BT funkar ju också, beror ju lite på om du möter ett armor köttar lag.
Citat:
Ursprungligen postat av
.C.
Asså vissa spelare asså.... man blir kallad useless efter 4 minuter för man inte rootade en spelare när han drainade med fiddle. Bara för man inte är "in range" för att få på den. Fucking barn
"Why do u pick mao" efter 3 minuter osv fyfaaaan.
Ignorera dom, du borde vara gammal nog (eftersom det är 18+ här) att förstått att du inte ska ta åt dig av vad random människor säger till dig på internet.
Ignora och håll kämparglöden uppe!