2013-10-12, 11:53
  #12121
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Hur bygger ni ez efter tri nerfen? Känns som tri fortfarande är bäst på han, men bt+lw ger ju rätt mkt flat stats dock.
Känner att jag carryar bättre med bt+lw, men tri låter bättre i huvudet. Hjälp.

Ja kör typ

Triforce -> BT -> LW -> IE/BotRK/GA/Banshie.

Fast Triforce -> LW -> BT funkar ju också, beror ju lite på om du möter ett armor köttar lag.

Citat:
Ursprungligen postat av .C.
Asså vissa spelare asså.... man blir kallad useless efter 4 minuter för man inte rootade en spelare när han drainade med fiddle. Bara för man inte är "in range" för att få på den. Fucking barn
"Why do u pick mao" efter 3 minuter osv fyfaaaan.

Ignorera dom, du borde vara gammal nog (eftersom det är 18+ här) att förstått att du inte ska ta åt dig av vad random människor säger till dig på internet.

Ignora och håll kämparglöden uppe!
__________________
Senast redigerad av MrSweeneyTodd 2013-10-12 kl. 11:56.
Citera
2013-10-12, 12:55
  #12122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Vad tycker ni om Jinx såhär långt?
Själv tycker jag hon känns lite väl stark, vet dock inte riktigt om jag ska säga OP.

Har kört några Normal games, och om någon spelat Jinx har denne blivit fed i varenda game jag har sett en Jinx.

Personligen tycker jag att Jinx är rätt OP nu. Den är 100% ban/pick rate på min nivå i rankat.
Citera
2013-10-12, 14:47
  #12123
Medlem
Jinx är så jävla broken (A) <3
Citera
2013-10-12, 16:50
  #12124
Medlem
EKJs avatar
När kan man köpa dessa skins som ska komma ut nu då? är riktigt sugen på bewitching nidalee
Citera
2013-10-12, 18:11
  #12125
Medlem
Maxeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EKJ
När kan man köpa dessa skins som ska komma ut nu då? är riktigt sugen på bewitching nidalee

http://eune.leagueoflegends.com/en/news/store/sales/plan-vintage-limited-edition-skins
Citera
2013-10-12, 18:48
  #12126
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxeri
http://eune.leagueoflegends.com/en/news/store/sales/plan-vintage-limited-edition-skins
Står inget mera specifkt datum där än på andra ställen. Killen vet att skinnet han vill köpa ska säljas i oktober, men undrar antagligen vilket datum.
Citera
2013-10-12, 19:19
  #12127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Hur bygger ni ez efter tri nerfen? Känns som tri fortfarande är bäst på han, men bt+lw ger ju rätt mkt flat stats dock.
Känner att jag carryar bättre med bt+lw, men tri låter bättre i huvudet. Hjälp.
Jag gillar att bygga ett item som ger flat dmg innan triforce. Oftast BT. Vet att t.ex. wildturtle gör liknande. Ofta går han manamune -> triforce.

Edit: Såg att det fanns en Jinx-diskussion en sida bak.
__________________
Senast redigerad av revamp 2013-10-12 kl. 19:21.
Citera
2013-10-12, 21:11
  #12128
Medlem
.C.s avatar
Är de något fel på euw servrarna eller? 2h för att komma in.. eller har jag missat något nu
Citera
2013-10-12, 21:16
  #12129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .C.
Är de något fel på euw servrarna eller? 2h för att komma in.. eller har jag missat något nu

Vart har du hållt hus de senaste veckorna? Det är euw, problem vid peak-hours är högst sannolikt.
Citera
2013-10-12, 22:45
  #12130
Medlem
Om inte jag missminner mig så har jag vunnit 6/7 ranked i rad nu. (Prom till S2 inkluderad, två raka vinster) och har för mig jag hade straight wins från min senaste förlust för att nå prom series. Nu på 98 LP. Ponera att jag vinner nästkommande tre ranked. Finns det någon möjlighet att hamna direkt i Guld V eller är det ett måste att spela tier-promoting games (bäst av fem dvs)?

Öppen fråga då jag har absolut noll koll.
Citera
2013-10-12, 23:22
  #12131
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Om inte jag missminner mig så har jag vunnit 6/7 ranked i rad nu. (Prom till S2 inkluderad, två raka vinster) och har för mig jag hade straight wins från min senaste förlust för att nå prom series. Nu på 98 LP. Ponera att jag vinner nästkommande tre ranked. Finns det någon möjlighet att hamna direkt i Guld V eller är det ett måste att spela tier-promoting games (bäst av fem dvs)?

Öppen fråga då jag har absolut noll koll.
För att skippa en tier så måste du antagligen ha en väääldigt bra mmr eller en väldigt bra steak, och man kan inte skippa tier-promoting games tyvärr. Men, allt där emellan går.
Citera
2013-10-12, 23:23
  #12132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Om inte jag missminner mig så har jag vunnit 6/7 ranked i rad nu. (Prom till S2 inkluderad, två raka vinster) och har för mig jag hade straight wins från min senaste förlust för att nå prom series. Nu på 98 LP. Ponera att jag vinner nästkommande tre ranked. Finns det någon möjlighet att hamna direkt i Guld V eller är det ett måste att spela tier-promoting games (bäst av fem dvs)?

Öppen fråga då jag har absolut noll koll.

Jag har aldrig hört om någon som hoppat från en andra division till ett högre tier. Så mycket kan jag säga i alla fall. Tror inte att det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in