2014-06-10, 23:23
  #18121
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Någon estimate på hur länge servern kommer vara nere?

Nu är forumhelvetet också nere, så jag kan inte länka. Men där stod det att servern inte kommer att vara klara inatt i alla fall.
Citera
2014-06-11, 00:25
  #18122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
tycker det är på tok för mycket krångel med EUW, kan det vara så svårt att fixa/uppdatera servrarna eller ska det ta en hel dag?
Med tanke på hur många spelar det är under peak hours, att de ite förväntade sig detta när de släppte sitt första spel, det är mycket på gång för att fixa detta. Be patient, det är ett gratisspel
Citera
2014-06-11, 00:28
  #18123
Medlem
B-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Nu är forumhelvetet också nere, så jag kan inte länka. Men där stod det att servern inte kommer att vara klara inatt i alla fall.

Jaså? Texten jag länkade till tidigare sade att servrarna skulle starta kl 18:00 och hålla på i sex timmar. Med andra ord att servrarna skulle vara tillgängliga runt 00:00. Nu är klockan 00:28 och jag är jävligt besviken.
Citera
2014-06-11, 00:34
  #18124
Medlem
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1754790

För att följa EuW skithelvetet
Citera
2014-06-11, 00:36
  #18125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackz
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1754790

För att följa EuW skithelvetet

https://twitter.com/RiotDraggles

Citat:
Ursprungligen postat av B-19
Jaså? Texten jag länkade till tidigare sade att servrarna skulle starta kl 18:00 och hålla på i sex timmar. Med andra ord att servrarna skulle vara tillgängliga runt 00:00. Nu är klockan 00:28 och jag är jävligt besviken.

Det är vad de antar, har inte sett länken där det står 00:00, men 45 minuters försening är ju ingenting.
Citera
2014-06-11, 00:38
  #18126
Medlem
Reverentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Med tanke på hur många spelar det är under peak hours, att de ite förväntade sig detta när de släppte sitt första spel, det är mycket på gång för att fixa detta. Be patient, det är ett gratisspel


''Det är ett gratisspel''

Det är det dummast argumentet som finns. Riot är ett väletablerat företag som tjänar multum. Dom ska kunna hålla sin serverar uppe, det är inte för mycket begärt. I flera år har detta problem funnits och det är faktiskt inte för mycket begärt att dom fixar sina jädra servrar. Det har pratats i mer än ett år nu om nya servrar i Amsterdam men vi får inte veta någonting om det.
Citera
2014-06-11, 00:49
  #18127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
''Det är ett gratisspel''

Det är det dummast argumentet som finns. Riot är ett väletablerat företag som tjänar multum. Dom ska kunna hålla sin serverar uppe, det är inte för mycket begärt. I flera år har detta problem funnits och det är faktiskt inte för mycket begärt att dom fixar sina jädra servrar. Det har pratats i mer än ett år nu om nya servrar i Amsterdam men vi får inte veta någonting om det.
Tror du själv att pengar är ett problem borde du inte uttala dig riktigt, det är inte bara att laga de en kväll precis eller bygga en server i Amsterdam på en vecka.
Citera
2014-06-11, 01:32
  #18128
Medlem
Vassknivs avatar
Varför spelar ni egentligen på West? Enligt lol så är skandiavien på eu nordic & east.
Citera
2014-06-11, 01:57
  #18129
Medlem
Reverentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Tror du själv att pengar är ett problem borde du inte uttala dig riktigt, det är inte bara att laga de en kväll precis eller bygga en server i Amsterdam på en vecka.

Det handlar inte om en vecka din idiot. Dom har pratat om nya servrar ända sen dom delade upp det till NordicEast och EUW. Förra året sa dom att det skulle komma nya servrar i Amsterdam och sedan dess har dom inte sagt någonting mer om det och servrarna fortsätter att krascha.
Citera
2014-06-11, 01:57
  #18130
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Varför spelar ni egentligen på West? Enligt lol så är skandiavien på eu nordic & east.

Jag bytte personligen för att det var så jobbigt att kommunicera med folk på NE. Det talas mer engelska på West, i alla fall enligt min erfarenhet.
Citera
2014-06-11, 02:48
  #18131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Varför spelar ni egentligen på West? Enligt lol så är skandiavien på eu nordic & east.

Ja, och när har det hindrat polacker, fransmän och ryssar från att pesta ned en server?

Anledningen till att jag flytta var för att det var helt ospelbart att ha minst 1 ryss på laget varje gång.
Citera
2014-06-11, 04:32
  #18132
Medlem
B-19s avatar
Då är servrarna uppe igen. Ingen skillnad, förvånad? Nope.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in