2013-10-11, 19:25
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Limited Edition skins that were once in the store but are not part of these events (Rusty Blitzcrank, Urf Warwick, Championship Riven, Riot Singed).If these skins are ever brought back, they will be treated similarly.

Earned Limited Edition skins that were rewarded for events or achievements and never appeared in the store (PAX Twisted Fate, King Rammus, Victorious Jarvan, UFO Corki, etc.). We have no plans to make these skins available.

Other Legacy skins (Riot K9 Nasus, Zombie Brand, Nottingham Ezreal, etc.), which may still come back into the store from time to time without compensation

Exakt, det står om de kommer tillbaka någonsin, inte att de kommer komma tillbaka i den här vändan
Citera
2013-10-11, 19:32
Medlem
här kommer en kul video, 5 alistar vs 5 blitz. Någon mer som spelat på bugget ? vilka champs tycker ni är roliga/intressanta att spela 5v5 mot varann ?

http://www.youtube.com/watch?v=GzE-TzAUtZs
Citera
2013-10-11, 20:05
Medlem
LOL sen när kunde botar ha skins?
Citera
2013-10-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
LOL sen när kunde botar ha skins?
På Co-op vs AI på Intermediate har de alltid haft det så länge jag spelat skulle jag säga.
Citera
2013-10-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrinityMaster
här kommer en kul video, 5 alistar vs 5 blitz. Någon mer som spelat på bugget ? vilka champs tycker ni är roliga/intressanta att spela 5v5 mot varann ?

Saknar det redan.
Citera
2013-10-11, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Exakt, det står om de kommer tillbaka någonsin, inte att de kommer komma tillbaka i den här vändan
Nej, det står inte exakt när man texten antyder på att den kommer släppas i butiken igen. Det kan vara närsomhelst ifrån idag till nästa championship.
Citera
2013-10-11, 21:36
Medlem
Vad tycker ni om Jinx såhär långt?
Själv tycker jag hon känns lite väl stark, vet dock inte riktigt om jag ska säga OP.

Har kört några Normal games, och om någon spelat Jinx har denne blivit fed i varenda game jag har sett en Jinx.
Citera
2013-10-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrinityMaster

10 zeds. Helt sjukt. Skuggor ÖVERALLT plus att man hoppar till andra zeds skuggor/de kan hoppa till din. Kan även kasta shurikens/shadowslash från andra skuggor. Helt random och omöjligt att planera. Enda tråkiga är att ultin oftast inte fungerar som gapcloser
Citera
2013-10-11, 23:17
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
10 zeds. Helt sjukt. Skuggor ÖVERALLT plus att man hoppar till andra zeds skuggor/de kan hoppa till din. Kan även kasta shurikens/shadowslash från andra skuggor. Helt random och omöjligt att planera. Enda tråkiga är att ultin oftast inte fungerar som gapcloser

Jo, man kan summera det med totalt kaos.
Citera
2013-10-12, 02:00
Medlem
Hur bygger ni ez efter tri nerfen? Känns som tri fortfarande är bäst på han, men bt+lw ger ju rätt mkt flat stats dock.
Känner att jag carryar bättre med bt+lw, men tri låter bättre i huvudet. Hjälp.
Citera
2013-10-12, 03:35
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Hur bygger ni ez efter tri nerfen? Känns som tri fortfarande är bäst på han, men bt+lw ger ju rätt mkt flat stats dock.
Känner att jag carryar bättre med bt+lw, men tri låter bättre i huvudet. Hjälp.
Tri-force är fortfarande den bästa item'en på både honom & Corki. Triforce->LW/IE/BT och sen standard build. Går att köpa en Tear om man vill det också.
Citera
2013-10-12, 08:28
Medlem
.C.s avatar
Asså vissa spelare asså.... man blir kallad useless efter 4 minuter för man inte rootade en spelare när han drainade med fiddle. Bara för man inte är "in range" för att få på den. Fucking barn
"Why do u pick mao" efter 3 minuter osv fyfaaaan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in