2013-01-26, 02:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Ni som inte provat och ändå tycker det är skit vet inte vad ni snackar om. Jag har kört på testobooster från gymgrossisten i 4 dagar och kände effekt redan efter andra dagen. Inte bara på gymmet utan resten av dagen kände jag mig piggare,gladare,kåtare haha och mer allmänt ''manlig'' men det fungerar inte som steroider verkligen inte utan det höjer ditt testo till det normala. Jag har haft problem med nedstämdhet osv och därför passade den mig perfekt så om du har normalt teso köp inte om du har lågt däremot rekommenderas denna starkt!

Jag vet inte om du trollar eller inte men ... jag har ju sett vilsna själar förut.

Om man proppar i sig en rejäl dos ryssfemmor så får man nog symtomen du beskriver. Det finns inga jävla lagliga "halv-prepp" som fungerar för testot men inte är farliga. Då till ditt gym, fråga de fem största killarna så kommer alla bara skratta åt dig om du drar den här historien. ALLA som tränat ett tag och fått resultat VET att lagliga T-boosters är ren skit.
Citera
2013-01-26, 12:11
Medlem
ALXALXs avatar
Hallå... hallå...
Jag är första att skriva på om att det är en jävla industri det här med lurendrejeri till höger och vänster.
MEN, lider din kropp brist på något så är det möjligt att det påverkar din testosteronnivå.
Jag tror att vissa t-boosters kan fungera på så sätt att de boostar ditt T till sin naturliga nivå.

Jag är 26, tar 3 gram DAA varje dag, mår bättre av det faktiskt. Kan självklart vara en tillfällighet men det viktiga när man handlar kosttillskott för gymmare är att göra sin research och veta vad man ska och kan förvänta sig.
Citera
2013-01-26, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag vet inte om du trollar eller inte men ... jag har ju sett vilsna själar förut.

Om man proppar i sig en rejäl dos ryssfemmor så får man nog symtomen du beskriver. Det finns inga jävla lagliga "halv-prepp" som fungerar för testot men inte är farliga. Då till ditt gym, fråga de fem största killarna så kommer alla bara skratta åt dig om du drar den här historien. ALLA som tränat ett tag och fått resultat VET att lagliga T-boosters är ren skit.

Jag trollar aldrig på flashback är 100% seriös. Jag vet att det inte är några steroider men jag kanske får i mig vitaminer och örter som jag inte får från vanlig mat.
Citera
2013-01-26, 16:32
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag trollar aldrig på flashback är 100% seriös. Jag vet att det inte är några steroider men jag kanske får i mig vitaminer och örter som jag inte får från vanlig mat.

Du kommer också inse om något år eller två att de var verkningslösa. Ingen människa kan känna av de små förändringar dessa produkter ger.
Citera
2013-01-26, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ni som inte provat och ändå tycker det är skit vet inte vad ni snackar om. Jag har kört på testobooster från gymgrossisten i 4 dagar och kände effekt redan efter andra dagen. Inte bara på gymmet utan resten av dagen kände jag mig piggare,gladare,kåtare haha och mer allmänt ''manlig'' men det fungerar inte som steroider verkligen inte utan det höjer ditt testo till det normala. Jag har haft problem med nedstämdhet osv och därför passade den mig perfekt så om du har normalt teso köp inte om du har lågt däremot rekommenderas denna starkt!

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...000-mg-60-tabs

Den har ju faktiskt fått genomgående bra recensioner. Det går inte att komma ifrån. Placebo eller ej - tror knappast man hittar samma på proteinpulverrecensionerna....
Citera
2013-01-27, 00:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obelavs
Den har ju faktiskt fått genomgående bra recensioner. Det går inte att komma ifrån. Placebo eller ej - tror knappast man hittar samma på proteinpulverrecensionerna....

Titta på recensioner på "skopa 1kr". De som skriver recensionerna är nybörjargymmarna som testar sitt första kosttillskott någonsin, som bäddat för världens största placeboeffekt.
Citera
2013-01-30, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obelavs

Är inne på tionde dagen och jävlar vad energi jag fått. Tycker absolut att ni som funderar på att köpa den borde prova.
Citera
2013-01-30, 21:00
Medlem
Citat:
Är inne på tionde dagen och jävlar vad energi jag fått. Tycker absolut att ni som funderar på att köpa den borde prova.

Hur gammal är du? Är bara intresserad eftersom du tar "test boosters" som knappt gör någon skillnad, fin placebo du får :P
Citera
2013-01-30, 21:00
Medlem
Citat:

Precis börjat träna, antar jag?
Citera
2013-01-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Precis börjat träna, antar jag?

njaa tränat on and off i ca 4 år. Men de senaste månaderna har jag kört fem dagar i veckan ungefär.
Citera
2013-01-30, 23:47
Medlem
Citat:
njaa tränat on and off i ca 4 år. Men de senaste månaderna har jag kört fem dagar i veckan ungefär.

Så, hur gammal är du?
Test boosters gör minimal skillnad som inte ens märks. Bara slöseri med pengar.
Citera
2013-01-31, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiicera
Så, hur gammal är du?
Test boosters gör minimal skillnad som inte ens märks. Bara slöseri med pengar.

19 år. Det är väl från person till person men jag antar att jag hade lågt testo redan innan jag började med produkten. Hade varit nedstämd och trött och massa annat och tabletterna hjälpte oerhört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in