2013-01-31, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
19 år. Det är väl från person till person men jag antar att jag hade lågt testo redan innan jag började med produkten. Hade varit nedstämd och trött och massa annat och tabletterna hjälpte oerhört.

Haha du är 19 och köper test boosters? Duktigt av dig att slösa dina pengar så in i helvete.
Och det du känner är en placebo effekt, test boosters gör kanske 0.5% skillnad.

Vid 19 så har du redan oerhört mycket testosteron.
Onödigt som fan.
Citera
2013-01-31, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiicera
Haha du är 19 och köper test boosters? Duktigt av dig att slösa dina pengar så in i helvete.
Och det du känner är en placebo effekt, test boosters gör kanske 0.5% skillnad.

Vid 19 så har du redan oerhört mycket testosteron.
Onödigt som fan.

Alla 19 åringar har inte ''oerhört mycket testosteron'' som jag sa innan det är en bra produkt om man har lågt testo annars inte.
Citera
2013-01-31, 19:25
Medlem
Citat:
Alla 19 åringar har inte ''oerhört mycket testosteron'' som jag sa innan det är en bra produkt om man har lågt testo annars inte.

Den är inte ens bra om man har lågt testo, gör minimal skillnad.
Citera
2013-01-31, 19:38
Medlem
Om du nu skulle ha låga testonivåer rekommenderar Dr. Blackjesus (PhD Broscienceolgy) 250mg Testo-E E5D.

Ha d gott. Blackjesus.
Citera
2013-01-31, 23:46
Medlem
Citat:
Den är inte ens bra om man har lågt testo, gör minimal skillnad.

haha du som alltid vet så mycket Jo dem funkar det vet jag eftersom jag tar dem varje dag. Slut på diskussionen nu.
Citera
2013-01-31, 23:57
Medlem
Citat:
haha du som alltid vet så mycket Jo dem funkar det vet jag eftersom jag tar dem varje dag. Slut på diskussionen nu.

Jaha så bara för att du tar dom så funkar dom?

Dum du är...
Citera
2013-02-01, 03:25
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:

Citat:

Om den produkten nu funkar som du hävdar. Då måste du väl ha något som stödjer det? Gå till närmaste VC och gör tester för dina testosteron nivåer, innan du börjar använde din sk "dunderhonung". Sen efter ett par veckors bruk av produkten så gör du ett likadant test och ser om de när någon skillnad på dina värden.

Kan sätta all min muskelmassa på att det är 99% Placebo och 1% effekt.
Citera
2013-02-01, 08:11
Medlem
Herculesss avatar
Produkter innehållandes D-Aspartic Acid är väl de enda möjliga "Testoboosters" med viss effekt. Kan ju vara värt att testa om du känner att du har gott om pengar över..
Citera
2013-02-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Om den produkten nu funkar som du hävdar. Då måste du väl ha något som stödjer det? Gå till närmaste VC och gör tester för dina testosteron nivåer, innan du börjar använde din sk "dunderhonung". Sen efter ett par veckors bruk av produkten så gör du ett likadant test och ser om de när någon skillnad på dina värden.

Kan sätta all min muskelmassa på att det är 99% Placebo och 1% effekt.

Högt testo eller inte det förbättrade mitt välmående och det står jag för. Piggare,gladare och kåtare gjorde det mig iallafall.
Citera
2013-02-01, 16:36
Medlem
Citat:
Högt testo eller inte det förbättrade mitt välmående och det står jag för. Piggare,gladare och kåtare gjorde det mig iallafall.

Placebo.
Citera
2013-02-01, 22:32
Medlem
Citat:
Placebo.

var ju skit i samma om det är placebo eller inte, det ger honom en effekt. alltså fungerar det i hans fall. jag förutsätter att du även testat det han käkar själv eftersom du vägrar acceptera att det fungerar för honom.
Citera
2013-02-02, 16:00
Medlem
Angående T. terrestris som ingår i de flesta t-boosters inkl. senast diskuterade.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18282674

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530942

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15994038

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10861339

Finns ganska mycket forskning om ovan nämnda. Just dessa utvalda berör mest utveckling och prestation vid styrketräning, androgenproduktion och testo hos lågproducerande individer (2 kvinnor :P).

Jag har själv varit en övertaggad nybörjare och skulle som så många andra i denna tråden vilja påminna om att det är mycket enkelt att på egen hand undersöka ett tillskotts påstådda effekter. Det spar pengar och tid, kanske ramlar man även över en artikel om något som faktiskt fungerar, som man tidigare missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in