Citat:
Ursprungligen postat av
pewpew
Vad är gamla människor? Att unga män inte vill ha sex med äldre kvinnor stämmer väl ändå inte? Det stämmer säkert för vissa men det är väl ganska ofta som killar skojar om att de vill sätta på en milf tex.
Själv när jag var singel efter min förra relation upplevde att jag fick enormt mycket inviter av yngre män trots att jag passerat 40 och några av mina vänninnor upplever precis samma sak.
Jag tror helt inte att det stämmer fullt ut om vi pratar om sex. Jag tror många killar gillar att ha sex med äldre kvinnor av den enkla anledningen att äldre kvinnor oftast är självsäkrare både i och utanför sängen vilket många gånger ger bättre sex.
Pratar vi relation så är det en helt annan sak.
Äldre kvinnor kan man vara rakare med. Rak kommunikation, raka knull, inget tjafs, inget affekterat östrogenkaos. Inte helt sant men ändå. Kvinnor över 40 är heller inte lika bortskämda med uppmärksamhet och blir därför gladare av en vulgär, rak, poetisk sexuell invit. En attraktiv kvinna över 40 kan vara ett fantastiskt sällskap.
Tycker dock ni glömmer ngt, dvs sexualitetens natur. Det är inget socialt experiment utan en naturlig, biologisk drift. Att män då attraheras sexuellt av en kvinna på 25, i sin fertila prime, kontra en 42-årig kvinna som är i början på fertil förruttnelse, är helt naturligt. Detta är inte mäns fel, faktiskt ingens fel, det är naturen.
En stor puss till dig pewpew, du förgyller alltid detta forum de få gånger du förärar oss med din närvaro. Man blir glad.