Citat:
Ursprungligen postat av Schmarl
Idag stötte jag på en man utanför min lägenhet som stod och pratade med ett gäng ungdomar som troligtvis går i den skolan precis mitt emot min lägenhet. Jag skulle dra mig själv mot centrum när jag vinklade högerörat mot publiken för att tjuvlyssna lite. Han nämnde lite om hur världen som vi ser är uppbyggd och allt var det nu vad.. Jag stannade upp för att lyssna vidare på samtalsämnet. Det dröjde inte länge innan han var färdig talad och bestämde sig för att gå. Jag tog då raska steg fram och frågade vad han pratade om ,då jag är väldigt intresserad om liknande ämnen (Konspirationsteorier, Illuminati och vetenskaps teorier). Mannen förklarade för mig att han gått igenom en så kallad "spiritual awakening" vilket jag tror menas att man vaknar upp och ser världen ur ett helt annat perspektiv. Han menade på att han hade löst livets paradox och ville få andra till att göra det också.
Det tog inte länge innan min hjärna kortslöts av allt nytt jag fick höra, jag kommer tyvärr inte ihåg mycket av vad han sa. Men det var något som satte sig på minnet. Mannen nämnde något om att en ny "Shift" sker. Att allt fler och fler personer vaknar upp och verkligen inser vad som sker i vad vi kallar "världen". Så min fråga till er här på forumet: Har ni upplevt något liknande? eller har hört talas, läst på om liknande?
Tacksam för svar!
PS: Mannen såg vettig ut och talade klart och vetenskapligt.
Ditt sammanträffande med den här mannen är sannolikt ingen slump, utan en del av ditt eget uppvaknande.
Detta händer troligtvis över hela planeten just nu. Det är också förutspått av flera uråldriga kulturer såsom Mayainianerna, Hopi, och åtskilliga fler.
Vad det hela handlar om är mycket stort och mäktigt och kan inte beskrivas med normala termer tillhörande den 3:e dimensionen, utan handlar om hur planeten jorden och allt som lever av henne är på väg att röra sig in i först 4:e dimensionen och kort därefter 5:e.
Det finns otroligt mycket att säga om detta, men jag råder dig till att göra dina egna undersökningar så att du på ett bra sätt kan förbereda dig på "skiftet" som är en process som redan startat med stor kraft.
Det finns väldigt mycket info på nätet. Kom dock ihåg att alltid lyssna uppmärksamt på din egen inre röst, för den kommer att ge dig många svar och vägledning i den här processen.
Du får gärna pm:a mig om du behöver hjälp med något.