Citat:
Ursprungligen postat av Schmarl
Idag sttte jag p en man utanfr min lgenhet som stod och pratade med ett gng ungdomar som troligtvis gr i den skolan precis mitt emot min lgenhet. Jag skulle dra mig sjlv mot centrum nr jag vinklade hgerrat mot publiken fr att tjuvlyssna lite. Han nmnde lite om hur vrlden som vi ser r uppbyggd och allt var det nu vad.. Jag stannade upp fr att lyssna vidare p samtalsmnet. Det drjde inte lnge innan han var frdig talad och bestmde sig fr att g. Jag tog d raska steg fram och frgade vad han pratade om ,d jag r vldigt intresserad om liknande mnen (Konspirationsteorier, Illuminati och vetenskaps teorier). Mannen frklarade fr mig att han gtt igenom en s kallad "spiritual awakening" vilket jag tror menas att man vaknar upp och ser vrlden ur ett helt annat perspektiv. Han menade p att han hade lst livets paradox och ville f andra till att gra det ocks.
Det tog inte lnge innan min hjrna kortslts av allt nytt jag fick hra, jag kommer tyvrr inte ihg mycket av vad han sa. Men det var ngot som satte sig p minnet. Mannen nmnde ngot om att en ny "Shift" sker. Att allt fler och fler personer vaknar upp och verkligen inser vad som sker i vad vi kallar "vrlden". S min frga till er hr p forumet: Har ni upplevt ngot liknande? eller har hrt talas, lst p om liknande?
Tacksam fr svar!
PS: Mannen sg vettig ut och talade klart och vetenskapligt.
Ditt sammantrffande med den hr mannen r sannolikt ingen slump, utan en del av ditt eget uppvaknande.
Detta hnder troligtvis ver hela planeten just nu. Det r ocks frutsptt av flera urldriga kulturer ssom Mayainianerna, Hopi, och tskilliga fler.
Vad det hela handlar om r mycket stort och mktigt och kan inte beskrivas med normala termer tillhrande den 3:e dimensionen, utan handlar om hur planeten jorden och allt som lever av henne r p vg att rra sig in i frst 4:e dimensionen och kort drefter 5:e.
Det finns otroligt mycket att sga om detta, men jag rder dig till att gra dina egna underskningar s att du p ett bra stt kan frbereda dig p "skiftet" som r en process som redan startat med stor kraft.
Det finns vldigt mycket info p ntet. Kom dock ihg att alltid lyssna uppmrksamt p din egen inre rst, fr den kommer att ge dig mnga svar och vgledning i den hr processen.
Du fr grna pm:a mig om du behver hjlp med ngot.