2013-01-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Nej då, han sa att han skulle starta ett eget parti. Det här kan ju verkligen ge oss en chans som gillar eh eh .. eh stora bröst? Kanske?

Fri tafsning på badhus kanske?

Kanske han kan bilda ett SD;s kriminellas förbund, verkar finnas underlag för det. Det finns som i alla riksdagspartier ungdomsförbund och kvinnoförbund i SD, men det verkar finnas ett stort behov an KSD (kriminella sverigedemokrater). Kan innebära att personer med annan politisk uppfattning kan gå med i SD, för en och annan sådan finns säkert i dom andra riksdagspartierna också. Det skulle ju kunna bli en ny påföljd till politiker som begår brott att dömas till samhällstjänst i KSD.
Citera
2013-01-23, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Frågan är hur många stolpskott som får representera SD innan folk slutar rösta på dem.
"Bara för att alla Sverigedemokrater är våldsamma kvinnohatare och våldtäktsmän betyder inte det att PARTIET är det", eller?
Vilket jävla mongo.

Men sluta gnäll om lite erotiskt skoj! Det finns betydligt värre saker att reta sig på inom andra partier.

http://www.exponerat.info/moderat-toppolitiker-i-bedrageriharvor-med-miljonbelopp/
http://www.exponerat.info/m-politikern-annetthe-zettergren-har-haktats-i-sin-franvaro/
Citera
2013-01-30, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Du är fri att efterforska, kolla upp Tommys tidigare liv, leta efter gamla domar e.t.c.
Han behöver inte ha råkat i klammer med rättvisan tidigare, men herr Arrefalks beteende är märkligt med tanke på åldern, han borde ha vetat bättre, därför kan man spekulera i om Arrefalk har gjort samma sak mången gånger utan att ha blivit anmäld. Tänk dig själv, en fanjunkare, sverigedemokrat och frimurare, det är bäddat för en gammal och förnedrande kvinnosyn, vilket i sin tur sänker tröskeln för icke acceptabla sexuella närmande. Vem vet? Tommy Arrefalk kanske inte har passerat 1965 mentalt då våldtäkt inom äktenskapet blev förbjudet.
Någon störning har gubben, tveklöst…
Frimurare har ingen förnedrande kvinnosyn: tvärtom är det sorgligt att ha en medlem som inte ännu tagit till sig det frimureriet försöker förmedla - i korthet "öva dygden och kuva lasten". Arrefalk är medlem i någon eller några självutnämnda riddarordnar, och hans son Leif också vilket syns på bilderna länkade tidigare i tråden (Ordo Constantini Magni). Tror inte att han skulle platsa i någon äkta riddarorden...
Citera
2013-01-30, 12:09
Medlem
why123s avatar
Jag tror det beror på att det är så få människor som vill representera SD, så då får ta vad de kan få tag
i, tafsande gubbar och fulla oförskämda ungdomar. Det är verkligen inte lätt för Jimmy Åkesson, han får leta representaner ur samhällets bottenskikt. (Nu menar jag inte att han rekryterar alla).

Tittar vi bara på hans närmaste män (förlåt, tidigare närmaste män) och de har inte suttit mer än några år Vilket bottennapp!
Senast redigerad av why123 2013-01-30 kl. 12:10. Anledning: .
Citera
2013-01-30, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Jag tror det beror på att det är så få människor som vill representera SD, så då får ta vad de kan få tag
i, tafsande gubbar och fulla oförskämda ungdomar. Det är verkligen inte lätt för Jimmy Åkesson, han får leta representaner ur samhällets bottenskikt. (Nu menar jag inte att han rekryterar alla).

Tittar vi bara på hans närmaste män (förlåt, tidigare närmaste män) och de har inte suttit mer än några år Vilket bottennapp!

Men ändå ökar antalet medlemmar i SD och de går uppåt i opionsundersökningar. Konstigt? Men om det är få mänsikor som vill representera SD beror det nog på hotbilden från berikare och svenskfientliga halal hippies.
Citera
2013-01-30, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
"Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora."

Har detta sagts på riktigt kan det vara det bästa en individ har sagt någonsin, underbart.
Precis, hade en kvinna klappat på min stora kuk på badhuset hade jag blivit överlycklig SD 2014
Citera
2013-01-30, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123

Men om C, KD och/eller MP åker ut ur riksdagen, så kanske det finns flera flera duktiga kandidater att rekrytera (som vänder kappan efter sin egen motvind). Men om SD kommer att tjäna på det vill jag vara osagt.
Citera
2013-02-12, 00:08
Medlem
KCLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
http://expo.se/2013/sd-politiker-antastade-kvinna-pa-badhus_5612.html

Återigen visar sig SD ha en person med ganska bristfälligt omdöme, och han förstår inte ens att han kanske ska undvika att prata med media om en sådan här sak och då framförallt inte EXPO kan man ju tycka.

Men vem är karln?

Nu är inte SD det enda partiet som har personer med bristfälligt omdöme utan de flesta riksdagspartierna har eller har haft sådana personer med i bilden. Dock är det tråkigt.
Citera
2015-09-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Tur att det inte var en neger - då hade kärringen blivit våldtagen.

Vilka är runt 60 i SD?

Thoralf A

Tony W

Jonas Å

Stellan B

ingen av dessa är väl dock "ersättare"???

Stellan B är död sedan i somras.
Citera
2015-09-14, 21:16
Medlem
Wynnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Stellan B är död sedan i somras.

2013 .
Är du dum i huvudet på riktigt?
Citera
2015-09-14, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wynnel
2013 .
Är du dum i huvudet på riktigt?

SD:s riksdagsman Stellan B avled under sommaren pga svår hjärtsjukdom. Stellan var över 70 år gammal och kan således inte vara aktuell i fallet med den tafsande 60-åringen.
Senast redigerad av menelik 2015-09-14 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in