2013-01-19, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
han har rätt i att bevisbördan ligger hos den som anklagar. Du ska aldrig behöva bevis din oskuld, det är folk som ska bevisa din skuld.

Hoppas han utesluts och får ta sitt straff. Tippar på att han är skyldig.

lol...att ifrågasätta om detta har hänt är ren idioti. Alla stämningar som skulle ske ute i den riktiga världen gr att det här är nonsens. Kontakyta mig igen om en månad. Om domslut mot honom, fastslagen skadestånd och hans egna ord som erkänner att han tog på henne för att hennes bröst var så stora är förfalskade är jag skyldig dig 500kr om det inte är påhitt är du skyldig mig 500kr ok tough guy?
Senast redigerad av MrBentham 2013-01-19 kl. 13:31.
Citera
2013-01-19, 13:31
Medlem
davemeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBentham
idiot. Använd hjärnan. Om du har rätt, då ligger det en fet stämning mot Abladet, expo, expressen, SvD på måndag. Vi sätter en slant du o jag offentligt på om det kommer att ske eller inte. Sätt en slant på din teori mot min. offentligt. Om du tror på din nonsens så vågar du. Om du inte gör det så vågar du inte. Put your wallet where your mouth is. Småbarn utan minsta förmåga till simplaste sannolikhetsanalys som får rösta...skrämmande

Inser du inte hur mycket du skämmer ut dig? Du undviker att svara på svåra frågor. Och nej, man kan inte stämma gammelmedia då alla refererar till "EXPO" som källa. Jag har aldrig påstått att EXPO ljuger, men om du på fullaste allvar tror att jag ska ta en tidning som EXPO (med en klar ANTI-SD agenda) för sitt ord, utan ett gnutta bevis i form utav bifogade källor är du fan helt jävla dum i huvudet.
Citera
2013-01-19, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davemeister
Inser du inte hur mycket du skämmer ut dig? Du undviker att svara på svåra frågor. Och nej, man kan inte stämma gammelmedia då alla refererar till "EXPO" som källa. Jag har aldrig påstått att EXPO ljuger, men om du på fullaste allvar tror att jag ska ta en tidning som EXPO (med en klar ANTI-SD agenda) för sitt ord, utan ett gnutta bevis i form utav bifogade källor är du fan helt jävla dum i huvudet.

Att jag inte vet hur man trollar fram domslut en lördag lunch är inte att undvika svåra frågor, idiot. Det är att du begär omöjliga saker av mig för något som är klart som spad att det har hänt. Expo har precis skurit halsen av sig själva i en spekatulärt klumpig förfalskning, om det fanns minsta chans att du har rätt. vilka mongon...riktigt, jag säger riktig, skrämmande att sådana barnhjärnor har bildat parti. Ni lever i en låtsas pojkvärld med drakar och vita riddare. Men så talar ju vetenskapen för att rasister i regel är lägre utbildad OCH har lägre intelligens:

http://www.livescience.com/18132-intelligence-social-conservatism-racism.html
Senast redigerad av MrBentham 2013-01-19 kl. 13:36.
Citera
2013-01-19, 13:36
Medlem
davemeisters avatar
Citat:
Att jag int vet hur man trollar fram domslut en lördag lunch är inte att undvika svåra frågor, idiot. Det är att du begär omöjliga saker av mig för något som är klart som spad att det har hänt. vilka mongon...riktigt, jag säger riktig, skrämmande att sådana barnhjärnor har bildat parti

Så man ska hänga ut folk innan bevis finns? DET FINNS FÖR I HELVETE INGET ANNAT ÄN EXPOS EGNA REFERAT TILL ATT DETTA HAR ÄGT RUM. Hur jävla trångsynt och dum i huvudet är du? Tror du vi alla kommer bli ägda om du till slut bifogar ett domslut eller? Din dumma pubertala jävla idiot. Man hänger inte ut folk förrens det är bekräftat, vilket det ABSOLUT inte är i detta fall.
Citera
2013-01-19, 13:39
Medlem
davemeisters avatar
Citat:
Att jag inte vet hur man trollar fram domslut en lördag lunch är inte att undvika svåra frågor, idiot. Det är att du begär omöjliga saker av mig för något som är klart som spad att det har hänt. Expo har precis skurit halsen av sig själva i en spekatulärt klumpig förfalskning, om det fanns minsta chans att du har rätt. vilka mongon...riktigt, jag säger riktig, skrämmande att sådana barnhjärnor har bildat parti. Ni lever i en låtsas pojkvärld med drakar och vita riddare. Men så talar ju vetenskapen för att rasister i regel är lägre utbildad OCH har lägre intelligens:

http://www.livescience.com/18132-intelligence-social-conservatism-racism.html

Alla som är för ett rättssäkert samhälle är rasister? Okej, det visar hur hög intelligens du har .
Citera
2013-01-19, 13:39
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
lol...att ifrågasätta om detta har hänt är ren idioti. Alla stämningar som skulle ske ute i den riktiga världen gr att det här är nonsens. Kontakyta mig igen om en månad. Om domslut mot honom, fastslagen skadestånd och hans egna ord som erkänner att han tog på henne för att hennes bröst var så stora är förfalskade är jag skyldig dig 500kr om det inte är påhitt är du skyldig mig 500kr ok tough guy?

Men gubben lilla, vad ska jag med dina pengar till, och varför i helvete är du så upprörd? De finns en överhängande chans att detta faktiskt stämmer och att han är skyldig. Du vill alltså ha ett erkännande, en dom, och fastslaget skadestånd? skämtar du med mig?

En dom och ett skadestånd kanske det blir, kanske inte. Har inga höga tankar om intelligenstreserven på Expo, men det bör trots allt veta vad konsekvenserna blir om de skulle fabricera ihop en historia som denna.

Andas för fan, och lugna ner dig. hittills vet vi ganska lite, och vi får vänta och se vad som kommer fram. Så spara undan de 500 kronorna, så kan du göra något kul för dem istället.
Citera
2013-01-19, 13:40
Medlem
TommyTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Expos uppgift är ju att analysera främlingsfientlighet, hat och rasism.

Då ska de väl skriva om bara det. Eller hur?
Jag har aldrig påstått något annat och jag tror inte att jag någonsin läst att någon ifrågasätter Expos rätt att skriva om vad de vill. Vad folk, och också jag, vänder mig emot är Expos arbetsmetoder. Vissa metoderna är en symptom på ett sjukt debattklimat men det värsta är deras systematiska registrering av oliktänkande i syfte att med automatiskt databehandling kartlägga dem, tex samkörning mot åklagarmyndigheterna och domstolarna. Tidigare lät det sig inte göras att man höll konstant koll på obegränsat antal individer och för att hålla koll på några krävdes det större arbetsinsatser. Om högerkanten registrerar eller kartlägger motståndare blir det ramaskri, det talas om dödslistor osv. Det är en extrem dubbelmoral när båda sysslar med samma sak.
Citat:
Om SD-gubben tafsat på en tjej som blev djävligt förbannad är det ju rätt intressant. Eftersom SD anser ju att invandrare är de som begår sexövergreppen här i sverige. Tydligen finns det parasiter överallt.
Alla älgar är faktiskt inte bruna men det är ligger i sakens natur att anta att en älg är brun eller hur? Bara för att det finns svenskar som begår sexbrott betyder inte det att det är felaktigt att utomeuropeiska invandrare är grovt överrepresenterade. Och bara för att en SD-are som är obetydlig ersättare i någon litet fullmäktige innebär inte detta att SD som parti och deras politik bli ogiltigförklarat eller dubbelmoralistiskt.
Citat:
Jag är helt övertygad om att media skulle skrivit om det varit en Miljöpartist, men nu sysslar miljöpartister med sånt. SDare å andra sidan är ju de bittras parti, dit kommer ju rätthaveristerna, de som är kränkta, de som är lite udda, kriminella och rasister. Ett uppsamlingsparti för IQ-disktrasa. Därför ser du puckona göra bort sig dag ut och dag in.
Det ligger i sakens natur att är du pucko så är du.
Nu har ju undersökningar visat att SD har färre brottsbelastade medlemmar än andra partier så jag vet inte vad du pratar om? Beträffande påståenden om IQ, rasism osv så yrar du i nattmössan.
Citat:
Sen är det ju tragiskt att folk ser det som ett mediadrev mot SD, när det är SDaran själva som gör bort sig dagarna i ända. Det som är ännu mer tragiskt är att folk ändå röstar på de... För de vill ha puckona i riksdagen. De vill att sveriges rike ska styras av lågpannor. Det är fördjävla märkligt.
Nu har väl Sverige styrts av lågpannor från och med Olof Palmes regim...
Citat:
SD-Gubben ska ha ett kok stryk.
Javisst, varför inte stryk av kvinnans manliga släktingar? Sådana som du verkar välkomna ett blattesamhälle där öga för öga och tand för tand gäller, blodshämnd, hedersmord och annan skit. Vi andra vill se att kvinnor är jämställda män till 100%, tolerans mot homosexuella och att rättssystemet är det som straffar. De flesta ur vänstern har svårt att gilla rättssamhället men det är ju bara att titta på alla vänsterdiktaturer som funnits och se hur mysiga samhällen med tortyr och rättsövergrepp de haft där...
Citera
2013-01-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davemeister
Så man ska hänga ut folk innan bevis finns? DET FINNS FÖR I HELVETE INGET ANNAT ÄN EXPOS EGNA REFERAT TILL ATT DETTA HAR ÄGT RUM. Hur jävla trångsynt och dum i huvudet är du? Tror du vi alla kommer bli ägda om du till slut bifogar ett domslut eller? Din dumma pubertala jävla idiot. Man hänger inte ut folk förrens det är bekräftat, vilket det ABSOLUT inte är i detta fall.

du blåljuger när du säger endast expo refererar till det här. ABladet t.ex. referar endast expo ifråga om mannens EGNA ORD TILL DOM. Om det vore lögn skulle expo, abladet stämmas och förlora, avpixlat, exponerat skulle haft krigsrubiker redan osv osv osv. Vilka fullständiga, otroligt lättlurade lögnare, enligt vetenskapen med lägre intelligens och lägre utbildning. Heja sveriges framtid!

Citat:
Mannen är i 60-årsåldern och ersättare för Sverigedemokraterna i en kommun i Stockholms län. Nu har han fått ett strafföreläggande för sexuellt ofredande och ska betala 10 800 kronor i dagsböter.

källa: Abladet som kommer fetstämmas på måndag enligt din febrila barnhjärna
Senast redigerad av MrBentham 2013-01-19 kl. 13:50.
Citera
2013-01-19, 13:43
Medlem
TommyTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Ja dvs offentliga handlingar. Andra handlingar är belagda med sekretess. OSL?
Din poäng är?
Citera
2013-01-19, 13:46
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Så därför att andra främmande kulturer sysslar med hedersmord, så ska SD-företrädare ha rätten att tafsa på och kränka svenska kvinnor?
Absolut inte, men det finns grader i helvetet och att någon blir mördad, oavsett nationalitet, är lite viktigare än att en politiker, oavsett partitillhörighet, tafsar en fet tant på pattarna.

Jag är rätt säker på att AP, Fria Tider mfl kommer att publicera "nyheten". Något annat vore hyckleri från deras sida.
Citera
2013-01-19, 13:47
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimbabwe-Rhodesia
Sen när "vurmar" jag om det?
Du drog floskeln om "rasister" så jag antog att du var en kommunist som vill öppna gränserna. Sluta släng ur dig rasist i tid och otid så kanske du kan bli tagen på allvar.
Citera
2013-01-19, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler

En dom och ett skadestånd kanske det blir, kanske inte. Har inga höga tankar om intelligenstreserven på Expo

Finns redan en dom och ett skadestånd, pajas.
Blir lite pinsamt när man reflexmässigt försvarar, googla jävla intelligentreserv eller läs tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in