En riktig toppolitiker också: "Ersättare för Sverigedemokraterna i en kommun i Stockholms län".
1-0 till de svenskfientliga. Grattis, passa på och njut!
toppolitikerna föredrar att kalla kvinnor för horor och knuffa in dom i bilar framför att gosa med deras svingpattar. Således är kanske gubbarna i norrtälje kanske en aning, bara en aning, sundare än toppolitikerna.
Jag tycker jag att det hela börjar likna en självuppfyllande profetia; i princip allt som SD säger sig kämpa emot, gör de sig skyldiga till, en efter en. Man borde sätta en slant på vad som är nästa punkt i deras partiprogram som de kommer åka dit på.
Jag gissar att en kommunpolitiker i någon liten håla blir påkommen med att smyga med i en assyrisk hemspråksgrupp.
Om han tar henne på bröstet?
Tror att det är lite vinklat här. Var sitter bröstet? Menar dem att det var någonstans vid lungtrackten där brösten brukar sitta, eller om man har stora bröst, där bröstet inte borde hänga?
Var på bröstet tog/klappade han, o vad räknas som bröstet?
Vad var det för etnicitet på brösten som anföll den simmande svensken?
Det är ganska osvenskt att ha stora bröst, för tittar jag på min flickvän som är svensk är hennes bröst små. För det är väl så man bedömer vad som är svenskt, allt som ser annorlunda ut är ickesvenskt.
Självklart kommer aftonhoran vitpixla ner storleken på pattarna.