Vinnaren i pepparkakshustävlingen!

SD-politiker antastade kvinna på badhus

flashback.se

En ersättare för Sverigedemokraterna i Stockholms län har dömts för sexuellt ofredande. Detta efter att mannen i 60-årsåldern antastat en kvinna på ett badhus. I bassängen tog han henne på brösten flera gånger. Till Expo säger kommunpolitikern:

Läs hela artikeln
2013-01-18, 11:44
  #1
Medlem
http://expo.se/2013/sd-politiker-ant...dhus_5612.html

Återigen visar sig SD ha en person med ganska bristfälligt omdöme, och han förstår inte ens att han kanske ska undvika att prata med media om en sådan här sak och då framförallt inte EXPO kan man ju tycka.

Men vem är karln?
Citera
2013-01-18, 12:58
  #2
Medlem
mungs avatar
Citat:
Jag tycker att det blev snett alltihop. Jag tycker att jag är orättvist dömd. Det som hände var att jag simmade på badet. Hon och jag kom samtidigt in i kaklet. Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger kommunpolitikern.

Den sverigedemokratiska ersättaren uppger att han aldrig träffat kvinnan tidigare och att han ställer sig oförstående till att kvinnan reagerade på händelsen.
Haha, helt underbart ju! Har man stora bröst, ja då är det ju naturligt att en vilt främmande 60-åring kommer fram och trummar på dem. Inget konstigt med det!
Citera
2013-01-18, 13:08
  #3
Medlem
SD-politiker antastade kvinna på badhus - vem är tafsgubben

En ersättare i 60-årsåldern för Sverigedemokraterna i Stockholms län tog en kvinna på brösten i ett badhus. Mannen har fått strafföreläggande för sexuellt ofredande.

"Hon hade väldigt stora bröst..." säger tafsgubben. Vem är han?

http://expo.se/2013/sd-politiker-ant...dhus_5612.html
Citera
2013-01-18, 13:17
  #4
Medlem
Vilket jävla stolpskott!

Citat:
Jag tycker att det blev snett alltihop. Jag tycker att jag är orättvist dömd. Det som hände var att jag simmade på badet. Hon och jag kom samtidigt in i kaklet. Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger kommunpolitikern.
Helt förvriden verklighetsuppfattning alltså.


Citat:
Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet. Jag har inte ens funderat över att detta skulle kunna påverka min politiska roll, säger han.
Och här framgår det verkligen att han inte har någon hjärna alls.
Citera
2013-01-18, 13:20
  #5
Medlem
Hur jävla dum får man vara?

"Jag är en så vänlig människa att jag klappade henne på bröstet". "Sen klappar jag en gång till för att dem är så stora".

Helt klart att aldrig sätta sin fot inom politiken igen.
Citera
2013-01-18, 13:23
  #6
Medlem
Puckelpists avatar
Ja jösses!

Antastade kvinnor i badhus, var känner jag ingen det ifrån i SD-sammanhang?
Citera
2013-01-18, 13:30
  #7
Medlem
SeMeNoMores avatar
Frågan är hur många stolpskott som får representera SD innan folk slutar rösta på dem.
"Bara för att alla Sverigedemokrater är våldsamma kvinnohatare och våldtäktsmän betyder inte det att PARTIET är det", eller?
Vilket jävla mongo.
Citera
2013-01-18, 13:33
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostGeneral
Vilket retard. Hoppas han får dryga böter.
Kommunpolitikern åläggs att betala dagsböter på totalt 10 800 kronor för att ha "ha kränkt kvinnans sexuella integritet".
Citera
2013-01-18, 13:37
  #9
Medlem
02-02-2012s avatar
Inte direkt förvånad, nu vet jag inte hur han antastat kvinnan men om han säger att "Hon hade väldigt stora bröst" kan det vara förståligt.

Hade det inte varit just SD tror jag media struntat i det här för ser man till hur MP's pedofiler hanteras är det rätt så klart att det är något underligt som sker på gammelmedias redaktioner. Lite underligt om endast expo kört på det här, vet någon om fler hakat på?
Citera
2013-01-18, 13:41
  #10
Medlem
gulelefants avatar
Ja vad ska man säga, det är bara att plocka hans politiska uppdrag. Sedan så står det inget om att man ska tafsa på kvinnor i partiprogrammet, vad jag kan minnas.
Citera
2013-01-18, 13:43
  #11
Avstängd
Sverigedemokraterna är ett ordentligt parti. Han kommer bli utesluten snarast.
Citera
2013-01-18, 14:11
  #12
Moderator
Siegfrids avatar
För ev sammanslagning med befintlig tråd i ämnet.

Politiker --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback