Citat:
Ursprungligen postat av gardasjon96
Nu kan det inträffa två saker: Antingen blir Expressen först med krigsrubriker, eller så blir det Aftonbladet.
Deras tystnad är lite förvånande, möjligen har kvinnan så
"väldigt stora bröst" att ingen skulle kunna låta bli att ta på dem eller så kanske de har något bättre för sig om dagarna. Tycker hela den här historien är väldigt komisk och jag skulle inte tacka nej till en dramatisering i Efterlyst där kvinnan får berätta sin historia med belysning bakifrån för att dölja hennes identitet och random tutt-lisa som får spela kvinnan med
"väldigt stora bröst" som blir överfallen av en SDare som taffsar med ena handen och håller ett järnrör i den andra.
Hela historien känns så surrealistisk och humoristisk på något sätt. Även om man inte skall klämma kvinnor på tuttarna så kan man inte låta bli att undra hur stora de är. Rör det sig om en C kupa eller är det en G kupa? Var har taffsandet skett? Sprang mannen fram till kvinnan och tog ett grepp eller trängdes de i bubbelpoolen? Frågorna är så många att jag inte kan skriva ner alla jag har och jag tror att ni har minst lika många själva.