2013-01-18, 22:17
Medlem
TommyTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analyseraren
Fy fan vad arg jag blir 10 800 kr för att ha nuddat bröst, snacka om easy money. Ifall någon skulle nuddat min kuk skulle jag inte ha fått en krona i ersättning. Tror till och med att många misshandelsoffer får mkt mindre i ersättning än så. Det där är bara pga feminism.
Det är inte skadestånd till "offret" utan böter som erläggs till staten. Dessa böter är dagsböter och baseras alltså på den skyldiges inkomst.
Citera
2013-01-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TommyTurbo
Det är inte skadestånd till "offret" utan böter som erläggs till staten. Dessa böter är dagsböter och baseras alltså på den skyldiges inkomst.

Ok men ändå, tycker inte att dom ska ha en enda krona för att han rört på hennes bröst.

Helt jävla barnsligt och löjligt av kvinnan att anmäla snubben. Hade samma sak hänt en man som en gammal kärring hade gjort, hade fan inte mannen anmält. Iof kanske pga dålig sannolikhet att bli tagen seriöst.

Blir så arg på sånt där larv.

Enda mannen är skyldig, är att säga förlåt.
Senast redigerad av analyseraren 2013-01-18 kl. 22:27.
Citera
2013-01-18, 22:25
Medlem
TheFatControllers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
SD borde sparka ut alla tröga gubbar ur partiet

Vad skulle det sända för signal till deras största väljargrupp? Det är att socialkonservativt parti för bövelen, då får man väl ta det goda med det onda?
Citera
2013-01-18, 22:40
Medlem
Citat:
Skit roligt. Lev själv ett helvetiskt liv. Så får vi se hur jävla intelligent du är då.

Just det. Lever du i Sverige så kommer nog skiten förr eller senare nå dig också. Den hann till mitt område först iaf.

Hur skiter man roligt? Sitta på ringen prutta högt och gapflabba samtidigt?

OnT. Gubben måste fan vara senil. Han borde blånekat och skyllt på dålig syn och att han oavsiktligt råkat nudda tantens bröst. Om åklagaren blott haft ord mot ord så hade han lagt ner fallet.
Otroligt att SDs medlemskår består av perversa och sinnessvaga människor, borde bytas ut mot vettiga dito.
Senast redigerad av bakayaro 2013-01-18 kl. 22:44.
Citera
2013-01-18, 22:45
Medlem
Enligt säkra källor var kvinnan mannens brors dotter. Kan tyvärr Inte säga
Mer men vet vilka detta gäller.
Citera
2013-01-18, 22:49
Medlem
TheFatControllers avatar
Citat:
Ok men ändå, tycker inte att dom ska ha en enda krona för att han rört på hennes bröst.

Helt jävla barnsligt och löjligt av kvinnan att anmäla snubben. Hade samma sak hänt en man som en gammal kärring hade gjort, hade fan inte mannen anmält. Iof kanske pga dålig sannolikhet att bli tagen seriöst.

Blir så arg på sånt där larv.

Enda mannen är skyldig, är att säga förlåt.

"Enda mannen är skyldig, är att säga förlåt" mullenuh...

... eller få en fet smäll, ärligt talat. Långt ifrån alla som har det i sig när det gäller, tyvärr.
10-papp? Kan vara vettigt. Grundtipset är att ge fan i att antasta folk.

Hur arg är du? Jag tar dig inte seriöst nu, så det är nog rimligt att tro att polisen inte skulle ta dig på allvar heller.
Citera
2013-01-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatController
"Enda mannen är skyldig, är att säga förlåt" mullenuh...

... eller få en fet smäll, ärligt talat. Långt ifrån alla som har det i sig när det gäller, tyvärr.
10-papp? Kan vara vettigt. Grundtipset är att ge fan i att antasta folk.

Hur arg är du? Jag tar dig inte seriöst nu, så det är nog rimligt att tro att polisen inte skulle ta dig på allvar heller.

Ja exakt polisen tar inte ofta män på allvar nej. Inte i det här landet iaf.

Jag måste ju säga att jag är avundsjuk på kvinnan som vann åtalet kanske därför jag är arg. Hon gjorde tricket endast kvinnor lyckas med. Eller kanske homosexuellamän men aldrig heteromän iaf.
Citera
2013-01-18, 22:54
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltonbror
hahahahaha dagens garv! Dessa muppar anser att muslimer bidrar med dålig kvinnosyn? HAHAHAHA

Vad får dig att tro att denna person inte är muslim?
Citera
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenfyrholt
Om det hade varit en honey trap, ja. Nu är hon brottsoffer så nog med "tafsande" på hennes person tycker jag!

Nja, jag vill nog se en bild på damen ifråga innan jag kan bedöma om en dubbel-klapp var motiverad eller ej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freakonomics
Haha och ni litar på en artikel som kommer från Expo?

Det har ju varit rättegång och fallit en dom! Idiot!
Citera
2013-01-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Nja, jag vill nog se en bild på damen ifråga innan jag kan bedöma om en dubbel-klapp var motiverad eller ej.

Den var ju knappast motiverad. Men om man tjänar bra med stålar, så kan man ju jävlas med flit.
Citera
2013-01-18, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
Givetvis handlar det om antalet delat på tiden. (n/t)

Sen att ALLT negativt om SD rapporteras medan samma inte gäller för andra partier är ju också något som spelar en väsentlig roll. Vi har en mediaapparat som, likt blodhundar, letar efter saker som kan påverka partiet negativt. Att tolka detta som att media rent slumpmässigt fick reda på saken, och inte att de aktivt sökt upp den, är att vara intelligensmässigt frånvarande.

Du menar att media kör med samma strategi som SD-Avpixlat då, som lyckas hitta udda figurer världen över för att sedan jämföra med "Pk-media". Ungefär som när någon tidning i Tyskland hade skrivit om nationaliteten på en förövare, men inte "Pk-media". Eller varför inte när ni refererade till någon tomte på en Syrisk TV kanal som minsann hade sagt saker som inte "Pk-media" rapporterat om!
Hela SD-Avpixlat är enligt dina kriterier intelligensmässigt frånvarande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in