Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-14, 21:38
  #1
Medlem
Min netgear router och mobiltelefonen xperia arc s fungerar inte alls bra ihop. Jag slår på wifi skriver lösenord, man blir ansluten och efter 5 sekunder kopplar telefonen bort nätverket och det står att mitt nätverk är utom räckhåll även fast jag har telefonen precis bredvid routern, har en polare som också har en Arc S och den kopplar också bort nätverksanslutning. Min galaxy s2 fungerar felfritt så är det Arc S telefonerna som är helt värdelösa?

Jag har provat bytt kanal på routern men det hjälpte inte heller, jag uppdaterade till nya uppdateringen på telefonen och då fungerade det några gånger men sen började den koppla ifrån igen..

Någon som har likadant problem som hittat en lösning? Att ha nätverket öppet utan lösenord fungerade inte heller.

Mvh
Proper
Citera
2013-01-14, 22:25
  #2
Medlem
Kungenabous avatar
Händer på min också, finns typ inget att gö ibland funkar det att återställa skiten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback