2007-11-01, 14:25
Medlem
Sephirots avatar
Har en kompis till mig som bodde i en lägenhet förut, det var en gammal gubbe som hade bott där innan,som var död när de flyttade in. En natt vaknade han bara sådär mitt i natten och såg en gammal gubbe stå och stirra på honom, eftersom han blev livrädd blundade han och när han kollade igen var gubben borta. Han såg mannens ansikte klart och tydligt och kommer t.o.m idag ihåg hur han såg ut, detaljer och allt.
Citera
2007-11-01, 19:31
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot
Har en kompis till mig som bodde i en lägenhet förut, det var en gammal gubbe som hade bott där innan,som var död när de flyttade in. En natt vaknade han bara sådär mitt i natten och såg en gammal gubbe stå och stirra på honom, eftersom han blev livrädd blundade han och när han kollade igen var gubben borta. Han såg mannens ansikte klart och tydligt och kommer t.o.m idag ihåg hur han såg ut, detaljer och allt.

Kan det inte ha varit en sådan kallad "sömnparalys" han fick uppleva? Dom kan vara riktigt verklighetstrogna och creepy.
Citera
2007-11-01, 21:26
Medlem
xarohs avatar
Vaknade upp mitt i natten, kollade på klockradion - den var prick 03:00..
Hade sett på filmen The exorcism of Emily Rose några dagar innan och hade fått reda på att precis vid 03:00 var det så kallade "demon timmen" lr något..

lite skraj blev jag endå kanske inget paranormalt men anyway
Citera
2007-11-01, 21:34
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaroh
Hade sett på filmen The exorcism of Emily Rose några dagar innan och hade fått reda på att precis vid 03:00 var det så kallade "demon timmen" lr något..

antagligen inget Paranormalt.

Men kul är det ju
Citera
2007-11-01, 22:03
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaroh

Hehe
Citera
2007-11-01, 22:35
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kratz
Hon kom hemspringandes, helt blek i ansiktet och sa att det var någon som gick omkring i deras hus, polacker tänkte jag!

Polacker ?! Var det det värsta du kunde tänka dig? Det kanske är så att alla "spökerier" egentligen är polacker som busar runt....
Citera
2007-11-02, 00:09
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Polacker ?! Var det det värsta du kunde tänka dig? Det kanske är så att alla "spökerier" egentligen är polacker som busar runt....

Haha Nee, inte riktigt det värrsta, men nästan
Det är så att det är stora problem med baltiska och polska ligor som tar allt de kommer överi dessa trakterna. Därav tanken
Citera
2007-11-02, 02:24
Medlem
Zimlys avatar
Det enda övernaturliga jag kan komma på att jag har upplevt, vet inte ifall detta berodde på att jag var trött men men..

Skulle gå ut och sätta på kaffe ca kl 2 på natten, står samtidigt i kylskåpet och kollar, när jag stänger kylskåpsdörren så känner jag mig plötsligt bevakad, eller som om det stog någon jämte mig, det var inte så att jag hörde eller såg något, utan blev en rejäl rysning och ett till hopp, var av jag blev livrädd..
Det kändes verkligen som något hade stått jämte mig och stirrat på mig, obehagligt så in i helvete kan jag lova..

Men detta kanske inte behöver vara något övernaturligt, men vad vet jag
Citera
2007-11-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
För vad? Möjligheten att paranormala fenomen faktiskt existerar eller det faktum att en hel del "annorlunda" människor ger sig till känna här?

möjligheten om paranormala fenomen..

Hade jag sett nån gubbe springa runt i huset hade jag fått spel, eller att jag typ svävar i sängen etc, ja, du fattar. (kan meddela att jag satt i ett mörktrum när jag läste detta)
Citera
2007-11-02, 15:24
Medlem
Maxieboys avatar
En del bra historier här. Har upplevt rätt mycket övernaturligt, men inget jag orkar berätta om.
Citera
2007-11-02, 15:24
Medlem
Jag har inte upplevt nåt övernaturligt, och den dan jag får för mig nåt så ringer jag Randi direkt och tjänar mig en hacka!
Citera
2007-11-02, 23:58
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissgilihari
Jag har inte upplevt nåt övernaturligt, och den dan jag får för mig nåt så ringer jag Randi direkt och tjänar mig en hacka!

Jaha du, men då får du ha jäääävligt bra bevis som övertygar ur alla perspektiv och möjligheter för att komma nånstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in