Har haft så mycket upplevelsen jag glömt hälften. Bizara sammanträffande händer rätt ofta. Man bli alldrig klok på sånt.
En gång var kuslig. En deja vu. Ett övergångs ställe. Ligger en vattenflaska på gatan. En bil kör över den och korken missar mitt öga. Tar I en metal stolpe med en riktig smäll.
Jag går förbi dagen efter och exakt samma sak händer igen!! Har fan alldrig gått där igen.
Tredje gången gilt heter det ju
Spöken har jag upplevt flera gånger. Först I tonåren. Har sett folk försvinna I tomma intet två gånger. Har hört fotsteg I ett hus och en dörrklapp som small mitt I natten ibland. Otäckt. En gång var jag utelåst och handtagen rörde sig neråt. På ett retligt sett. Visade sig 2 pers till upplevt samma sak.
Bästa historien var I en kompis hus. Har alldrig varit där innan. Jag hörde en smäll ingen annan hörde. Sedan blev det iskallt. Och det var som om något rörde sig mellan oss där vi satt. Vi for upp till mitten av rummet när det paserat. Sedan kom kylan och närvaron tillbaka. Man kunde känna någon stå där och illblänga rakt pa oss. Sedan borta. Håret stog på både armar och nacke. Och jag menar verkligen stog på armarna.
Ok skummaste saken... vi var på ett vandrarhem I Holland. Rökte braj och på något vis lyckades jag gissa baksidan på spelkort. Sedan var det en tjej där och jag visste fan allt om henne. Det var som att någon annans liv paserade revy. Kunde se namn o efternamn. Var stenad, så jag bara satt där o höll käft.
O just ja, har rest runt I England en del. Ibland far jag konstigt syner I tanken. Till exempel så såg jag en nacken snubbe springandes igenom en koridor. En annan gång en mupp I en trehatt. Läste I spökböcker och båda dom har sets I de lokalerna jag var i.
Bonus grej.. höll på med gudar/ gudinnor o sånt. Var kåt o försökte få dom att blåsa upp en kul på en tjej. ( vet det var korkat)
Rätt som det är smäller det till I skallen. En facking jävla sten landar rakt I huvet på mig. En fågel släppte den. O ingen liten sten heller.