Citat:
Läste det här igår kväll så jag tänkte att jag skulle testa.
Körde lite avslappningsövningar i sängen, kände mig "tyngre o tyngre" osv tills jag somnade. Misslyckades lite smått men sov inte helt djupt, drömde nåt löjligt.
Sen drömmer jag att jag sitter bredvid min sambo vid min dator där sambon snurrar på stolen, säger att sambon ska gå och fattar att jag drömmer och tänker bara "lyft".
Då är jag typ "vaken" i mig och båda armar börjar skaka som fan samtidigt som munnen öppnas och jag tar in luft, eller suger ut massa luft (minns inte). Men blir skiträdd så jag tänker avbryt och det upphör, hjärtat slår fort och jag tänker vad fan. Måstr ju göra om det. Aldrig varit med om något så konstigt!
Körde lite avslappningsövningar i sängen, kände mig "tyngre o tyngre" osv tills jag somnade. Misslyckades lite smått men sov inte helt djupt, drömde nåt löjligt.
Sen drömmer jag att jag sitter bredvid min sambo vid min dator där sambon snurrar på stolen, säger att sambon ska gå och fattar att jag drömmer och tänker bara "lyft".
Då är jag typ "vaken" i mig och båda armar börjar skaka som fan samtidigt som munnen öppnas och jag tar in luft, eller suger ut massa luft (minns inte). Men blir skiträdd så jag tänker avbryt och det upphör, hjärtat slår fort och jag tänker vad fan. Måstr ju göra om det. Aldrig varit med om något så konstigt!
Låter intressant.
För snart en vecka sedan hade jag den mest kraftfulla projektionen någonsin. Det började med att jag vaknade upp under en sömnparalys och började genast hallucinera scener från "a tale of two sisters", ungefär som klippet här:http://www.youtube.com/watch?v=V8WsWb1Jibg
Men jag bestämde mig istället för att sluta ögonen och fokusera på astral projektion. Jag började snart vibrera samtidigt som mina 3 chakras längst ned aktiverades (solar plexus, splenic och root chakra). Jag rullade ut från min kropp och svävade uppåt, mina ögon var fortfarande slutna.
När jag öppnade ögonen befann jag mig på vägen mellan mitt hus och grannens hus. Det var fortfarande mörkt ute och nästan inte ett moln på himlen. Allt såg så kristallklart ut, jag kände mig mer levande än i verkligheten. Jag tittade uppåt mot himlen och bestämde mig för att flyga. Jag flög ungefär såhär: http://www.youtube.com/watch?v=0RN7EA4ob6w . Det gick fort, jag lämnade jordens atmosfär inom kort. efter det korsade en random tanke mitt huvud, nämligen "aliens". och då satte jag fart ska ni veta
jag flög otroligt fort, rakt genom månen och inom kort var jag utanför vår galax. Jag kunde se vintergatan från snett ovanifrån. Då zoomade det på något sätt in sig på galaxens centrum där jag fick syn på en jordliknande planet. Efter det flashade flera bilder av celldelning, DNA och annunakis förbi mina ögon.
Efter det vaknade jag.
fucking awsome