Astral projection/ OBE
Från och med början av oktober blev jag intresserad av utanför kroppen upplevelser. Jag tittade igenom hela detta videoklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=IaDOkMEK4uk
Och har nu lite bättre uppfattning om det paranormala och övernaturliga. Hur som helst; jag gick igenom samma process varje kväll.
1. Först låg jag stilla i sängen på ryggen i 15-20 minuter (ibland i 1-2 timmar)
(jag kom inte mkt längre än detta de flesta gångerna utan somnade eller gav upp istället)
2. Efter det hamnade jag i en typ av "paralys" eller vad man ska kalla det för. Då min kropp sov men att jag fortfarande var vaken. Jag kunde inte röra eller känna min kropp.
3. Efter det började det susa kraftigt i öronen (kraftigare än vanliga tinnitusljus (jag har tinnitus nämligen)) och min kropp började vibrera. Jag försökte bryta mig ur min fysiska kropp, men lyckades aldrig. Den första gången detta hända slutade det med att jag nästan fick en hjärtattack (senare visade det sig att det var min hjärtchakra som hade aktiverats och inte mitt hjärta).
Efter mer än en månad utan resultat gav jag upp. Men det var inte över än! Några veckor senare (den 23 november) hade jag en lucid dream (en dröm då man vet att man drömmer). Jag befann mig på Ica köpcentrum nere i centrum och stod där man pantar flaskor (vet helt ärligt inte varför jag stod just där). Jag bestämde mig för att lämna min kropp, ja bara sådär. Hela jag började vibrera. Jag öppnade ögonen och "sög" ut mig själv från min fysiska kropp. Min andliga kropp flyttades nästan en meter ovanför min kropp innan den sögs in kroppen och jag vaknade. Klockan var 11:14
Nästa morgon hände samma sak, fast denna gång färdades min andekropp i samma riktning som en regnbåges form, alltså först från sängen sedan snett uppåt och sedan snett nedåt mot golvet. Jag vaknade direkt efter, denna gången var klockan också 11:14.
Cirka en månad senare låg jag i sängen på morgonen och ville gå på toa. Jag kände mig slö och orkade knappt gå upp. Jag kände då hur jag bröt mig loss från min fysiska kropp igen. Jag svävade till toaletten och kunde fortfarande känna att jag var kissenödig. Men det kom inget

Sedan sögs jag tillbaka till min kropp. Detta upprepade sig 4-5 gånger innan jag beslutade mig för att kasta mig upp i sängen.
Cirka två månader efter detta drömde jag att jag satt i fängelse. I samma stund kom jag på att detta bara var en dröm. Då började jag automatiskt vibrera av mig själv. Plötsligt blev allting svart och jag visste att jag befann mig i min säng. Jag sjönk igenom sängen och kunde se kannor som stod under min säng, exakt som de såg ut och i samma position som jag sedan fann dom stå i. Detta var den sista gången jag hade en utanför kroppen upplevelse.
Något annat skitskumt:
Jag drömmer nästan varje natt något som på ett eller annat sätt upprepar sig dagen därpå, eller några dagar senare. I vissa fall till och med månader senare.
T.ex:
Jag ville i min dröm ta reda på vad nettolönen för ett visst yrke var där bruttolönen var 21500. Jag kalkylerade det på min räknare: 21500 x 0,68 = 14620. Detta visade sig inte bara vara korrekt i verkligheten, utan även den riktiga nettolönen för detta yrke.
En annan gång drömde jag om en person jag aldrig träffat, denna dröm utspelade sig åratal in i framtiden. Den 26 mars 13:41 ser jag samma person, fast några år yngre hoppa på samma buss som mig.

skumt
Natten därpå hade jag en dröm om att jag skulle stöta på denna person direkt på bussen nästan jag jag träffar denne.
Detta stämde, jag såg personen
IGEN 22 maj 11:41
Detta händer på ett eller annat sätt nästan varje natt, i flesta fall upprepar sig scener från drömmen dagen därpå eller någon dag senare.
Tacksam för feedback från andra här på forumet!
Mvh Anton 18 år