Citat:
Ursprungligen postat av Parreh
Finns massa händelser som nog kan ses som "kusligt", men det kusligaste jag har varit med om var nog då jag inte visste vad det var, då jag var yngre.
T.ex. då jag låg mittemellan mina föräldrar i deras dubbelsäng. Under nattens gång vaknar jag av att mitt täcke rör på sig och plötsligt reser sig täcket rakt upp i luften från en punkt. Jag blev självklart livrädd, kröp snabbt in bredvid min mamma och somnade om. Andra gånger såg jag ofta vår "klädhängare" eller vad man nu säger röra på sig, den gick omkring i rummet och ut på vår altan, det låter helt sjukt - jag vet.
Varje dag känner jag dessutom beröringar i håret, på mina kinder, bak mot ryggen osv. I själva verkar så känner jag av det just nu och det har hållit på så ett tag.
Ibland händer det också att sängen jag ligger i liksom "vaggar" fram och tillbaka av sig själv, t.ex. om jag ligger med datorn kan jag börja åka fram och tillbaka. Det skrämde mitt först men nu har jag börjat vänja mig, precis samma sak med håret och kinderna. Ingen aning om jag är sjuk i huvudet, om det är min andliga guide eller bara en ande. Det har dock hållit på så länge jag kan minnas, men nu efter jag har läst på lite chansar jag på att jag antingen är sjuk eller så är det min andliga guide.
Finns fler saker att berätta, t.ex. om saker som t.ex. jag och min familj har varit med om som nog är lite mer "skrämmande" än det jag nu skrivit.
Peace.
T.ex. då jag låg mittemellan mina föräldrar i deras dubbelsäng. Under nattens gång vaknar jag av att mitt täcke rör på sig och plötsligt reser sig täcket rakt upp i luften från en punkt. Jag blev självklart livrädd, kröp snabbt in bredvid min mamma och somnade om. Andra gånger såg jag ofta vår "klädhängare" eller vad man nu säger röra på sig, den gick omkring i rummet och ut på vår altan, det låter helt sjukt - jag vet.
Varje dag känner jag dessutom beröringar i håret, på mina kinder, bak mot ryggen osv. I själva verkar så känner jag av det just nu och det har hållit på så ett tag.
Ibland händer det också att sängen jag ligger i liksom "vaggar" fram och tillbaka av sig själv, t.ex. om jag ligger med datorn kan jag börja åka fram och tillbaka. Det skrämde mitt först men nu har jag börjat vänja mig, precis samma sak med håret och kinderna. Ingen aning om jag är sjuk i huvudet, om det är min andliga guide eller bara en ande. Det har dock hållit på så länge jag kan minnas, men nu efter jag har läst på lite chansar jag på att jag antingen är sjuk eller så är det min andliga guide.Finns fler saker att berätta, t.ex. om saker som t.ex. jag och min familj har varit med om som nog är lite mer "skrämmande" än det jag nu skrivit.

Peace.
Berätta!