Citat:
Ursprungligen postat av SocialMisfit
Nej, det är 100 % säkert att ingen skojar med mig. Det är inte möjligt för någon att befinna sig på platsen utan min vetskap, plus att vi är flera som, oberoende av varandra, har märkt av fenomen, även om det verkar mest centrerat kring mig. Tror jag i alla fall.
Ja, jag ska prova det du föreslog faktiskt. Jag börjar känna mig mentalt redo för det. Jag återkommer och berättar hur det gick. Tack för all hjälp.

Hur gick det andarna?
Vad du såg, "solkattsfenomenet", är inte särskilt ovanligt... Tror jag iallafall.
Varit med om flertalet gånger.
Mina upplevelser då. Hm.
För sådär 3 år sedan hade jag mycket kontakt med ett medium utanför Grästorp.
Mannen ifråga var som ... Vad ska man säga? Det var ett slags skimmer över honom.
Lite som en gloria, faktiskt.
Har varit med om en hel del. Besittningar, ONDA andar... eller demoner, om man vill säga det så.
Fick en gång ökad fysisk kraft pga en besittning, jävligt sjukt faktiskt.
Hade varit med om en vidrig upplevelse med en ande/demon och denna lyckades ta sig in i mig,
på något vis. Min polares mamma hade ett stort bord i köket med en tung stenskiva ovanpå,
runt 500 kilo tror jag. Väldigt gammalt med.
Iallafall kände jag hur jag reste mig från stolen, dock utan någon kontroll.
Kroppen skrek av smärta och jag satte händerna mot bordet och tryckte till. Det flyttade sig ungefär två decimeter. Hamnade därefter på golvet och bara vred mig tills det gick över.
Förbannat obehagligt. Detta var något jag fick skylla mig själv för dock.
Lekte med krafter jag då inte kände till.
Haft många positiva upplevelser med.

Lyckades en gång, hos en annan vän, beskriva förra ägarinnans utseende, visste inget om personen. Pekade också ut att hon hade ryggsmärtor.
Min kompis mamma kom in, vit i ansiktet och berättar att när dom skulle köpa huset bodde det en gammal tant med någon form av ryggproblem, samma utseende som jag beskrev. Hon dog kort efter dom köpte huset, på ett ålderdomshem.
Varit med om en uppsjö mer saker, men blir lite VÄL långt om man ska dra hela skiten.