2010-05-20, 01:54
Medlem
SocialMisfits avatar
Vad hände med tv´n? Tv´n var avstängd och stod inte ens på stand-by, men jag hörde ljud på låg volym från den från ett program som visades i SVT. Finns det någon sorts funktion som gör att man kan ha tv´n avstängd samtidigt som man lyssnar på ljudet, meningslös som en sådan funktion kan te sig, eller vad var det frågan om? Det verkade så konstigt att jag känner mig tvungen att fråga er om saken. Har ni en susning om saken?
Citera
2010-05-20, 01:56
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialMisfit
Vad hände med tv´n? Tv´n var avstängd och stod inte ens på stand-by, men jag hörde ljud på låg volym från den från ett program som visades i SVT. Finns det någon sorts funktion som gör att man kan ha tv´n avstängd samtidigt som man lyssnar på ljudet, meningslös som en sådan funktion kan te sig, eller vad var det frågan om? Det verkade så konstigt att jag känner mig tvungen att fråga er om saken. Har ni en susning om saken?
Du har inte anslutit någon förstärkare + högtalare till digitalboxen då?
Citera
2010-05-20, 01:59
Medlem
SocialMisfits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Du har inte anslutit någon förstärkare + högtalare till digitalboxen då?

Ingen digitalbox där, men högtalare finns. Funkar situationen då?
Citera
2010-05-20, 02:01
Medlem
SocialMisfits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialMisfit
Ingen digitalbox där, men högtalare finns. Funkar situationen då?

Trots att ljudet inte kom från högtalarna, utan från tv-apparaten?
Citera
2010-05-20, 10:38
Medlem
SocialMisfits avatar
Komponenterna som är med i spelet är en stycke tv, en 42-tummare inköpt för ett och ett halvt år sedan, en DVD-spelare, samt en förstärkare och ett par högtalare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in