2005-05-25, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soundcheck
Som jag trodde, folk tar inte min fråga seriöst.

Har man bara tillräckligt med självkontroll så kan det väll inte vara annat än bra att spy ut skiten när man dra i sig en pizza på en fredagskväll (plus lite chips efteråt)?

Nej, jag vill inte skippa gifflarna. Jag älskar gifflar.
Du har nog inte så mycket självkontroll om du inte kan skippa dina pizzor och gifflar.
2005-05-25, 09:57
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Fattar inte varför ni håller på och äcklar er med tandborstar i halsen. det överlägset lättaste sättet är att bälja i sig massa vatten. Efter typ en liter får man spykänslor, drick lite mer (beror på hur mycket man ätit innan) så spyr du garanterat, funkar kanon för mig...

Om man saltar vattnet rejält så ska man tydligen kräkas. Har inte prövat, gillar inte kräks i munnen.

Kan man inte tvinga ner huvudet i en ospolad toalett, borde få igång den mest härdade?
2005-05-30, 20:48
Medlem
Citat:
Dum fråga kanske, men jag vill gärna ha ett svar ändå.

Tänkte börja småbanta lite, och så, ja... efter att man har käkat någon pizza eller något annat onödigt så tänkte jag att det är lika bra att spy ut skiten efteråt. Varför inte liksom?

Inte så ofta, utan någon gång då och då, till exempel då man kände att man inte behövde trycka i sig en hel påse giflar, men gjorde det ändå, eller nått sånt.

Nåväl, hur spyr man lättast? Ett finger i halsen känns lite äckligt tycker jag, så, kanske finns det nått lättare sätt?

Tycker att du borde träna upp din karaktär och lära dig tacka nej till "den där påsen giflar" i stället. Herregud!
2005-06-01, 09:04
Bannlyst
Jag har extremt svårt för att spy med fingrar ned i halsen. Har försökt på kul ett par gånger men ja står bara där med hela handen (bokstavligt talat) nere i halsen utan att det händer något. Något med mina kräksreflexer tror jag =/

En gång var jag nära då jag käkade en sockerbit inlindad i ost doppad i en vattenpöl. Jag var lite nära då iaf men inte i närheten av att kasta upp all mat
2005-06-01, 09:20
Medlem
KaZibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kahbal
Jag har extremt svårt för att spy med fingrar ned i halsen. Har försökt på kul ett par gånger men ja står bara där med hela handen (bokstavligt talat) nere i halsen utan att det händer något. Något med mina kräksreflexer tror jag =/
Har också svårt att spy...

Men jag har hört att det ska fungera om man slänger i sig en matsked salt.
2005-06-01, 13:20
Medlem
Alalones avatar
Prova med Heroin. Nybörjare brukar spy av det...
2005-06-01, 14:43
Bannlyst
Som Onit säger, det spelar ingen roll att du spyr efter du käkat pizzan/gifflarna. Tror du allt du äter bara lägger sig i magsäcken till ingen nytta?
Nej, din kropp kommer ta upp det mesta.

Låter jävligt dumt att göra sådär.
2005-06-02, 21:34
Medlem
Katarsiss avatar
Det är supersjukt att kräkas, och ger skador väldigt snabbt. Det hjälper inte mycket att vara normalviktig om man är tandlös...

Jag kan ju hänvisa dig till att läsa om bulimi, googla på det, så får du världens bästa instruktionsbok i hur du går till väga samtidigt som du blir informerad om riskerna.

Varför inte prova atkins? Då får du äta massor av gott, kan bygga muskler men ändå förlora fett... Det kör jag på och tycker det funkar bra. Käkar krom mot sötsuget vilket också fungerar bra.
Annars tror jag tamejfan att det är lika "nyttigt" att käka knark (ephedrin) som att kräkas. Båda sakerna är sjuka, ger skador på kroppen och är potentiellt dödliga.
2005-06-02, 22:18
Bannlyst
jag brukar spy efter ja ätit..kan inte hjälpa det...
2005-06-02, 23:57
Medlem
Ok, för det första kompis hur mycket du än säger att du ahr självbehärskning så är det en väl intalad lögn hos många "gränsfall" och även hos dig. Jag menar, kom igen nu har seriöst börjat fundera på en kariär som bulimiker och frågar om råd från andra med samma sjukdom (för det måste ha varit den målgruppen du sökte fefter). Det finns inte en enda friks människa som väljer att spy istället för att inte äta pizzan eller gifflarna. Ta åt dig det majoriteten säger åt dig här tänköver det här igen och konsultera psykolog om du fortsätter ha tankar i samma rikting.

Men om du nu är så macho att du fridrottar och sportar mycket så kan du få ett hett tips (Om du nu har själv behärskning):

Om du är ca 175-180 cm lång och väger ca 70-80 kg bränner du unge fär 900 kalorier per timme du är ute och springer. Så istället på lördagen efter du har tryckt i dig dina gifflar, sätt på dig mp3 (Om du har en sådan) och spring i 2 timmar då har du bränt din pizza.
2005-06-03, 00:16
Medlem
idorus avatar
Om du blankt vägrar att lägga ner skräpmaten rekommenderar jag dig att kolla i dopingforumet, där lär du hitta nåt preparat som ger dig önskat resultat på ett förhoppningsvis mindre obehagligt sätt. Biverkningarna? Ja de skiter du ju ändå i.
2005-06-03, 18:53
Medlem
FarbrorFuls avatar
Citat:
Pizza är gott. Likaså gifflar.

ser jag dig på mettan ska du få en fet skalle och sedan en påse gifflar i halsen. din smaklöse snorunge. gifflar är torrt och smaklöst.
kom över till mig så får du smaka på min mandelmasselängd. en garanterad njutning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in