Citat:
Ursprungligen postat av soundcheck
Pizza är gott. Likaså gifflar.
Jo, men en del av det goda är det härliga dästa tillståndet man kommer in i efteråt. Om du kastar upp maten strax efter att du har ätit den så försvinner en del av njutningen. Dessutom tror jag inte att du kommer att ha så stor glädje av själva ätandet heller om du vet att du några minuter senare kommer att stå böjd över toalettstolen med två fingrar uppkörda i halsen.
Mitt tips om du vill gå ner i vikt är att ändra kostvanorna på vardaglig basis. Då kan du gott unna dig åtminstone en pizza i veckan och samtidigt gå ner i vikt. Det funkade för mig i alla fall.
Lycka till.