• 1
  • 2
2013-01-08, 05:05
Medlem
Sillmackas avatar
Hej,

Vad tycker ni om valloner?

Jag har lite vallonskt blod i mig och undrar ifall ni anser mig som svensk, mina frfder r fdda hr i flera generationer, vad jag vet 3 generationer tillbaka, sen vet jag inget mer, det r sannerligen nnu lngre bak, men jag har inte tillgng till den informationen.

Folk med samma efternamn som mig har setts till tidigast p 1600 talet i Sverige.

MVH
Senast redigerad av Sillmacka 2013-01-08 kl. 05:15.
Citera
2013-01-08, 05:29
Awaiting Email Confirmation
B0skars avatar
Jag hrstammar delvis frn en vallonsk familj som invandrade till Sverige i mitten av 1600-talet. I alla fall sger mitt slkttrd det. Men man vet aldrig med slkttrd. Det r inte enkelt detta.

Jag ser dig inte som svensk. Tyvrr. Once a nigger always a nigger. That's it. Dock kan du skert vara en bra mnniska tycker jag.
Citera
2013-01-08, 05:55
Medlem
Exaktes avatar
Det dr med vallonblod r ju ocks en vandringssgen i ett stort antal slkter i Sverige. Visst finns det mnniskor som hrstammar frn dem p olika stt p grund av den lilla invandring som skedde men i mnga fall r det bara ngot som mormor ngon gng har sagt p julafton fr att frklara det bruna hret och sedan har det blivit en sanning i slkten. Knns som varannan mnniska jag mter entusiastiskt berttar fr mig om deras vallonblod.

Skulle tippa p att 90% av de som genom vad familjemedlemmar sagt tror att de har vallonblod i sig r vilseledda.
Citera
2013-01-08, 06:41
Medlem
Beardzs avatar
Valloner r svenskar, ja.

Dock har mina flamlndska kamrater berttat att valloner r lata parasiter som rstar mot Flamlndsk sjlvstndighet.
Citera
2013-01-08, 07:29
Medlem
datormissbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0skar
Jag hrstammar delvis frn en vallonsk familj som invandrade till Sverige i mitten av 1600-talet. I alla fall sger mitt slkttrd det. Men man vet aldrig med slkttrd. Det r inte enkelt detta.

Jag ser dig inte som svensk. Tyvrr. Once a nigger always a nigger. That's it. Dock kan du skert vara en bra mnniska tycker jag.

vad nigger, valloner r vita.
Citera
2013-01-08, 07:36
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillmacka
Hej,

Jag har lite vallonskt blod i mig och undrar ifall ni anser mig som svensk, mina frfder r fdda hr i flera generationer, vad jag vet 3 generationer tillbaka, sen vet jag inget mer, det r sannerligen nnu lngre bak, men jag har inte tillgng till den informationen.

Folk med samma efternamn som mig har setts till tidigast p 1600 talet i Sverige.

MVH
Jag tycker valloner r en sllsynt vidrig frsamling ckliga parasiter. De r en svulst p samhllskroppen som mste brnnas bort med renande eld! Om man tnker sig Sverige som ett rikt och saftigt pple, friskt och sunt i smaken, s r vallonen den lille plirande masken som tittar fram precis dr man tog sin tugga och som lmnar ett spr av ruttnande fekalier efter sig dr den snaskar sig fram genom fruktkttet.

Valloner borde tvingas bra ngon form av synligt knnetecken s att hederligt och rasmedvetet folk kan hlla sig borta. Jag anser att vallonerna skall utrotas!
Citera
2013-01-08, 07:42
Medlem
Sverige2025s avatar
Vad skall man tycka? Den valloniska invandringen r en del av vrt kulturella arv. Frstr inte folk som tro att bara fr man r kritisk emot att Sverige ta emot 111k fejk flyktingar p ett r, s skall man tycka illa om all invandring. Det r inte de handlar om , det handlar om Sverige ofrmga att plocka in det mnniskor som har ngot att tillfra Sverige. Att vi inte klara av att bygga murar fr mnniskor frn Afrika och Mellansten som inte har ett skit att ge Sverige tillbaka och inte vill ett skit frutom att bygga subsamhllen i det Svenska samhllet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sillmacka
Hej,

MVH
Citera
2013-01-08, 07:50
Medlem
Nlesjems avatar
Valloner som drar runt i horder och vldtar o rnar r nog rtt sllsynt..
Valloner r sledes helt OK.
Citera
2013-01-08, 08:11
Medlem
De kan dra t helvete. Smller upp sina jvla pommes-stnd p varenda gathrn och sprider sliskig choklad och rasistiska serietidningar omkring sig! Poirrot, k hem!
Citera
2013-01-08, 08:37
Medlem
HamWorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorm Den Gamle
De kan dra t helvete. Smller upp sina jvla pommes-stnd p varenda gathrn och sprider sliskig choklad och rasistiska serietidningar omkring sig! Poirrot, k hem!

Agreed!
Citera
2013-01-08, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datormissbruk
vad nigger, valloner r vita.

Valloner klassar sig sjlva som jmlikar med Negrer och Zigenare.
Citera
2013-01-08, 09:03
Bannlyst
Vallonblod r kodord fr zigenarblod. Det kom vldigt f valloner till Sverige och man ville inte sga att man hade zigenarblod. Sorry.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in